Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näin voi tapahtua?! Normaalia??

Vierailija
19.07.2019 |

Eli siis, mulla on ollut samat pankkitunnukset käytössä jo miltei pari vuotta ja eilen unohdin ne! Olin kirjautumassa verkkopankkiin, kun en enää muistanutkaan tunnusta. Salasanan muistan kyllä. Tänään kokeilin uudelleen eikä tunnus tule enää automaattisesti, en oikeasti enää muista sitä. Meni kyllä aivan hukkaan?

Mistä tämä johtuu? Missä vika? Pitää vissiin hakea uudet tunnukset.....

Olen 23-vuotias.

Ja onko op:lla sellainen, että, jos tarpeeksi monta kertaa menee tunnukset väärin niin se lukkiutuu etkä pääse sisälle, vaikka laittaisitkin oikean tunnuksen lopulta....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tullut muistisairaus

Vierailija
2/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. Ei muuta kun uusien tunnusten hankinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi kerran noin pankkikortin tunnusluvun kanssa. Yritin nostaa automaatilta rahaa mutten muistanu tunnuslukua. Lähdin pois ja seuraavan automaatin nähdessäni luku yhtäkkiä palautui mieleen. Eli joskus voi tulla hetkellisiä "unohduksia".

Vierailija
4/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käyttäjätunnus ollut sama vuodesta 1988 ja itsekin sen joskus unohdin. Onneksi aikaa myöden palautui mieleen.

Vierailija
5/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli sama tunnusluku pankkikortissa 12 vuotta. Käytti lähes päivittäin. Yhtenä päivänä (24-vuotiaana) hän unohti sen lopullisesti. Ihan tuosta vain. Eikä edelleenkään sairasta mitään muistisairautta.

Eli kyllä niin vaan voi käydä.

Vierailija
6/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tilanteessa jotain erilaista kuin normaalisti? Esim. jos näppäimistö tai ympäristö on jotenkin erilainen, voi helpommin unohtaa jotain mikä normaalisti tulee automaattisesti mieleen.

7/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia.

Jokapaikkaan pitää olla tunnusluku ja sitten vielä jokapaikkaan eri. Ei noi pysy pienen ihmisen päässä.

Viime viikolla tuli blackout puhelinnumeron kanssa, onneksi oli käyntikortteja lompsassa. Työmaan hälärikoodin muistan vain koska se on 10 vähemmän kuin mun syntymävuosi.

Vierailija
8/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tilanteessa jotain erilaista kuin normaalisti? Esim. jos näppäimistö tai ympäristö on jotenkin erilainen, voi helpommin unohtaa jotain mikä normaalisti tulee automaattisesti mieleen.

Olin autossa parkeissa ja kauhea kiire ja piti tsekata tilin saldo ja mulla on avainlukulista lompakossa ja op:n sovellus puhelimessa, joten päätin sen siinä tarkistaa kauheassa kiireessä, kun tuli totaallinen blackout:D

-Ap

Vierailija
9/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! Lohduttavaa lukea, etten ole ainoa!

-Ap

Vierailija
10/10 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohdin vanhan pankkikortin tunnusluvun, kun otin toisesta pankista toisen pankkikortin ja opettelin sen. Ilmeisesti muistini on rajallinen ja mahtuu vain 1 tunnus muistiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi