Mikä fiilis tulee miehelle joka tuijottaa takapuolta suunnilleen kuola valuen ja sitten huomaakin sen olleen miehen peppu?
Kommentit (15)
en tiedä kun en ole koskaan erehtynyt luulemaan miehen peppua hyväksi
Aikamoinen mies on, jos ei erota naisen ja miehen persettä toisistaan. Silmä harjaantuu tuohon hommaan ja tunnistus tapahtuu sekunnin murto-osassa.
Miehen perse on kiinteempi 😂näin just sellasen jol oli persettö korostava asu sit katoin naamaa nii oli mies 😂transu
Väliäkö sillä onko miehen vai naisen. Anus siellä on ja sen haluaisin nähdä kun pe*settä tuijotan.
Eipä ole meneet sekaisin. Naisen kun tunnistaa takaakin päin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en ole mies, mutta ei kai siitä tarvi mikään kummoinen fiilis tulla. Eikö sitä peppua kuitenkin ihailla esteettisistä syistä, ei siksi että se on nimenomaan naisen/miehen peppu? Muutenhan mikä tahansa peppu kelpaisi kunhan se on kiinni oikeassa sukupuolessa.
Kyllä se taitaa (hetero)miesnäkökulmasta usein olla että kun oletetaan ensin naisen pepuksi niin siinä katsoessa kyllä tulee mieleen kaikenlaisia seksuaalisia aktiviteetteja. Sitten kun tajutaan miehen peräpääksi, iskee homofobiset inhotuskohtaukset.
En kaverin puolesta, oman mieheni olen vain huomannut tuijottavan pyllistelevää takapuolta joka osoittautunut mieheksi
Miesten peppuja enimmäkseen katselenkin.
-Sinccis
Jos alkoi jöpöttämään ja paljastui mieheksi, niin ainahan voi selitellä itselleen, että luuli naiseksi...
Paljon enemmän käy itselle sitä, että takamuksen omistaja paljastuu itseäni 30v-40v vanhemmaksi. Varovainen saa olla.
Pelkästä takapuolen estetiikasta on ainakin minulle mahdotonta nauttia, ihminen on aina kokonaisuus.
Mä näytin joskus netistä kuvia kaverille trans, shemale tyypeistä, ilman vaatteita ne oli, näytti ihan naisilta osa, kaveri oli ihan et vähän hyvännäkösiä kunnes kelasin alapään alueelle xDDDDDDDDDD
Lievä pettymys, kun etupuolelta ei löytynytkään nättiä naamaa ja kivoja tissejä hyvän perseen kaveriksi.
Teoreettisesti ajateltuna tulisi oksettava fiilis, jonka saisi pois vain katsomalla pitkään hetero-por-noa, jossa naisia jyystetään peppuun kunnolla.
En tiedä, kun en ole mies, mutta ei kai siitä tarvi mikään kummoinen fiilis tulla. Eikö sitä peppua kuitenkin ihailla esteettisistä syistä, ei siksi että se on nimenomaan naisen/miehen peppu? Muutenhan mikä tahansa peppu kelpaisi kunhan se on kiinni oikeassa sukupuolessa.