Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen puhelimesta löytyi munan kuvia!

Vierailija
20.07.2019 |

Kuulemma ottanut omastaan joskus kuvia ja pitää niitä siellä varalta. Mutta kun kuvat ei selvästi ollut omasta, ja yhdessä oli kaksi munaa samassa kuvassa :(

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin kuuluu viestintäsuojan piiriin. Sinulla ei ole periaatteessa oikeutta tutkia miehesi puhelinta, vaikka hän bi olisikin.

Kun luottamus menee, viestintäsuoja on pienin murhe. En mä ainakaan pätkääkään miettinyt viestintärikkomuksia, kun alkoi olla vahvoja epäilyä. Puhelimesta tuli paras suihkukaveri.

Vierailija
42/58 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt rikoksen, jos oot menny ilman lupaa äijäs puhelinta tutkimaan. Äijäs ei ole tehnyt rikosta, vaikka olisi naapurin Hannun kullin kuvia puhelin täynnä. Mieti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just eilen selailin läppäristäni (työkone) sinne talletettuja valokuvia ja löysin kymmenkunta omasta munastani otettua kuvaa. Pitänee tyhjentää perusteellisesti kaikki sopimaton sieltä kun ei sitä koskaan tiedä milloin joutuu luovuttamaan koneen pois.

Olen joskus lähettänyt niitä munankuviani yhdelle naiselle kun hän halusi.

Kyllä kannatta pitää kännykässä munakuvia, lepo- sekä seisokki. Naiset joskus baarissa kysyneet munan kokoa ja päässyt sitten yökylään, kun on kuva miellyttänyt.

Vierailija
44/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kuvan mies kylään ja anna heidän paneskella

Vierailija
45/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut mies, ihanaa. Seuraavaksi suhde auki ja polyamoriaa kohti. On se hienoa kun ihmiset uskaltavat toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri itselleen sopivalla tavalla. Terveisin sexpon polyamoriset tädit.

Vierailija
46/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiireissä poikien iltaan valmistautumista. Ennakkotietoa, mitä on odotettavissa tunnelman kohottamiseksi.

Vierailija
47/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä munanmittaajia jotka yrittää perustella edelleen että se ei voi kasvaa lepomitastaan. Ei saa, ei voi, ei pysty, en ymmärrä. Isompi lopulta kuin mulla ? En kestä !!!

Vierailija
48/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain katsele vieraiden miesten munia suihkussa ja saunassa vaan ikuistaa niitä omiin kuvakansioihin. Taitaa olla melkoinen alfalfa-uros ;)

Vierailija
49/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se toisen munan omistaja selvisi?

Vierailija
50/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehellä saisi olla penisten kuvia puhelimessa? Toki se on ongelmallista, jos on suhteessa naisen kanssa ja salaa harrastaa seksiä miesten kanssa, mutta kuvien ajankohtaahan ei tiedetä ja mikä lasketaan seksiksi?

Minusta olisi mukavaa 

Vierailija
51/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia omasta munasta varalta? Minkä varalta? Yllättävän irtiputoamisenko? Hieman heikko selitys.

Aloitus hymyilyti ja ny alkoi minua (hiean yksinkertaista miesä) naurattamaan. 

Pitäähän se kuva olla tulevaan etsintä kuulutukseen.

Vierailija
52/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oman kullin kokoinen jellydildo, jolla voin demota partnerille minkä kokoista on tarjolla. Hän sitten pitelee dildoa käsissään ja lähdemme yhdessä ei jää kameraan mitään hämärää.

Vierailija
53/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerra kuva suklaamunasta pääsiäisen aikaan sit oli munakennosta ku kysyin kaverilta onko ne tarpeeksi isoja taikinaan ja sit yhesti sain tutulta kuvaviesti josta etelän reissulta missä oli tosi tumma mies pitäen kaksin käsin kiinni isosta ja limaa valuvasta strutsin munasta.

Vierailija
54/58 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ornitologi?

Vierailija
55/58 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkiuikku, lokki vai viiriäinen ?

Vierailija
56/58 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan? Viiriäisen? Strutsin?

Vierailija
57/58 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat vain machoilevat ja vertailevat muniensa kokoa. Ihan normisettiä. Mullakin kännykässä paljon kuvia kavereiden peniksistä. Ei niin että niitä katselisin tarkemmin.

Tai no...

Siksikö mieskaverit pyytää sitä pimpsan kuvaa? Se onkin joku kaverijuttu?! En olis tiennyt tätä jos et olisi sanonut. No sitten. Pakko kai laittaa ryhmäviestinä menemään kaikille. 

Eri kuin edellinen mies....Se on tosiaan sellainen poikien juttu. Tunnetaan kaveruutta, kun jokainen lähettää kuvansa kaikkein pyhimmästään. Jos joku nainen haluaa mukaan oikeasti porukkaan, niin ei pääse, jos ei lähetä kuvaa pimpsasta. Kyllä se pitää olla. Sitte ollaan kaikki tasa-arvoisia. Tää pitää kässätä ja sisäistää sekä olla rohkee...

Vierailija
58/58 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen mies vielä. En tiedä, mitä ajattelisin kaikkea, jos löytäisin naisystävän puhelimelta pilden kuvia, mutta ei siinä muuten olisi mitään kauheaa. Kysymys kuuluu vain, tykkääkö se myös minusta?