Mies ei pidä sapuskoistani
tykkään itse syödä nälissäni vaikka keskellä yötä kylmää lenkkimakkaraa sinapilla, lisäksi saatan paistaa kananmunia yöllä ja syödä ne ketsupin ja sipulin kera. Hän on ns. paremmista piireistä lähtöisin ja pitää ruokailutottumuksiani vulgääreinä. Mielestäni kaikki ruoka tulee Jumalalta eikä mitään pidä halveksia, mies on eri mieltä. Pitäisiköhän minun jättää tämä mies ja ottaa toinen tilalle?
Kommentit (14)
Tottakai pitää. Saat syödä rauhassa. Sehän tässä on tärkeintä.
Tai antaa miehen tehdä itse omat ruokansa.
Meillä on eri sapuskat miehen kanssa, useimmiten. Hän syö makkaraa, meetvurstia ja kokolihaa, itse olen kasvis-kalansyöjä. No on meillä joskus kalapäivinä yhteiset sapuskat.
Tee niin.
Hän voi sitten valita itselleen sivistyneen kumppanin.
Ehkä voisitte vaiheeksi ehdä niin, eä hän vasaisi eillä kokonaan ruuan laittamisesta
Vierailija kirjoitti:
Tai antaa miehen tehdä itse omat ruokansa.
Meillä on eri sapuskat miehen kanssa, useimmiten. Hän syö makkaraa, meetvurstia ja kokolihaa, itse olen kasvis-kalansyöjä. No on meillä joskus kalapäivinä yhteiset sapuskat.
Sinun täytyy opetella syömään kaikenlaisia ruokia.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisitte vaiheeksi ehdä niin, eä hän vasaisi eillä kokonaan ruuan laittamisesta
Haluatko ostaa konsonantin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)
Mikset syö päivällä? En tykkäisi yhtään, jos puoliso alkaisi kokkailla yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mis_ä arvasi_! _o__a.han _oki haluan! - Saako _eil_ä myös yhdyssanakorjaimia ja pilku_ajia?
Minun ruokani tulee ainakin marketista. Ikinä ei vielä ole jumala loihtinut ruokaa jääkaappin. Pitää varmaan rukoilla ankarammin?
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!
Joo.