Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos minua jännittää, ja minulle sanotaan että "hyvin se menee", niin miksi aina ärsyynnyn ihan älyttömästi?

Vierailija
19.07.2019 |

En jotenkin pysty ottamaan vastaan mitään, tuntuu että räjähdän vihasta jos joku kehtaa kannustaa. Tyhmää, tiedän. Tulee sellainen paniikki, että no mitäs jos ei menekään hyvin, hirveä häpeä sen jälkeen...

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää tuollaiset jännittäjät. Olette ihan narsisteja jokainen. Luulette olevanne jotain aivan erityisiä maailman napoja.

Jos teillä epäonnistuu joku pesäpallolyönti tai joku ihan mitätön asia, niin kuvittelette sairaassa itserakkaassa päässänne, että koko maailma on siitä kiinnostunut.

Ei ketään kiinnosta teidän onnistumiset ja epäonnistumiset. Kukaan ei uhraa aikaansa miettimällä onnistuiko joku narsisti vai ei.

Eli ihan turha hävetä, kun ei ketään kiinnosta.

Teette itsestänne ihan liian ison numeron.

Olette vielä niin kusipäisiä että suututte kannustaville ystävillenne, kun he sanovat hyvää tarkoittaen että hyvin se menee. Heidän kuuluisi tuollaisille ihmisille sanoa: MIKÄ LUULET OLEVASI!

Miksi esittää kannustavaa, jos oikeasti ajattelee: "Ei ketään kiinnosta teidän onnistumiset ja epäonnistumiset."?

Tosin viestisi taitaa olla trollausta. Pakko olla.

Sanon totuuden. Viestini ei ole trollausta. Sinä olet oikeasti itsekeskeinen moukka ja saisit olla kiitollinen kun tuhlaan aikaani kertomalla sinulle totuuden itsestäsi!!!!

TAO KALLOOSI: Et ole maailman keskipiste ja sinua ei koske mitkään muut todennäköisyydet kuin muitakaan. KETÄÄN ei kiinnosta miettiä sinun pesäpalloon osumistasi! Ihmisillä on omat elämät!

OMAT ELÄMÄT! SINÄ ET OLE KENENKÄÄN ELÄMÄ!!!!

Vierailija
42/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jännittäjät ovat oikeasti todella itsekeskeisiä ja narsistisia.

He kuvittelevat että muu maailma on heidän joku yleisönsä joka on vain sitä varten olemassa, että saisivat katsoa ja arvioida näitä maailman keskipisteitä.

Ei kukaan normaali ihminen kuvittele muun maailman olevan hänen yleisönsä.

Normaali ihminen tietää että ei muut tuhlaa aikaansa miettimällä jotain vähäpätöisiä housuun pieremisiäsi ja kompastelemisiasi.

Ihmisillä on omat elämät!

Narsisti ei ymmärrä että muut ihmiset ovat hänestä erillisiä olentoja, joilla omat elämät, ja omat tunteet.

Narsisti on niin lapsentasolle jäänyt harhoissaan, että uskoo muiden ajattelevan VAIN häntä.

Tämän totuuden kun heille kertoo, niin eivät usko, vaan epäilevät "sun on pakko olla trolli!"

Sairas olet ja inhottavaa seuraa läheisillesi, jos he hyvää tarkoittaen koittavat rauhoitella sinua.

Jakkaralla pitäisi rauhoitella tuollaisia ihmisiä päin naamaa, eikä ystävällisin lausein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kunnon kontrollifriikki. Ahdistaa ja jännittää kun jokin tilanne voikin mennä eri tavalla kuin hän haluaisi. Haluaisi päättää myös siitä mitä muut ihmiset hänelle sanovat.

Vierailija
44/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä yksi kommentoija jo vähän rauhoittua? Tämä keskustelu ei ollut sinua vastaan vaan me jännittäjät haluaisimme vertaistukea toisiltamme. Ei tarvitse reagoida tuolla tavalla. 

Vierailija
45/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jollain meni näköjään keskustelu tunteisiin :D Itse samaistun aloittajaan, mutta tiedän että itselläni se johtuu siitä että olen perfektionisti. Vasta nyt kolmekymppisenä olen alkanut opetella armon antamista itselleni. Enhän minä vaadi muiltakaan täydellisyyttä, miksi sitä silti koittaa hampaat irvessä itse suorittaa liikaa? Noh, ehkä se tästä vielä :D

Vierailija
46/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit..tus on kuulijan korvassa....

Vierailija
47/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, jollain meni näköjään keskustelu tunteisiin :D Itse samaistun aloittajaan, mutta tiedän että itselläni se johtuu siitä että olen perfektionisti. Vasta nyt kolmekymppisenä olen alkanut opetella armon antamista itselleni. Enhän minä vaadi muiltakaan täydellisyyttä, miksi sitä silti koittaa hampaat irvessä itse suorittaa liikaa? Noh, ehkä se tästä vielä :D

Perfektionismi on mielisairaus joka voi johtaa täydelliseen lamautumiseen, sitä on hyvä käyttää tekosyynä kaikkeen tekemättömään. Lisäksi se antaa henkilölle mahdollisuuden arvostella aina toisia ja nousta valtaistuimelle tekemättä mitään. Ainoa oivallus joka parantaa tästä olemattomasta asiasta nimeltään perfektionismi, on ymmärrys, jossa näkee asioiden olevan täydellisiä vaikka ne eivät olisikaan täysin omassa kontrollissa. Perfektionismi on eräänlaista jumaluuden tavoittelua, jossa ihminen on unohtanut olevansa samojen lakien alainen, kuin kaikki universumissa.

Vierailija
48/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sinä yksi kommentoija jo vähän rauhoittua? Tämä keskustelu ei ollut sinua vastaan vaan me jännittäjät haluaisimme vertaistukea toisiltamme. Ei tarvitse reagoida tuolla tavalla. 

"Ei tarvitse reagoida tuolla tavalla"

Tuo lause kertoo niin paljon sinusta. Olet itsekeskeinen narsisti joka haluaisi päättää miten toiset reagoivat ja mitä hänelle vastaavat.

Et selkeästi ole kykenevä ymmärtämään ettei toiset ihmiset ole täällä planeetalla sinua varten ja sinun määräiltävinä.

Jokainen saa reagoida siten kuin reagoi. Sinulla ei ole oikeutta sanella toisille miten heidän pitää sinuun reagoida, ja itse saisit vain sätkyillä ja sytkyillä toisten silmillä miten sattuu.

Vertaistukea jos haluat mene peilin eteen ja kysele itseltäsi asioita. Sitten voit vastailla itselle JUURI siten kun sinun arvollesi on sopivaa.

Totuus sattuu! Et kykene ottamaan sitä vastaan kun olet lapsen tasolle jäänyt narsku.

Vierailija
49/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kunnon kontrollifriikki. Ahdistaa ja jännittää kun jokin tilanne voikin mennä eri tavalla kuin hän haluaisi. Haluaisi päättää myös siitä mitä muut ihmiset hänelle sanovat.

No hän ei kykene käsittämään ettei muu maailma ole hänelle alisteinen.

Vierailija
50/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain ei mennyt tunteisiin vaan hän kertoi totuuden josta voisitte oppia jos olisi halua kehittää itseään, mutta ei. Viesti ei mennyt perille, kun on niin paljon keltaista nestettä päässä.

Lue se mitä sulle on yritetty selittää. Siitä on hyötyä.

Vierailija
51/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kysymykseen on vastattu. Sinä et kykene ottamaan sitä totuutta vastaan vaan syytät että "jollain meni tunteisiin".

Tuohon ihmettelemääsi kohtaan on vastattu!

Vastaus on se että olet narsisti! Luulet olevasi muita tärkeämpi.

Vierailija
52/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paristakin syystä. Tuntuu kaikessa hyvää tarkoittavuudessaankin vähättelyltä, ja toisaalta kun itsellä ikävä fiilis, on helppo projisoida se johonkin toiseen, pienestäkin syystä. Eli ihmismieli koittaa suojella minää ajattelemalla, että kyllähän muuten mutta kun tuo toinen oli niin ärsyttävä.

Defenssit on monet, ja aika useinhan ne on aika järjettömiä.

Vierailija
53/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrant kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perfektionismi on mielisairaus joka voi johtaa täydelliseen lamautumiseen, sitä on hyvä käyttää tekosyynä kaikkeen tekemättömään. Lisäksi se antaa henkilölle mahdollisuuden arvostella aina toisia ja nousta valtaistuimelle tekemättä mitään. Ainoa oivallus joka parantaa tästä olemattomasta asiasta nimeltään perfektionismi, on ymmärrys, jossa näkee asioiden olevan täydellisiä vaikka ne eivät olisikaan täysin omassa kontrollissa. Perfektionismi on eräänlaista jumaluuden tavoittelua, jossa ihminen on unohtanut olevansa samojen lakien alainen, kuin kaikki universumissa.

Perfetkionisti on narsismia, jossa kuvitellaan olevansa muita tärkeämpiä ihmisiä. Ei perfektionisti vaadi välttämättä muilta täydellisyyttä, koska pitää muina niin huonoina ihmisinä itseensä verrattuna, ettei heiltä voikaan vaatia.

Itseään hän pitää muita parempana jolta pitääkin odottaa täydellistä.

Narskuja siis on nämä perfetktionistit. He ajattelevat, että voivat olla kaikessa täydellisiä, kunhan vain yrittävät parhaansa. Sehän ei pidä paikkaansa. Ei kukaan voi olla kaikessa täydellinen.

Perfektionisti on niin k-päinen että uskoo olevansa joku yli-ihminen, joka pysyy kun vain yrittää.

SAIRASTA!

Ja mitään eivät usko, mitä toiset sanovat, koska toiset ihmiset ovat heille pelkkää maan tomua.

Vierailija
54/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lause kertoo niin paljon sinusta. Olet itsekeskeinen narsisti joka haluaisi päättää miten toiset reagoivat ja mitä hänelle vastaavat.

Et selkeästi ole kykenevä ymmärtämään ettei toiset ihmiset ole täällä planeetalla sinua varten ja sinun määräiltävinä.

Jokainen saa reagoida siten kuin reagoi. Sinulla ei ole oikeutta sanella toisille miten heidän pitää sinuun reagoida, ja itse saisit vain sätkyillä ja sytkyillä toisten silmillä miten sattuu.

Vertaistukea jos haluat mene peilin eteen ja kysele itseltäsi asioita. Sitten voit vastailla itselle JUURI siten kun sinun arvollesi on sopivaa.

Totuus sattuu! Et kykene ottamaan sitä vastaan kun olet lapsen tasolle jäänyt narsku.

Alkaa kärsiä kyllä inflaatiota, jos joka toista aletaan diagnosoimaan narskuksi... Narsistisia piirteitä on meissä kaikissa enempi vähempi, mutta matka siitä aitoon tunnekylmään narsistiin on kyllä iso.

Vierailija
55/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon kysymykseen on vastattu. Sinä et kykene ottamaan sitä totuutta vastaan vaan syytät että "jollain meni tunteisiin".

Tuohon ihmettelemääsi kohtaan on vastattu!

Vastaus on se että olet narsisti! Luulet olevasi muita tärkeämpi.

Mitenhän sen saisi narsistille taottua päähän, ettei tämä ole muita tärkeämpi tai edes tasavertainen kaikkien kanssa?

Vierailija
56/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa kärsiä kyllä inflaatiota, jos joka toista aletaan diagnosoimaan narskuksi... Narsistisia piirteitä on meissä kaikissa enempi vähempi, mutta matka siitä aitoon tunnekylmään narsistiin on kyllä iso.

Totta. Narsismissa on eri tasoja. Korjaan: tuollainen on narsistista. Itsekeskeistä.

Vierailija
57/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrant kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perfetkionisti on narsismia, jossa kuvitellaan olevansa muita tärkeämpiä ihmisiä. Ei perfektionisti vaadi välttämättä muilta täydellisyyttä, koska pitää muina niin huonoina ihmisinä itseensä verrattuna, ettei heiltä voikaan vaatia.

Narskuja siis on nämä perfetktionistit. He ajattelevat, että voivat olla kaikessa täydellisiä, kunhan vain yrittävät parhaansa. Sehän ei pidä paikkaansa. Ei kukaan voi olla kaikessa täydellinen.

Perfektionisti on niin k-päinen että uskoo olevansa joku yli-ihminen, joka pysyy kun vain yrittää.

SAIRASTA!

Ja mitään eivät usko, mitä toiset sanovat, koska toiset ihmiset ovat heille pelkkää maan tomua.

Tämä on kaikki ihan totta, eikä alapeukuttamalla ja käkättämällä muuksi muutu.

Vierailija
58/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrant kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAIRASTA!

Perfektonismi on kyllä sairasta, mutta harvoin narsistista sellaista.

Oma tyttäreni on perfektionisti ja kärsii suunnattomasti, muttei voi itselleen mitään. On myös maailman ystävällisin ja hyväsydämisin ihminen, aina valmiina auttamaan ja tukemaan toisia. Pikkaisen törkeää haukkua kaikkia narskuiksi.

Vierailija
59/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluan, että mulle vakuutellaan onnistumista jos olen itse epäileväinen ja jännitän. 

Ongelma tuossa on, että ei ihmiset VOI TIETÄÄ miten kukakin haluaa hänelle vastattavan. Kannattaa ottaa se ystävällismielisenä toivotuksena, eikä polttaa päreitä ja siltoja sen takia.

Vierailija
60/68 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte olla kiitollisia jos teille joku jaksaa olla ystävällinen tai ylipäätään jaksaa suuttumatta kuunnella teidän sytkyilyänne ja sätkyilyänne. Ettekö tajua että teidän ystävillä ja tutuilla on omatkin elämät ja omatkin huolet.

Heillä voi olla kipuja, huolia, stressiä ja kaikenlaista omaa pohdittavaa, jonka he pitävät omana tietonaan, eivätkä muiden päälle oksenna sitä.

En minä ainakaan jaksaisi kuunnella kenenkään typerää ja lapsellista:" Voi ei voi ei voi ei apua apua mulla on koe, se menee ihan varmasti tosi huonosti, en oo lukenu tarpeeks, voi ei voi ei voi ei..en onnistu en onnistu" ja kun tietää että aina on kuitenkin päässyt helposti läpi ennenkin niistä kokeista.

Turpa kiinni! on oikea vastaus tuollaisille ihmisille, eikä mikään "hyvin se menee".