Irvokasta katsella: Perheen äiti hehkuttaa somessa aurinkolomaonnea ja mies suunnittelee eroa.
Perheen äidin päivittäisessä somefiidissä "ihanan rentouttava aurinkoloma" ei ihan tyydytä kaveriani. Laittoi viestiä että viikko "ihanaa aurinkolomaa" jo eikä vielä kertaakaan seksiä. Aikaisempi kerta oli joululomalla. Ei aio enää samaa katsella ja pistää paperit kun palaavat lomalta.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidillä on ollut pitkään toinen mies. Odottaa vaan että oma ukko hakee avioeron niin itse saa sympatiat jätettynä eikä kukaan paheksu kun uusi mies tulee kuvioihin nopeasti. Perusjuttuja.
Pihtaava nainen joka ei ymmärrä että on miehiä jotka ei sitä katsele
Olen aika vanhaksi elänyt, mutta en ole vielä kertaakaan tavannut naista joka pihtaa, jos on hyvää seksiä tarjolla.
Vihaiset haluttomat menopaussinaiset ei tarvitse enää miestä
Menopaussissahan ja jo ennen sitä ne naisten seksihimot vasta lisääntyykin.
Tässä katselen jumalattoman komeeta ukonilmaa Zell-Am-Seessa hotellin parvekkeelta. Nuoruudessa oli nainen joka suorastaan villiintyi nymfoksi ukkosen tuoman painostavan kuumuuden myötä. Tämän mielestä kuuluu näemmä jyrsiä suklaalevyä peiton alla lukien suomalaista naistenlehteä.
Ai miksikö olen parvekkeella - sen jälkeen päädyin sinne kaljaa ryystämään kun nainen sanoi "älä luulekaan!". Joten ei ne yksinäiset cilttimiehet ole ainoita jotka joutuvat tyytymään oluttölkin hipelöintiin. Onneksi täällä ne oluet tuppaa olemaan selkeästi laadukkaampaa tavaraa kuin kotimaassa...
Oman vaimonsa kanssahan ei voi ensin keskustella ja selvittää asioita. Kaverit on sitä varten, vai mitä?
Melko raukkis on kaverisi, ap. Aivan teinimeininkiä, ”paperit vain vetämään”. Aikuiset yleensä keskustelevat asioista, että molemmat ovat kartalla ja tietoisia siitä, missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Oman vaimonsa kanssahan ei voi ensin keskustella ja selvittää asioita. Kaverit on sitä varten, vai mitä?
Melko raukkis on kaverisi, ap. Aivan teinimeininkiä, ”paperit vain vetämään”. Aikuiset yleensä keskustelevat asioista, että molemmat ovat kartalla ja tietoisia siitä, missä mennään.
Mistäs sinä tiedät, ettei ole pyrkinyt keskustelemaan? Vaimoa ei kiinnosta, koska vaimolla kaikki hyvin?
Miksi pitäisi pilata lasten loma? Voi armias sitä loman loppua, kun muija uhriutuu ja kyynelehtii.
Onpa sulla aivan keski-ikäisen, pöyhkeilevän täti-ihmisen niin teennäisen empaattinen kommentti.
Tietysti vika on miehessä, varmasti tietysti.
Mutta sinähän oletkin aikuinen, päinvastoin kuin tarinan pahis, mies.
"Oletko yrittänyt keskustella" Mitvit....
Älkää nyt jaksako, jokainen tilanteessa ollut yrittää keskustella ja kaikkia mahdollisia muita keinoja myös, lopulta loukkaantuu, turhautuu täydellisesti ja alkaa pettää.
Jos jää kiinni niin saattaa tulla ero ja tilanne ratketa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti näitä puutteessa eläviä miehiä on paljon. Se on ihan oikeesti niin että seksiä voi olla kerran joulusaunan ja kerran juhannussaunan jälkeen. Ihan kauheeta olis elää tollasessa suhteessa.
N35
Kyllä sinunkin vuorosi tulee vielä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti näitä puutteessa eläviä miehiä on paljon. Se on ihan oikeesti niin että seksiä voi olla kerran joulusaunan ja kerran juhannussaunan jälkeen. Ihan kauheeta olis elää tollasessa suhteessa.
N35
Kyllä sinunkin vuorosi tulee vielä..
pieni osa naisista säilyttää halunsa tosin
Ei tietenkään ole. Erossa mies menettäisi kotiorjan ja lastenhoitajan ja ihmisen, joka kustantaa elinkustannuksista puolet. Hän joutuisi itse alkaa ottamaan vastuuta kodinhoidosta omassa kämpässään ja hoitamaan lapsia itse yksin tapaamisviikoilla. Omaisuus menisinpuoliksi ja pitäisi maksaa elareitakin. Seksiä ei saisi enää lainkaan muuta kuin oikealta ja vasemmalta kädeltä.
Ei. Kyllä mieslapsen on helpompi vain valittaa kaverille panojen riittävyydestä lekotellessa biitsillä vaimon hoitaessa lapsia.