Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet joka päivä "after workilla" käyvästä vanhemmasta?

Vierailija
19.07.2019 |

Tuttavista löytyy enkä katso hyvällä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän se on joka ravintolahintoja maksaa.

Vierailija
2/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen ylemmän sosioekonomisen luokan ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo, joka pakenee perhe-elämää.

Vierailija
4/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiansa hoitaa niin enpä ajattele sen kummempaa kuin joka päivä suklaapatukan syövästä vanhemmasta. Eihän se fiksua ole ja rahaakin menee mutta ilonsa kullakin.

Vierailija
5/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo. Ei sitä sen kauniimmin voi sanoa.

Vierailija
6/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka päivä käy, niin tällaisella ihmisellä liian rankka työ ja arki, ei muuta irtipääsyä ja rentoutumiskeinoa työpäivästä. :(

Vierailija
7/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiansa hoitaa niin enpä ajattele sen kummempaa kuin joka päivä suklaapatukan syövästä vanhemmasta. Eihän se fiksua ole ja rahaakin menee mutta ilonsa kullakin.

En ole vielä koskaan kuullut ihmisestä, joka menee työpäivän jälkeen jonnekin syömään suklaata tunniksi. Sinkku tehköön mitä tahansa, mutta pikkulapsiperheessä noin toimiva vanhempi on itsekäs.

Vierailija
8/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista ka kk a koipi

Paha ihminen ja todella surkea isä/äiti, en arvosta yhtään moista törkyä

Itse kun sain lapsen, niin sitä lähtien olen ollut raivoraitis ja sen tein lapseni hyväksi, ettei hänen tarvitse kärsiä vanhemmasta, joka lipittää viinaa

Vierailija
9/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan kuullut ihmisestä, joka menee työpäivän jälkeen jonnekin syömään suklaata tunniksi. Sinkku tehköön mitä tahansa, mutta pikkulapsiperheessä noin toimiva vanhempi on itsekäs.

:D

Vierailija
10/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se alkoholiongelmaan tai sen alkamiseen viittaa.

Vierailija
11/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun alkoholisteja, varsinkin sellaisia joilla on lapsia. Mielestäni vanhempi on todella huono jos hän nauttii yhtään alkoholia lapsien läsnäollessa, tai on yhtään päihtynyt lapsien seurassa. 

Vierailija
12/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on britti, hän on aivan normaali. Jos hän on suomalainen, hän on sairas juoppo ja vastuun pakoilija.

Vierailija
13/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain kaksi vaihtoehtoa: olla raivoraitis tai alkoholisti. Mitään ei mahdu siihen välille, muistakaapas se!

Vierailija
14/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vain kaksi vaihtoehtoa: olla raivoraitis tai alkoholisti. Mitään ei mahdu siihen välille, muistakaapas se!

En tiedä, mutta lasten seurassa vain raivoraitis, näin se vaan on. Lasten välille ei mahdu mitään muuta. Se on lapselle haitallista jo se yksikin olut/siideri/viinilasi.

Vierailija
15/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, aloituksessa ei lukenutkaan että hän olisi siellä tunnin. Ei myöskään lukenut että lapset ovat pieniä.

Mutta entäpäs jos hän onkin siellä vain 30 minuuttia? Ja entä jos lapset ovat jo koulussa? Tai aikuisia? Tai menevät koulun jälkeen harrastuksiin, ja tämä vanhempi odottaa pubissa harrastusten päättymistä?

Vierailija
16/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta lasten seurassa vain raivoraitis, näin se vaan on. Lasten välille ei mahdu mitään muuta. Se on lapselle haitallista jo se yksikin olut/siideri/viinilasi.

Löytyykö aiheesta tutkimustietoa? Itse mutuilisin, että on vain tervettä, ettei alkoholi ole perheessä mikään tabu.

Vierailija
17/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu

Vierailija
18/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syö samalla esim Tapaksia niin syöppö

Vierailija
19/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän on britti, hän on aivan normaali. Jos hän on suomalainen, hän on sairas juoppo ja vastuun pakoilija.

Näin juurikin, täälläpäin maailmaa ihan normaalia menoa.

Vierailija
20/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö aiheesta tutkimustietoa? Itse mutuilisin, että on vain tervettä, ettei alkoholi ole perheessä mikään tabu.

Helppo sanoa, kun et ole joutunut kokemaan lapsuuttasi alkoholistiperheessä. Minä olen olen lapselleni kertonut jo 4-v asti "aikuisten juomasta" ja siitä että se tekee ihmisen hulluksi ja saa leikkaamaan vaikka oman korvansa irti "Van Gogh". Olen myös kertonut hänelle, että hänen ukki ja mummo juovat aikuisten juomaa ja ovat siksi hulluja. Olen myös sanonut hänelle, että hän ei saa koskaan ottaa "aikuisten juomaa"