Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä osasit lapsena/nuorena muttet enää?

Vierailija
19.07.2019 |

Mua ihan surettaa etten osaa enää kärrynpyörää! Pakko alkaa opetella D:

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin todella hyvin matkia varista.

Vierailija
2/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä osaisinko, mutta en jaksa tai pysty: vatsalihasliikkeet, leuanveto, myöskään cooperin testissä ei mene liki 3000 rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiseisonnan seinää vasten, sillan.

Vierailija
4/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Yhtää notkee kun sillonkin :) mitä nyt vähän korkeenpaikan kammoa.

Vierailija
5/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin hankkia ystäviä. Jopa tytöistä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
6/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiivetä sujuvasti lapsuudenkodin pihakoivun latvaan. Yritin uudelleen näin kolmekymppisenä ja se ei ollut hyvä idea :(

T. Nimimerkki jalkapöydästä neljä luuta hajalla

Vierailija
7/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikkaa en enää uskalla tehdä, vaikka periaatteessa vielä pitäisi onnistua.

Vierailija
8/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialisoida.

Olin lapsena kova puhumaan, juttua riitti samoin kuin kavereita. Olin se puhelias lapsi, jonka kaikki huomasi. Nyt aikuisena olen lähes mykkä.

Vierailija
9/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla iloinen

Vierailija
10/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin viheltää ennen kuin opin kunnolla puhumaan. Vihellystaito katosi joskus kouluiän tienoilla. 

Vierailija
11/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena aina huoleton ja elämään tyytyväinen.

Vierailija
12/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianonsoitto. En ollut kovin lahjakas lapsenakaan, mutta kun menen pianon ääreen, niin en oikeasti osaa soittaa enää mitään. Luulisi, että jotain muistijälkiä olisi jäänyt, mutta ei.

Vierailija
13/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskea suksilla rohkeasti mäet alas, pyörillä vinhaa vauhtia ilman käsiä, hypätä korkeutta floppaamalla. Nyt mennyt koordinaatio täysin.

Vierailija
14/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikkaa. Ei ollut mitään ongelmia lukiossakaan, mutta nyt 40-kymppisenä en osaa edes neuvoa omua lapsiani.

Vierailija
15/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena/nuorena aika hyvä piirtämään, jotenkin tämä taito kadonnut kun piirtämis innostus loppui enkä piirrellyt aikoihin. Hyvä että tikku-ukon ja kukan osaa nykyään piirtää :D

Vierailija
16/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matematiikkaa. Ei ollut mitään ongelmia lukiossakaan, mutta nyt 40-kymppisenä en osaa edes neuvoa omua lapsiani.

Sama, kirjoitin jopa laajan matikan (heikosti tosin), nyt en osaa mitään. Toisaalta esim ruotsin ja saksan kielen kielioppi jäänyt päähän hyvin.

Vierailija
17/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää hula-vannetta. Kuperkeikka takaperin ei myöskään enää onnistu, yritin vähän aikaa sitten ja tuli niska todella kipeäksi. En myöskään enää saa vietyä varpaita takaraivoon, kun makaan vatsallani lattialla ja nostan pään sekä jalat ylös. Olen 40-vuotias.

Vierailija
18/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uida. Olin vesipeto, uin ja sukelsin miten vain alle kymmenvuotiaana. Armeijan uimakokeesaa melkein hukuin. Kroppa vaihtui välissä toiseksi eikä vanha osaaminen enää riittänytkään.

Vierailija
19/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin nuotit ja soittaa nuoteista helppoja kappaleita pianolla. En osaa enää, olen unohtanut nuotit.

Vierailija
20/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa haitaria. Kävin soittotunneilla koko lapsuus/nuoruusikäni enää ei ehkä taittuis kun oon kauan ollu soittamatta. Toisaalta, voishan se olla kun pyörällä ajo, että kun sen on kerran oppinu niin se on lihasmuistissa jossain. Pitäs kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä