Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis käykö kaikki salilla nykyään? 50-65 - vuotiaatkin?

Vierailija
19.07.2019 |

Samoilla saleilla belfieitä ottavienko kanssa? Täällä yks 50v nainen, joka kyllä tahtois pitää kunnostaan huolta, mutta ei kiitos näiden peppulihas- ihmisten kanssa samoissa paikoissa. Ihan eri tarkoitus olis silloin kuntoilulla. Mulla se kunnon säilyttäminen ja voiman hakeminen ehkä, mutta mikä 20v- tekoripsipimulla?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52v. käyn salilla ja spinningissä ahkerasti. Itseasiassa olen käynyt salilla ja erilaisissa jumpissa ahkerasti jo 35 vuotta. Mä teen salilla omaa treeniäni ja muut tekee omaansa. Ehkä saatan joskus antaa öögaa jollekin komealle pojalle treenin ohessa :)

Just näin. Olen samanikäinen ja hyvin mahtuu salille kaikenlaista treenaajaa. Kannattaa tosiaan keskittyä omaan tekemiseen.

Vierailija
22/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olisi lihavien sali? Sellainen jonne kulahtanut ja väsähtänyt perheenäiti jolla 20kg ylimääräistä voisi mennä ilman pilkkaa ja naureskelua? Tämä estää, ei mikään muu. Minua ei kiinnosta muut ihmiset, haluaisin tehdä hommani rauhassa ilman piilokuvausta tai -vittuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olisi lihavien sali? Sellainen jonne kulahtanut ja väsähtänyt perheenäiti jolla 20kg ylimääräistä voisi mennä ilman pilkkaa ja naureskelua? Tämä estää, ei mikään muu. Minua ei kiinnosta muut ihmiset, haluaisin tehdä hommani rauhassa ilman piilokuvausta tai -vittuilua.

Saleilla voi yleensä käydä ilmaiseksi tutustumassa jos pelkäät joutuvasi fitnesshirmujen sekaan. Valitse sellainen sali, josta voit hankkia pt:n sinulle tekemän ohjelman, jonka käytte sen pt:n kanssa yhdessä läpi. Silloin sulla on selkeä suunnitelma ja voit helpommin seurata omaa kehittymistä. Ja olla tyytyväinen lähtiessä siihen että treeni on tehty, ei tarvi arpoa oisko pitänyt tehdä vielä jotain. N40

Vierailija
24/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräily, pyöräily, pyöräily. Muuta ei oikeasti ihminen tarvitse eikä mene paikat paskaksi. No, joskus voi käydä salilla täydentävästi. Muistakaa, että turhasta lihasmassasta on pelkkää haittaa eikä sitä kukaan jaksa kovin kauaa pitää yllä.

Entä jos pyöräily on ihan hemmetin tylsää, ja tykkää käydä salilla lihaksia treenaamassa.

Vierailija
25/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräily, pyöräily, pyöräily. Muuta ei oikeasti ihminen tarvitse eikä mene paikat paskaksi. No, joskus voi käydä salilla täydentävästi. Muistakaa, että turhasta lihasmassasta on pelkkää haittaa eikä sitä kukaan jaksa kovin kauaa pitää yllä.

Höpöti, höpöti. Lihasmassaa juuri tarvitaan käsivarsiinkin

mies51v

Vierailija
26/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käy 16-80 vuotiaat, ainakin siellä missä itse käyn. Mikä on ongelma, instagram julkkikset tai wannabeet ovat asia erikseen.

Vierailija
27/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla, ihan helposti saavutan hyvät treenit kotioloissakin.

Vierailija
28/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. 150kg naispuolinen työkaverini käy kuulemma säännöllisesti salilla, missään se ei kuitenkaan näy? 🤔

Minäkin olen ihan reilusti ylipainoinen, keski-ikäinen nainen. Joku pimuli kaverinsa kanssa aina joskus tirskuu, kun vyöryn salille. Mutta suut menee aika äkkiä suppuun, kun alan lappamaan rautaa tankoon. Sen jälkeen yleensä häipyvät laitepuolelle nostelemaan parin kilon painoja, kun itse alan töihin.

En ole laihduttamassa salilla, vaan olen aina treenannut voimaa ja joskus nuorempana jopa kilpailin. En nyt enää kymmeneen vuoteen.

Voin olla joidenkin mielestä naurettavan näköinen, kun bmi 32 vyöryn tavalliset verkkarit jalassa ja t-paita päällä ja painonnostokengät kainalossa sinne toppien ja lurexien sekaan. Mutta olen ollut aina sitä mieltä, että maailmassa on niin paljon paskaa, että jos minun salille tulo aiheuttaa joillekin hymyä, niin sehän on hyvä vain, että voin tuottaa ihmisille iloa

Joten mukaan vain sinne. Kaikenlaisia salilla kulkee. Meitä läskejäkin

Vierailija
29/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla, ihan helposti saavutan hyvät treenit kotioloissakin.

Kyllä, suosin kehon painoa ja olen teettänyt amiksessa oppilastyönä tangon sekä puntit ja. ostanut muutamia muita laitteita, ei tarvitse jonotella salilla.

