Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irvokasta katsella: Perheen äiti hehkuttaa somessa aurinkolomaonnea ja mies suunnittelee eroa.

Vierailija
20.07.2019 |

Perheen äidin päivittäisessä somefiidissä "ihanan rentouttava aurinkoloma" ei ihan tyydytä kaveriani. Laittoi viestiä että viikko "ihanaa aurinkolomaa" jo eikä vielä kertaakaan seksiä. Aikaisempi kerta oli joululomalla. Ei aio enää samaa katsella ja pistää paperit kun palaavat lomalta.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten aurinkoloma liittyy parisuhteeseen? Kai lomalla voi nauttia ihanasti auringosta vaikka parisuhde onkin perseestä. 

No ei. Silloin istutaan sateessa, juodaan raakaa viinaa ja kiroillaan.

Vierailija
42/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan turha lässyttää jostain "huono sängyssä niin ei naista kiinnosta". Jos on lapsia ja pitkään oltu yhdessä niin seksi on varmasti ollut molempia tyydyttävää aiemmin. Naisella vain kiinnostus siirtyy muihin asioihin ja sitten ollaan järkyttyneitä kun mies pettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten saunailloissa käydään puolisot läpi karvan tarkkuudella. Olisittepa kuulemassa!

Olet nainen tai käyt oudoissa saunailloissa.

Vierailija
44/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on kyllä miehet, jotka lomalla pihtaa.

Tuskin mä oon ainoo nainen, jonka vieras ympäristö oikein virittää seksuaalisesti.

Eksän kanssa tuli reissattua jonkin verran ja hyvä jos kerran reissulla ja sekin jotenkin väkinäisesti.

Nykyinen ei reissaa lain, mutta muualla kuin kotona ei mitään

Vierailija
45/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämäkin ketju on täynnä mielisairautta? Saa vaikutelman että parisuhteet ovat nykypäivänä pelkkää höttöunelmaa, valhetta ja rakkaudetonta vastakkainaseteltua paskaa.

Vierailija
46/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti eli lapsia mukana? Miten se seksi silloin edes käytännössä olisi mahdollista? Kantaako mies muuten aina tasapuolisesti vastuun lapsista?

Vierailija
47/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs ap:n oma somefiidi on panoista kuvia?

Häh? Kaverini kanssa viestitellään whatsupilla. AP

Ihmetteletkö yhtään, kun kaveridi ilmoittelee sinulle WA viestillä panoistaan? Pidät ihan normaalina toimintana?

Erosuunnitelmasta kertoi, syitä monia mutta panojen puuttuminen iso asia. AP

"Panojen puuttuminen"??? Jopas on saalis tuo äijä. Kuvitteletko pitkäänkin pitäväsi hänet tarjoamalla panoja? No olette ansainneet toisenne, puutappi ja oksanreikä.

Vierailija
48/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jonne 12 vee.

Naiset eivät kuvaile parisuhdetta sanoin "panoja puuttuu".

Vierailija
49/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidillä on ollut pitkään toinen mies. Odottaa vaan että oma ukko hakee avioeron niin itse saa sympatiat jätettynä eikä kukaan paheksu kun uusi mies tulee kuvioihin nopeasti. Perusjuttuja.

Ja milläs keinoilla siiderivalas miehen pyydystää :))))

Kyllä niitä ottajia on kuule kaiken kokoisille.

Vierailija
50/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vitsit, kiitos tästä tiedosta aloittajalle.

Vierailija
51/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään "pane", mutta rakastelen innokkaasti, energisesti, usein ja erittäin monipuolisesti. Paneminen ei kiinnosta.

Ne, jotka innokkaimmin muistavat mainita, etteivät pane (vaan rakastelevat) ovat kaikista surkeimpia sängyssä.

Vierailija
52/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti eroaisin miehestä, joka kaverilleen kertoo meidän noinkin henkilökohtaisia asioita. Mitä se vielä odottelee?

Vierailija
53/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidillä on ollut pitkään toinen mies. Odottaa vaan että oma ukko hakee avioeron niin itse saa sympatiat jätettynä eikä kukaan paheksu kun uusi mies tulee kuvioihin nopeasti. Perusjuttuja.

Ja milläs keinoilla siiderivalas miehen pyydystää :))))

Eipä niitä pyydystellä tarvii. Tulevat luokse. Saa rumempia potkia sivummalle.

Vierailija
54/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtaava nainen joka ei ymmärrä että on miehiä jotka ei sitä katsele

Ei sen uuden miehen kanssa pihdata, höpsö! Sille annetaan aina ja kaikkea. Kun on parempi sängyssä :)

Tai kun sitä halutaan miellyttää.

Suhteen vakiintuneessa, varsinkin, kun mennään naimisiin alkaa yleensä pihtaus, ei tietenkään palstamammoilla.

Montas kertaa olet ollut naimisissa? - epäilen, ettet kertaakaan, tuskin edes naista kädestä pitänyt.

Vierailija
55/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin puhun erittäin henk.kohtaisia parisuhdeasioita ystävilleni, samoin he minulle. Olen nainen. Kyllä on taas hiekkap*lluista porukkaa täällä.

Joku sanoi että tuolla pihtaavalla eukolla on uusi mies katseltuna. Paskat, kunhan pihtaa ja elää vaan lapsille. Sitten nyyhkitään kun mies jättää. Onneksi ap:n kaveri ymmärtää ottaa eron l*skistä siidervalaasta.

Vierailija
56/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin puhun erittäin henk.kohtaisia parisuhdeasioita ystävilleni, samoin he minulle. Olen nainen. Kyllä on taas hiekkap*lluista porukkaa täällä.

Joku sanoi että tuolla pihtaavalla eukolla on uusi mies katseltuna. Paskat, kunhan pihtaa ja elää vaan lapsille. Sitten nyyhkitään kun mies jättää. Onneksi ap:n kaveri ymmärtää ottaa eron l*skistä siidervalaasta.

Yök minkälainen "nainen".

Vierailija
57/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäyttö paljastaa jonneksi.

Vierailija
58/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäyttö paljastaa jonneksi.

Samassa tilanteessa oleva mies, arvaan

Vierailija
59/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta eikö tuo ole koko somen idea, oman elämän näyttäminen kiiltokuvamaisena onnen tyyssijana jossa elää vain tasapainoisia, fiksuja, huomaavaisia ihmisiä? Tunnetteko ketään, joka vuodattaa sinne joka rypyn ihmissuhteistaan?

Vierailija
60/89 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta eikö tuo ole koko somen idea, oman elämän näyttäminen kiiltokuvamaisena onnen tyyssijana jossa elää vain tasapainoisia, fiksuja, huomaavaisia ihmisiä? Tunnetteko ketään, joka vuodattaa sinne joka rypyn ihmissuhteistaan?

Toivottavasti ei vuodata. Olisi todella epätasapainoista ja väärin sitä kumppania kohtaan.

Korrektius ihmissuhteissa ei ole kiiltokuvamaisuuden esittämistä vaan normaalia sivistynyttä käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi