vaikea äiti
Äitini pompottaa minua mennen tullen, emme voi käyttää kesämökillämme esimerkiksi siellä olevia astioita, kun syytetään, että ne on varastettu tai liattu, samoin jos jätän vaikka kesäsandaalit sinne, tulee että heitänkö roskiin ne, ovat tiellä, koko ajan tulee kaikkea mistä pääsee syyttämään, olen ihan loppu ja ahdistunut että yksi ihminen voi terrorisoida toisen elämää koko ajan, jatkuvalla syötöllä tulee puheluita mitä on vialla mökillä ja miten minä olen siihen syyllinen, mitä voin tehdä, vuestitulva ei vai herjeä ja kaikki mitä tulee on negatiivista mättöä, en jaksa olla enää kaatopaikka.
Kommentit (8)
Ei auta muu kuin että lopetat mökillä käymisen ja ehkä pistät välit poikki äitiisi.
Hän ei ainakaan siitä muuksi muutu.
Koskeeko viestit siis vain mökkiä? Onko mökki äitisi, sinun vai teidän yhteinen?
Mä olisin kiitollinen jos olis mökki minne mennä. En jättäisi tavaroitani lojumaan tai tiskejä tiskaamatta.
Ootte varmaan eläneet kuin siat siellä mökillä ja äitisi haluaa että on siistiä ja asiat löytyy ja ovat puhtaat. Vika on sun, eikä äitisi. Kasva isoksi?
olen tiskannut tiskit ja kaikki jättänyt siistiksi, mutta hän on siivousnarkomaani ja etsii etsimällä mistä vain pääsee syyttämään. Kerran jo mietin että kuljetan oman astiaston mukana mitä käytämme mieheni kanssa ,ja näköjään se pitää hankkia, mihinkään ei voi koskea ilman että joku siinä menee väärin, on ihan tolkuttoman ahdistavaa että hän määrää kaapin paikan siellä kuten teki kotonakin ja nytkin, kun olin pit
nyt vaatteita sellaisessa pienehkössä arkussa ,mikä oei kokonaan mahtunut kiinni, niin nyt kuulemma vaatteeni ovat pitkin poikin lattialla vaikka olivat kannen alla mutta kansi ei mennyt kiinni ja joudun ostamaan uuden.
Onko viesteihin aihetta? Jätättekö mökin siis vähintään yhtä siistiin kuntoo kuin se on teidän tullessanne ja korjaatte siellä havaitsemianne puutteita/ vikoja? Sandaalit jätätte johonkin paikkaan, josta on sovitti sinne voi jättää mökkivaatetta. Jos mökillä on useita käyttäjiä niin onhan se selvä, etteivät kaikki voi jättää omia kamojaan lojumaan sinne miten sattuu. Kuka mökin omistaa?
Siis. Kuka omistaa mökin?
Jos äitisi omistaa sen, niin mitä sinä siellä käyt jättämässä tavaroitasi minnekään?
Hyi hitto. Onko sinun pakko olla hänen kanssaan tekemisissä?