Vierailija
30/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. 150kg naispuolinen työkaverini käy kuulemma säännöllisesti salilla, missään se ei kuitenkaan näy? 🤔

Minäkin olen ihan reilusti ylipainoinen, keski-ikäinen nainen. Joku pimuli kaverinsa kanssa aina joskus tirskuu, kun vyöryn salille. Mutta suut menee aika äkkiä suppuun, kun alan lappamaan rautaa tankoon. Sen jälkeen yleensä häipyvät laitepuolelle nostelemaan parin kilon painoja, kun itse alan töihin.

En ole laihduttamassa salilla, vaan olen aina treenannut voimaa ja joskus nuorempana jopa kilpailin. En nyt enää kymmeneen vuoteen.

Voin olla joidenkin mielestä naurettavan näköinen, kun bmi 32 vyöryn tavalliset verkkarit jalassa ja t-paita päällä ja painonnostokengät kainalossa sinne toppien ja lurexien sekaan. Mutta olen ollut aina sitä mieltä, että maailmassa on niin paljon paskaa, että jos minun salille tulo aiheuttaa joillekin hymyä, niin sehän on hyvä vain, että voin tuottaa ihmisille iloa

Joten mukaan vain sinne. Kaikenlaisia salilla kulkee. Meitä läskejäkin

Ymmärrän kyllä että on erikseen voimanostajat ja Suomen vahvin naiset-kisaajat, työkaverini on vain fläsä.

Vierailija
31/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini 85 v. ystävä käy salilla 🙄

Vierailija
32/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille vaan! Noissa on jonkun verran eroja eli jos asut isommalla paikkakunnalla, voit vertailla tarjontaa. Osalla on erikseen ihan seniorituntejakin, mitä et tule tarvitsemaan vuosikymmeniin, jos nivelet on ok.

Vierailija
33/46 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 38-vuotias nainen ja suosittelen menemään ihan rehdille punttisalille, jonkun niin muodikkaan kuntosalin sijasta. Punttisalit on äijäsaleja eikä naisetkaan keskity vain poseeramiseen. Saat laadukkaan pt-ohjauksen kun otat jäsenyyden ja motivaatio on hurja, kun katsoo miten siellä tehdään työtä sen kunnon eteen. Itse olin lähes sadan kilon keijukainen kun kävin, mutta yhtään ei tarvinnut hävetä, toisin kuin paikallisella naistensalilla, jossa oli käsipainojakin jonnekin 5 kiloon asti :D

Vierailija
34/46 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu itsestäsi. Voit mennä salille, jos haluat. Ei katso ikää.

Vierailija
35/46 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käyvät väh. 4 kertaa viikossa salilla, sekä juoksevat vähintään 10km/päivä.

Jaikki myös ansaitsevat yli 60 000€/vuoso ja käyvät ulkomaanmatkalla väh. 3 kertaa vuodessa.

Paitsi WT- porukka.

Vierailija
36/46 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on 84-vuotias ja käy pari kertaa viikossa salilla.

Vierailija
37/46 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole millään salilla nähnyt piilokuvausta tai -vittuilua. Yleensä ihmiset saavat olla varsin hyvin omassa rauhassa.

Vierailija
38/46 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kuntolsalilla käy porukkaa laidasta laitaan. Aktiivisia bodareita, älypuhelinta näprääviä nuoria, eläkeikäisiä, taviksia kuten itsekin olen. Myös reilusti ylipainoisia käy. Tunnelma on rauhallinen ja ihmiset keskittyy siihen omaan tekemiseensä. Ikinä en ole törmännyt mihinkään naureskeluun saatika sitten piilokuvaamiseen. Eli on niitä kivojakin saleja olemassa. Kannattaa kokeilla erilaisia.

Vierailija
39/46 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhtaalla kuntosaliharjoittelulla on aika vaikea saada niin paljon lihasmassaa, että siitä olisi haittaa. Liikuntasuositusten mukaisesti kannattaa harjoittaa myös kestävyyskuntoa, vaikkapa sillä pyöräilyllä. Pyöräily aktivoi alaraajojen suuria lihaksia, mutta keskivartalo ja kädet jäävät harjoittamatta. Alaraajojen lihaskunnolla on suuri merkitys terveydelle ja toimintakyvylle, mutta niin on vahvalla keskivartalolla ja yläraajoillakin.

Vierailija
40/46 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus puolisen vuotta kuntouttamassa polveani mutta on se jotenkin niin feikkiä touhua ettei sitä tosissaan voi ottaa. Ideakin ihan pöllö, autolla ovelta ovelle täydessä tällingissä. Viritetään piuhoja ja kuvakulmia, juostaan matolla katsoen telkkaria sitten jonotetaan ja odotetaan laitteille pääsyä. Nurkassa puhisee joku Tape kaulasuonet kikkelin paksuisina ja hyvät, reippaat urheilijapojat venettelevät collegehousujen taskuja ja nykivät nuuskaa huuleen. Paska ja hiki haisee, ilma kuuma ja musiikki jotain epilepsia trancea tai radio Nova.

Sitten hiettömänä autolle ja siitä ostamaan palautusvanukasta kun tuli sarja tehtyä 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi