Siis käykö kaikki salilla nykyään? 50-65 - vuotiaatkin?
Samoilla saleilla belfieitä ottavienko kanssa? Täällä yks 50v nainen, joka kyllä tahtois pitää kunnostaan huolta, mutta ei kiitos näiden peppulihas- ihmisten kanssa samoissa paikoissa. Ihan eri tarkoitus olis silloin kuntoilulla. Mulla se kunnon säilyttäminen ja voiman hakeminen ehkä, mutta mikä 20v- tekoripsipimulla?
Kommentit (46)
Hopeaketut ovat usein niitä aktiivisia salikettuja. ;)
Voitko mennä päiväsaikaan, silloin noita poseeraajia on vähemmän.
No käy. Kuka siellä kävisi jos olisi jo täydellinen. Mukaan vaan
mies51v
Siksikö teidän viiskybästen treeneistä ei tule mitään kun odottelette jotain belfienotto hetkeä? Kuule mummo ei, siellä ollaan treenaamassa.
Rohkeasti salille vain. Ne poseeraajat voi jättää omaan arvoonsa.
Miksi sillä on väliä, että mitä ne sinulle tuntemattomat kuulokepäät salilla tekevät?
Tottakai. Kuntosali on ensimmäisiä asioita, mitä ortopedit suosittelevat alkavaan nivelrikkoon. Jo siis ennenkuin alkavat määrätä säännöllisesti käytettäviä kipulääkkeitä.
Pyöräily, pyöräily, pyöräily. Muuta ei oikeasti ihminen tarvitse eikä mene paikat paskaksi. No, joskus voi käydä salilla täydentävästi. Muistakaa, että turhasta lihasmassasta on pelkkää haittaa eikä sitä kukaan jaksa kovin kauaa pitää yllä.
Kävin aiemmin aamulla, ehkä silloin oli tosiaan vanhempaa väkeä. Nykyisin iltaisin, harvemmin on kukaan keskittynyt valokuvaukseen. Eri saleilla saattaa käydä erityyppistä porukkaa, kokeile ja etsi itsellesi sopiva sali. N40
Olen 55-vuotias ja käynyt salilla 35 vuoden ajan. Koska nykyisin ihmisillä on enemmän koiria kuin lapsia, seuraavan 35 vuoden kuluessa ovat kaikki salilla käyvät yli 50-vuotiaita ihan siitä syystä, että nuoret loppuvat ja ikääntyvien on pakko pitää kunnostaan huolta, koska vanhustenhoitoakaan ei enää ole.
Olen 52v. käyn salilla ja spinningissä ahkerasti. Itseasiassa olen käynyt salilla ja erilaisissa jumpissa ahkerasti jo 35 vuotta. Mä teen salilla omaa treeniäni ja muut tekee omaansa. Ehkä saatan joskus antaa öögaa jollekin komealle pojalle treenin ohessa :)
Saleissakin on eroa, osassa käy enemmän belfien ottajia
Mun 75-vuotias äiti käy salilla.
Outoja asioita taas täällä pohditaan, jos tekee mieli mennä salille niin mene.
Kyllä käy. Ei kaikilla saleilla ole näitä selfiepimatsuja. Kokeile naisten saleja. Minä olin lähempänä 40 kun aloin käydä salilla. Nyt on ollut taukoa jonkun verran kun ei kiinnostanut. Olen nyt 58v ja lekuri sanoi että nyt kannattaisi taas aloittaa kun lihaskunto alkaa iän myötä heikkenemään. Tiedän yli 70v jotka käyvät. Olen ollut vähän aikaa työtön joten voin käydä esim aamupäivällä kun on hiljaisempaa. En välitä mitä siellä muut tekevät vaan teen oman ohjelmani ja lähden pois.
Joo. 150kg naispuolinen työkaverini käy kuulemma säännöllisesti salilla, missään se ei kuitenkaan näy? 🤔
Meidän salilla ainakin, tuntuu että melkein pelkkiä eläkeläisiä nykyisin :D Muutama misukka ja rantaleijonakin kyllä on, sulassa sovussa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Pyöräily, pyöräily, pyöräily. Muuta ei oikeasti ihminen tarvitse eikä mene paikat paskaksi. No, joskus voi käydä salilla täydentävästi. Muistakaa, että turhasta lihasmassasta on pelkkää haittaa eikä sitä kukaan jaksa kovin kauaa pitää yllä.
Höpö höpö. 50 ikävuoden jälkeen ihmiseltä katoaa lihasmassaa joka vuosi 1%. Lihaskato on vakavampi ongelma kuin aerobisen suorituskyvyn väheneminen vanhuksella. Lihasvoimaharjoittelu on lihaskadon ensisijainen ehkäisy- ja hoitokeino. Eli 2-3 x vko jokaisen lihasryhmän harjoittelua. Lihasvoima on tärkeä tekijä esim. kaatumisten ehkäisyssä ja tasapainon pitämisessä. Lonkkamurtumat ovat ikävä kyllä yleisiä vanhuksilla, syynä osteoporoosi ja lihaskato.
Te naiset ootte kyllä niin kateellisia toisillenne, että ei voi kuin ihmetellä. Ette voi mennä salille kun siellä saattaa olla teitä nuorempia ja kauniimpia. Herranjumala sentään!
Ikää 54 ja edelleen treenaan ahkerasti. Lihaskuntoon pistän nykyisin enemmän energiaa ja ajatusta kuin ennen, jottei tulisi lihaskatoa. On siellä saleilla monenlaisia ei-ihmisiä, entä sitten???
Ja siis kyllä se muuten menis ihan, mutta kun ne selfiet ja belfiet ja kaikki feikki koko ajan. Ihan kun muille pitäis vaan näyttää?? ap.