Mitä osasit lapsena/nuorena muttet enää?
Mua ihan surettaa etten osaa enää kärrynpyörää! Pakko alkaa opetella D:
Kommentit (33)
En tiedä osaisinko, mutta en jaksa tai pysty: vatsalihasliikkeet, leuanveto, myöskään cooperin testissä ei mene liki 3000 rikki.
Käsiseisonnan seinää vasten, sillan.
Ei mitään. Yhtää notkee kun sillonkin :) mitä nyt vähän korkeenpaikan kammoa.
Osasin hankkia ystäviä. Jopa tytöistä.
Terveisin Naispelko26
Kiivetä sujuvasti lapsuudenkodin pihakoivun latvaan. Yritin uudelleen näin kolmekymppisenä ja se ei ollut hyvä idea :(
T. Nimimerkki jalkapöydästä neljä luuta hajalla
Kuperkeikkaa en enää uskalla tehdä, vaikka periaatteessa vielä pitäisi onnistua.
Sosialisoida.
Olin lapsena kova puhumaan, juttua riitti samoin kuin kavereita. Olin se puhelias lapsi, jonka kaikki huomasi. Nyt aikuisena olen lähes mykkä.
Osasin viheltää ennen kuin opin kunnolla puhumaan. Vihellystaito katosi joskus kouluiän tienoilla.
Olin lapsena aina huoleton ja elämään tyytyväinen.
Pianonsoitto. En ollut kovin lahjakas lapsenakaan, mutta kun menen pianon ääreen, niin en oikeasti osaa soittaa enää mitään. Luulisi, että jotain muistijälkiä olisi jäänyt, mutta ei.
Laskea suksilla rohkeasti mäet alas, pyörillä vinhaa vauhtia ilman käsiä, hypätä korkeutta floppaamalla. Nyt mennyt koordinaatio täysin.
Matematiikkaa. Ei ollut mitään ongelmia lukiossakaan, mutta nyt 40-kymppisenä en osaa edes neuvoa omua lapsiani.
Olin lapsena/nuorena aika hyvä piirtämään, jotenkin tämä taito kadonnut kun piirtämis innostus loppui enkä piirrellyt aikoihin. Hyvä että tikku-ukon ja kukan osaa nykyään piirtää :D
Vierailija kirjoitti:
Matematiikkaa. Ei ollut mitään ongelmia lukiossakaan, mutta nyt 40-kymppisenä en osaa edes neuvoa omua lapsiani.
Sama, kirjoitin jopa laajan matikan (heikosti tosin), nyt en osaa mitään. Toisaalta esim ruotsin ja saksan kielen kielioppi jäänyt päähän hyvin.
Pyörittää hula-vannetta. Kuperkeikka takaperin ei myöskään enää onnistu, yritin vähän aikaa sitten ja tuli niska todella kipeäksi. En myöskään enää saa vietyä varpaita takaraivoon, kun makaan vatsallani lattialla ja nostan pään sekä jalat ylös. Olen 40-vuotias.
Uida. Olin vesipeto, uin ja sukelsin miten vain alle kymmenvuotiaana. Armeijan uimakokeesaa melkein hukuin. Kroppa vaihtui välissä toiseksi eikä vanha osaaminen enää riittänytkään.
Osasin nuotit ja soittaa nuoteista helppoja kappaleita pianolla. En osaa enää, olen unohtanut nuotit.
Soittaa haitaria. Kävin soittotunneilla koko lapsuus/nuoruusikäni enää ei ehkä taittuis kun oon kauan ollu soittamatta. Toisaalta, voishan se olla kun pyörällä ajo, että kun sen on kerran oppinu niin se on lihasmuistissa jossain. Pitäs kokeilla.
Osasin todella hyvin matkia varista.