Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan aina pissatulehduksen rakastelusta?

Vierailija
27.05.2006 |

Ennen ei ollut mitään ongelmaa. Nyt niitä tulee aina silloin, jos pidempi tauko - ei tarvi olla pitkäkään.

Nytkin on aivan kaamea olo. Miten tämän voisi ehkäistä ja miten kummassa helpotan nyt oloani?

Lääkäriinköhän tästä on taas lähdettävä :((

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voiko olla limakalvojen herkkyyttä (vaihdevuosi-oire, milloin äitisi vaihdevuodet alkoivat?)

Tuohon saa lääkäriltä estolääkityksen, aika yleinenkin ongelma. Kaksi ekaa täytyy kyllä ensin sulkea pois.

Tietysti on mahdollista, että olisi jo jotain vaihdevuosioireita, mutta itse en koe mitään sellaista. Ja kostun ehkä paremminkin vielä kuin nuorena.

Estolääkityksestä en ole kuullut. Sellainen pitänee hankkia, sillä eihän tästä tule yhtään mitään näin :((

Vierailija
2/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi neuvolan tätikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilyttää

Vierailija
4/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole ollut vapaat herran tiet :S

Vierailija
5/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on aina mahdollista, mutta viimeiseksi menisin epäilemään miestäni uskottomuudesta.

Kun tarkemmin muistelin, sain joskus nuorempana vastaavia, mutta erittäin harvoin. Nyt viime vuoden aikana suunnilleen joka toinen kerta. Kolmannen raskauden aikana sairastin elämäni ekat VTI' t ja niitä olikin sitten muistaakseni monta monituista peräkkäin.

Mutta muuten en siis ole VTI-herkkä, koska tosiaan niitä on ollut vain satunnaisesti aikaisemmin.

Vierailija
6/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse saan kans pissatulehduksia helpolla just seksistä...

mua on sen verran tutkittu ja päästy siihen loppu tulokseen että kaikki johtuu siitä että useimmiten olen yhdynnässä " liian täydellä virtsarakolla"

apua on siitä jos käyn ennemmin vessassa!!!

mulla näin.. :)

Vierailija
7/17 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on hormonikierukka, enkä vaihda muuhun.

Onneksi löytyi lääkekaapista Ditrimiä, poikani keuhkokuumeen jäljiltä. Sama lääke pätee tähänkin tautiin.

Vierailija
8/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seksin jälkeen pissalle ja alapesulle. Tässä järjestyksessä. Vähäinenkin pissaus auttaa. Ei tule tulehdusta niin herkästi.

Joidenkin alapään bkteerit ei vain " sovi" yksiin ja siksi aiheuttaa tulehduksen. Edellisten keinojen avulla ehkäiset tulehduksen.

Vierailija
9/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritän aina sekä pissata ennen pesua. Aina ei onnistu. Nyt en muista, miten eilen tein, mutta tänään on hirveä olo :((

Sehän tässä kummastuttaakin, kun en ole pissatulehdustyyppiä. Nyt olen saanut niitä vasta, kun täytin 40v. Usein pärjään juomalla hirveästi vettä ja ottamalla karpalotabuja. Nyt ei sekään auta.

Vierailija
10/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla limakalvojen herkkyyttä (vaihdevuosi-oire, milloin äitisi vaihdevuodet alkoivat?)

Tuohon saa lääkäriltä estolääkityksen, aika yleinenkin ongelma. Kaksi ekaa täytyy kyllä ensin sulkea pois.

Vierailija
11/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa jyystämistä!!!

Vierailija
12/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä rakko yhdynnän jälkeen kuten joku jo laittoikin. Lääkäriltä voi hakea yhdynnän jälkeen otettavan antibiootin, joka pitää tulehduket kurissa. Minulla oli sama ongelma suuseksin kanssa:(

Vierailija
13/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
14/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisten kuukausien aikana mulla on ollut jo 3 todettua vti:a, eli pissatulehdusta. En käsitä, mikä on tullut. Mulla oireet alkaa aamulla, jos illalla/yöllä on ollut seksiä ukon kans. oireet on aika rajut, virtsaaminen sattuu kamalasti ja lisäksi alaselkää särkee. Käsittämätöntä, koska huolehdin aina hygieniasta myös seksin jälkeen, pesulle menen aina, en voi edes käsittää niitä, jotka saattavat nukkua aamuun asti suoraan aktin jälkeen..! Tuo pissaaminen ennen pesua oli uus juttu mulle, mutta muistelen, että aika usein pissakin tulee..

nytkin taitaa olla tulehdus taas päällä kun selkää jomottelee ja koko ajan pissattaa. Myös pissan pidättäminen on vaikeaa, monesti on viime viikkojen aikana lirahtanut housuunkin. Lääkäri sanoi, että jos ykskään tulehdus todetaan vielä lyhyen ajan sisällä, otetan estolääkitys kokeiluun..

En vaan käsitä, miten alapää ei muka nyt kestä bakteereja näiden kaikkien vuosien jälkeen? Ikää mulla 27v, joten vaihdevuosioireet tuskin kuvioissa, toivottavasti ainakaan.

Vierailija
15/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEHTÄVÄ ALAPESU ENNEN YHDYNTÄÄ!

Vierailija
16/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edell.

Vierailija
17/17 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aina kirvelee, kutisee ja tulee kokkareista vuotoa...Ei pitäisi olla sukupuolitautia, gynellä käynyt lähiaikoina useasti. Vinkkejä tähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä