Jos kuol isit asuntoosi, kuinka kauan uskoisit menevän aikaa siihen että sinut löydetään?
Kommentit (30)
Riippuu vuorokaudenajasta, mutta viimeistään aamulla, kun muut heräisivät.
Noin seitsemän minuuttia. Sen pidempää lepohetkeä kakaroilta ei saa, ilman että huutavat apuun tai tulevat tökkimään.9
Siihen saakka, että mies tulisi kotiin/sisälle eli muutamasta minuutista muutamaan tuntiin.
Mies nyt vessassa. Pari minuuttia mullakin.
Riippuu vähän. Päivästä useampaan viikkoon. Pomo ja työkaverit tod.näk. ensimmäiseksi huolestuisivat.
Riippuu, kyttääkö vuokranantajani jatkuvasti minua kamerallaan vai onko esim. välissä vessassa, suihkussa tai jopa kaupassa.
Voisi mennä viikkojakin, toivottavasti ei kuukausia.
Varmaan pari viikkoa, kun ruumis alkaa haista rappukäytävään.... Oikeesti :(
Saattaisi mennä viikko. Olen nykyään melko erakko, joten voisi kestää ennen kuin sukulaiset tai työpaikka heräisi ihmettelemään. Ja sen jälkeen vielä muutama päivä siihen, että ottaisivat lopulta yhteyttä viranomaisiin.
Mihin sinä tätä tietoa tarvitset? Miksi vastaatte?
Päivä. Tuttuni oli aikoinaan muutaman päivän.
Puolillepäivin näin loma-aikana. Kunnes perheenjäsen herää.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä tätä tietoa tarvitset? Miksi vastaatte?
Miksi ei, onko aihe sinulle tabu vai podetko tunne-elämän ongelmia?
Kuolema on hyvä ystävä. Se ei unohda eikä hylkää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Kuolema on hyvä ystävä. Se ei unohda eikä hylkää ketään.
Ei kuolema ole mitään muuta kuin pakollinen vaihe elämän lopussa. Viimeinen raja.
Ilman kuolemaa olisi vain ikuinen elämä, eli pysyvä tylsistyminen.
mitä sillä olisi merkitystä ? mähän olisin jo kuollu. Höh !
Voisi mennä päivä. Toivoisin, että dildoa ei löydettäisi. Pitää vissiin sekin hävittää.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3316085/yli-6-kymppinen-nainen-ja-dildo…
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, kyttääkö vuokranantajani jatkuvasti minua kamerallaan vai onko esim. välissä vessassa, suihkussa tai jopa kaupassa.
Siksi juurikin kyttään: jotta vuokra tulee ajallaan, ja jos vuokralaiseni minun omistamaani asuntoon delaa, niin pitäähän minun saada kämppä tyhjäksi, jotta saan uuden maksajan edesmenneen tilalle?! Ja vielä kysytte, miksi seuraamme teitä, suttuiset vuokralaiset. No, koska teistä ei ikinä tiedä! Voitte vaikka potkaista tyhjää!
Varmaan saattaisi mennä sunnuntaihin. Asun yksin.
Pari minuuttia.