Miten toimia huutonet huijarin kanssa?
Tein tämän kanssa kaupat ihan normaalisti ja lupasi lähettää tuotteen. Viikkoihin ei kuulunut mitään kunnes lopulta soitin ja kysyin mitä v***a tämä nyt oikein on. Hän väitti lähettäneensä tuotteen ja epäili, että posti on hukannut sen matkalla. Hän väitti selvittävänsä asiaa. Illalla hän laittoi viestin, että asialle ei taida olla mitään tehtävissä ja rupesi tivaamaan minulta tilinumeroa!
Eli ensin huijaa minulta 50 € ja sen jälkeen yrittää vielä saada tilinumeroni. Laitanko tyypin tiedot jakoon? Vai tyydynkö vain tekemään rikosilmoituksen?
Kommentit (47)
Hän käy nyt teettämässä sun nimellä ja omalla kuvallaan itselleen henkilöllisyystodistuksen joka näyttää riittävän aidolta, kävelee pankkiin, antaa tilinumeron ja henkkarin ja sanoo: haluaisin lopettaa tämän tilini. Saisiko rahat käteen, kiitos?
No sitä en kyllä yhtään epäile, että posti on saattanut hukata. Kiertelihän minunkin tilaamani tuote kuukausikaupalla ties missä, kunnes eräs päivä yllätykseksi tupsahti laatikkoon. Olin kylläkin jo saanut verkkokaupalta korvaavan tuotteen jo aikoja sitten, jonka ihme kyllä saivat toimitettua perille.
Vierailija kirjoitti:
Hän käy nyt teettämässä sun nimellä ja omalla kuvallaan itselleen henkilöllisyystodistuksen joka näyttää riittävän aidolta, kävelee pankkiin, antaa tilinumeron ja henkkarin ja sanoo: haluaisin lopettaa tämän tilini. Saisiko rahat käteen, kiitos?
Ehkä ei kannata antaa sotua torimyyjille?
Mitä ostit häneltä? Jättimäisen dildon vai? Osta muovinen liikennekartio, rasvaa ja upota se kokonaan peräaukkoosi ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millä hän sinulle rahan palauttaa jos ei tiedä tilinumeroasi?
Minä olin jo maksanut tuotteen hänen tililleen joten siellä on tiedot.
ap
Kuule, ei sinun tilinumeroasi hänen tiliotteessaan näy. Katso omaasi, et näe siellä panoissa maksajien tiedoista kuin kapean otoksen.
Ei noin dille voi edes olla 😂
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/02/21/askartele-oma-foliohattu
😂😂😂😂😂❤ kiitos, jouduin ottamaan astmalääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuule, ei sinun tilinumeroasi hänen tiliotteessaan näy. Katso omaasi, et näe siellä panoissa maksajien tiedoista kuin kapean otoksen.
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinun tilinumerosi ei näy hänen tilitapahtumissaan. Etkö ikinä katso omia tilitapahtumiasi, vai hoitaako Kela kirjanpitosi?
Ja tuo saa äänestää, voi helmetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinun tilinumerosi ei näy hänen tilitapahtumissaan. Etkö ikinä katso omia tilitapahtumiasi, vai hoitaako Kela kirjanpitosi?
Porvoon Säästöpankissa näkyy maksajan tilinumerot tiliotteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaiken lisäksi jos tilinumero näkyisi kuten ap väittää, miksi ihmeessä myyjä tivaisi ap:lta tilinumeroa, jonka jo tietää?
Ei ole looginen ajattelu ap:n vahvinta alaa.
Tänään sain puhelun numerosta, josta en ole koskaan saanut puhelua. Huijari on todennäköisesti laittanut numeroni jakoon, joten pitää vaihtaa se. Alkaa oikeasti v***uttaa ihmiset!
ap
Ei voi olla totta, onko noin tyhmiä olemassa? Eilen löysin feissarimokista muita hönöjä:
https://www.feissarimokat.com/2019/07/kahakka-kirpputorilla-osa-45/
https://www.feissarimokat.com/2019/07/johan-on-asuntomarkkinat-osa-16/
(Julian päivitys)
Vierailija kirjoitti:
Tänään sain puhelun numerosta, josta en ole koskaan saanut puhelua. Huijari on todennäköisesti laittanut numeroni jakoon, joten pitää vaihtaa se. Alkaa oikeasti v***uttaa ihmiset!
ap
Apua, minäkin sain eilen puhelun numerosta, josta en ole koskaan saanut puhelua. Onko joku huijari myynyt numeroni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Apua, minäkin sain eilen puhelun numerosta, josta en ole koskaan saanut puhelua. Onko joku huijari myynyt numeroni?
Väestörekisterikeskus ja Trafi. Nehän on pahimpia huijareita, jotka on tehnyt puhelinnumeroiden myynnistä liiketoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mua vituttaa noin tyhmät ja vainoharhaiset. Tiedänkin jo, että äänestät mölöpuoluetta äärioikealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Väestörekisterikeskus ja Trafi. Nehän on pahimpia huijareita, jotka on tehnyt puhelinnumeroiden myynnistä liiketoimintaa.
Höpsis. Tietojensa myynnin ja luovuttamisen voi noilta kieltää, mutta yritäpä estää lehtitaloja ja muita, missä olet asiakkaana.
Ap on varmaan voittanut sahtimarkkinoiden arvonnassa saunapaljun, mutta sitä ei nyt voitu toimittaa kun hän piiloutui sohvan taakse eikä vastannut puheluun.
Pakettihan lähetetään seurantakoodillisena (maksaa 5,90 e). Siitä näkyy, koska paketti on viety postiin jne jne.