Taapero kuulemma sairastaa jopa 100 päivää vuodessa - ja vieläkö kysytte miksi nuoria naisia ei oteta töihin!
Tuo 100 päivää "Eemillä aamulla hiukan kurkku kipeä, jäin kotiin hoitamaan" on se mistä KOKO toimisto kärsii. Ja palkka juoksee tälle lastenhoitajalle...
Kommentit (32)
En todellakaan halua työkavereiksi parikymppisiä itseään täynnä olevia, mielestään täydellisiä naisia :((((
Miehiä on naisia enemmän työttömänä , kiitos naisten käsienheiluttelusuojatyöpaikkojen.
Joten selitä itsellesi mitä haluat
Naisten poissaolojen syyt:
- Eemillä oli aamulla kurkku vähän kipeä
- Eemillä edelleen kurkku kipeä
- Menkat
- Menkat jatkuu
Mulla on kolme kohta aikuista lasta. He eivät ole yhteensäkään koko elinikänään olleet sataa päivää sairaana. Olemme kasvissyöjiä, johtuisiko siitä...
On varmasti melko harvinaista, jos taapero on noin paljon sairaana. Ja meillä olivat sekä isät että äidit kotona hoitamassa lapsiaan, ei pelkästään äidit...
No ei ole mitään sataa päivää vuodessa normaalisti lähelläkään. Mun työpaikalla on enemmän poissaoloja muilla kuin pienten lasten vanhemmilla. On niin paljon raihnautta ihmisillä.
Naisen tehtäväkö se on jäädä kotiin!!?
Kyllä meillä mies jäi kotiin hoitamaan lasta yhtä paljon kuin minäkin, tai mummit jäi.
Eikä edes superallerginen lapsi sairastanut noin paljon.
Eli olen ollut vähemmän töistä pois kun keskiverto lusmuilija.
Tyhmä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme kohta aikuista lasta. He eivät ole yhteensäkään koko elinikänään olleet sataa päivää sairaana. Olemme kasvissyöjiä, johtuisiko siitä...
No ei johdu. Tuo on aivan normaalia.
SAirastaako oikeasti jonkun lapset noin paljon? Siis perusterveet lapset. Meillä ei kyllä varmasti kukaan kolmesta sairastanut vuodessa edes kymmentä päivää. Meillä kyllä syödään lisäaineetonta luomuruokaa, pukeudutaan lämpimästi ja heti kun on vaikka flunssan oireita, hoidetaan homeopatialla, vyöhyketerapialla, yrteillä, korvakynttilöillä jne. Ehkä niillä sitten on ollut vaikutusta. Nyt lapset alkaa olla aikuisia, eikä kukaan ole meillä moneen vuoteen sairastanut edes pientä flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on naisia enemmän työttömänä , kiitos naisten käsienheiluttelusuojatyöpaikkojen.
Joten selitä itsellesi mitä haluat
Miehet syrjäytyy kyllä ihan muista riippumattomista syistä.
Selittele sinä se miten haluat ja syyttele muita. Vastuunotto nolla.
Tiedätkö, että aika monella taaperolla on myös isä. Jos hän on töissä miesvaltaisessa paikassa, vaikka armeijassa, niin hyvinkin saa palkallista vapaata sairaan lapsen hoitoon.
Jos lapsi oikeasti sairastaisi noin paljon, pitäisi kyllä hakea jo jotain pitempiaikaista vapaata, kun silloin on kyse jostakin vakavasta sairaudesta. Normaali lapsi sairastaa noin kymmeneosan tuosta, ja sekin tuntuu jo tavallista enemmältä.
Omat lapseni ovat jo aikuisia enkä ollut päivääkään poissa töistä heidän sairastamisen enkä omien menkkojen vuoksi silloin, kun he olivat alle 10-vuotiaita. Haluatteko tietää, montako päivää heidän isänsä oli? No ei ainakaan lapsen sairastamisen takia monta, ei varmasti edes kymmentä työpäivää.
Saisiko lähdettä tälle tiedolle, että taaperot sairastavat noin paljon? Kyselee päiväkodissa työskennellyt, joka ei ole havainnut tuollaista sairastavuutta yhdelläkään lapsella
Sillä taaperolla on joku todella vakava sairaus, jos vanhempi joutuu olemaan lapsen sairastamisen vuoksi 100 päivää poissa töistä.
Kyllä veisin lapsen kiireesti erikoislääkärille, jos lapsi sairastaisi melkein kolmanneksen vuodesta.
Olisi aika tyhjää päiväkodeissa, jos lapset olisivat noin paljon kotona sairastelun vuoksi.
Jep, yks mun tuttu aiko tehdä niin, että heti jos ja kun saa vakkaripaikan, aikoo heti tehdä toista lasta ja aikoo olla niin pitkään pois työelämästä kuin mahdollista ja olla tän lapsen kanssa....On siis tällä hetkellä määräaikainen soppari hänellä. Siis en ymmärrä tätä touhua...
5/5