Miksi täällä on vihaa niin paljon?
Ei kannata tuhlata elämäänsä vihaamiseen. Olen uskonnoton, mutta suosittelen lukemaan Raamattua tai vaikka Nietzscheä, jotakin josta voitte löytää ilo ja voimaa elämäänne.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ap on yks_saatanan_huaraämmä, joka voi painua sinne omaan_vittuunsa!!!
Että näin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on yks_saatanan_huaraämmä, joka voi painua sinne omaan_vittuunsa!!!
Oi että. Vaasassa ottaa koville.
Modeko se siellä ottaa osaa keskusteluihin käyttäen hyväkseen kirjoittajista saamiaan tietoja?
Pieni väh..emmistö täällä näpyttelee pahaa oloaan joko trol..laten tai muuten vaan vintti sekaisin. Älä huolestu sillä ei näitä normaali tilanteissa tule yleensä vastaan, ovat piilossa jossain ja tämä palsta tai yli..laudan kaltaiset paikat antavat raukoille mahdollisuuden vähän päteä ja päästää höyryjä. Useat täällä kirjoittelevat teini..trollit myös kokeilevat siipiään aikuisten maailmassa, yrittävät saada jonkun narutetuksi ja hihittelevät siellä omissa kopeissaan, jos joku tarttuu ansaan.
Pitäs olla pakollista, että kommentin perässä olis ikä niin vois vähän suhteuttaa? Mutta kun täällä kirjoittelevat niin lapset, teinit, aikuiset kuin melkein vanhuksetkin sekaisin ja vastailevat toisilleen. Ja sitten joku aikuinen fiksu voi saada keskkenkasvuiselta teiniltä vaikka jotain tyhmää kommenttiä ja anonyyminä sitten luullaan, että on ihan vastavuoroista touhua? :D
Tyrant kirjoitti:
Pieni väh..emmistö täällä näpyttelee pahaa oloaan joko trol..laten tai muuten vaan vintti sekaisin. Älä huolestu sillä ei näitä normaali tilanteissa tule yleensä vastaan, ovat piilossa jossain ja tämä palsta tai yli..laudan kaltaiset paikat antavat raukoille mahdollisuuden vähän päteä ja päästää höyryjä. Useat täällä kirjoittelevat teini..trollit myös kokeilevat siipiään aikuisten maailmassa, yrittävät saada jonkun narutetuksi ja hihittelevät siellä omissa kopeissaan, jos joku tarttuu ansaan.
.... aika moni täällä on naisen tarpeessa. Naisen kosketuksen puute aiheuttaa vihaa miehissä.
En itse ole naisen tarpeessa tai ehkä vähän olen, mutta olen näin päätellyt.
En vihaa mitään yleisesti vaan erästä tiettyä henkilöä ja siihen on erittäin painavat syyt. Ne syyt ja seuraukset ei poistu hyssyttelemällä tai yrittämällä unohtaa.
Tyrant kirjoitti:
Mun mielestä kylläkin suuri enemmistö, joka tänne oksentaa. Tätä sivustoo ei kannata ottaa tosissaan, suurin osa trolleja ja provoja. Muutamia helmiketjuja saattaa joskus löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tyrant kirjoitti:
Mun mielestä kylläkin suuri enemmistö, joka tänne oksentaa. Tätä sivustoo ei kannata ottaa tosissaan, suurin osa trolleja ja provoja. Muutamia helmiketjuja saattaa joskus löytyä.
Samaa mieltä, tarkoitinkin pienellä enemmistöllä kaikkia ihmisiä, niitäkin jotka eivät ole koskaan tänne erehtyneet.
Joillain on tapana purkaa omaa pahaa oloa muihin ihmisiin, asiaa on tutkittu aika paljon ja on todettu, että ihmiset jotka kohtavat muita kunnioittavasti ovat niitä onnellisimpia ihmisiä. Suosittelen myös Dalai Laman kirjaa The Art of Happiness.
Ihmisillä on niin paha olla :(
Jumalaa = rakkautta ei tunneta eikä halutakaan tuntea, sehän se pohjimmainen syy on.
Vierailija kirjoitti:
Se on pateutuneiiiden vihojen noidankehä.
Ainoa keinoo purkaa se on oppia rakastamaan itseäään ja muita ja saaada muilta hyväksyntä.
Viha on ihan luonnollinen tunne, ei sitä tarvitse pelätä. Jos joku tänne suoltaa kiukkuista höpinää, se ei sentään oikeasti satuta ketään.
Olen miettinyt samaa. Tietty sektio (jonka vastaustyylin tunnistaa helposti) haiskahtaa tosi paljon 40-60-vuotiaille naisille, jotka ovat turhautuneita elämäänsä. Olen näitä tavannut ihan elävässä elämässä ja jutut kuulostaa ihan samalta. Kysymys kai lienee, kuka näille antoi tietsikan käyttöön?
Oi että. Vaasassa ottaa koville.