Jos mies kutsuu treffeille teatteriin
Niin maksaako hän myös lipun? Vai kuuluuko naisen maksaa omansa tai kieltäytyä, jos ei ole varaa?
Kommentit (82)
Niin ei kannata mennä. Teatteri on yliarvostettu taidemuoto. Yleisökään ei mene katsomaan näytelmää, vaan teeskentelemään sivistynyttä pyhävaatteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos etiketti vaatisi naista maksamaan molempien liput olisi feministit jo pää punaisena huutamassa tasa-arvoa.
Luetun ymmärtäminen tasan nolla sulla. Eka viesti : kutsuja maksaa. Ihan sama onko se mies tai nainen.
Paitsi kun treffailu etiketti ja kulttuuri sanelee miehen rooliksi olla se joka kutsuu. Jos mies ei kutsu treffejä ei ikinä tule. Suurin osa naisista ei ole ikinä tehnyt aloitetta ensitreffeille ja sellaisessa tilanteessa ollessaa jäävät odottamaan miehen tekemää aloitetta. Aloitteen tekeminen ei jakaudu lähellekään tasapuolisesti miesten ja naisten kesken.
Mies vaikuttaa mukavalta ja tutustumisen arvoiselta, olisin voinut hänet itsekin treffeille pyytää jossain vaiheessa, tosin mun kohdalla ne olis sit ollu varmaan just tyyliin "tehdään eväät, mennään piknikille/ kävelylle/rannalle koska mulla ei ylimäärästä rahaa ole. Mies ehti nyt kuitenkin ensin, haluaa tän näytöksen nähdä, olis kuulemma joka tapauksessa sen jossain vaiheessa mennyt katsomaan ja toivoo nyt mut seurakseen ja että saadaan samalla mahdollisuus tutustua paremmin.
Voin ettiä tän ketjun huomenna treffien jälkeen ja raportoida miten meni.
Ellei sitten tuu niin hurjat treffit, että menee koko ilta... (teatterinäytös siis jo päivällä) 😁
Ap
Tyypillinen kullankaivaja. Ajattelitko missään vaiheessa tarjota miehelle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos etiketti vaatisi naista maksamaan molempien liput olisi feministit jo pää punaisena huutamassa tasa-arvoa.
Luetun ymmärtäminen tasan nolla sulla. Eka viesti : kutsuja maksaa. Ihan sama onko se mies tai nainen.
Paitsi kun treffailu etiketti ja kulttuuri sanelee miehen rooliksi olla se joka kutsuu. Jos mies ei kutsu treffejä ei ikinä tule. Suurin osa naisista ei ole ikinä tehnyt aloitetta ensitreffeille ja sellaisessa tilanteessa ollessaa jäävät odottamaan miehen tekemää aloitetta. Aloitteen tekeminen ei jakaudu lähellekään tasapuolisesti miesten ja naisten kesken.
Mies vaikuttaa mukavalta ja tutustumisen arvoiselta, olisin voinut hänet itsekin treffeille pyytää jossain vaiheessa, tosin mun kohdalla ne olis sit ollu varmaan just tyyliin "tehdään eväät, mennään piknikille/ kävelylle/rannalle koska mulla ei ylimäärästä rahaa ole. Mies ehti nyt kuitenkin ensin, haluaa tän näytöksen nähdä, olis kuulemma joka tapauksessa sen jossain vaiheessa mennyt katsomaan ja toivoo nyt mut seurakseen ja että saadaan samalla mahdollisuus tutustua paremmin.
Ellei sitten tuu niin hurjat treffit, että menee koko ilta... (teatterinäytös siis jo päivällä) 😁
ApTyypillinen kullankaivaja. Ajattelitko missään vaiheessa tarjota miehelle mitään?
Älä, ap, alennu enää ruokkimaan trollia ;-)
Jätä se sika. On joku perzukka jokayrittää päteä teatterilipuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah ja pöh. Minä olen monesti pyytänyt treffeille. Enkä tasan usko, että olen mikään ainoa. Se, että sinua ei ole koskaan kukaan pyytänyt, ei kerro sitä, ettei muita olisi pyydetty. Ja kyllä, olen yhdessä Tinderistä löytämäni miehen kanssa ja jonka olen itse pyytänyt treffeille.
Aivan naurettavaa väittää naisten tekevän yhtä paljon aloitteita ensitreffeistä. Tuota valhetta et usko itsekään!
Ja mitä ihmeen väliä on ensitreffeillä? Se voi olla kävelyretki tai jotain muuta ilmaista. Oikesti pariskunnat ovat vuosia yhdessä, ja välillä mennään elokuviin katsomaan Star Trekiä ja välillä Jane Austenia. Ja kyllä ne loppupeleissä menee aika tasan.
Veikkaisin kylläkin, että oikeiden ihmisten parisuhteissa nainen on se, joka useammin haluaa teatteriin. Keskimäärin.
Molemmat maksaa oman lippunsa, niin ei jää mitään epäselvyyttä. Jos teatteri ei kiinnosta kutsuttua, niin ehdottaa sitten jotain muuta.
Sano, että sinulla ei ole teatterikiikareita ja olet auttamattoman likinäköinen, niin sinun ei tarvitse mennä teatteriin.
Naisten hypergamia jälleen kerran todistettu.
Yksikään ketjun nainen ei tarjoaisi edes R-kioskin kahvia väliaikaisesti työttömälle miehelle.
Leikitään , että treffeistä seuraa parisuhde.
Miten ap on ajatellut päästä samaan tulotasoon kiinni miehen kanssa tulevaisuudessa, että kulujen jakaminen olisi miehelle tasa-arvoista?
Ja korvata vähävaraisuutensa aikana miehellä maksattamansa sirkushuvit?
Vai itkeekö ap kolmen vuoden päästä palstalla talouden eri tulotasoista?
Jos minulla ei ole varaa tarjolla toiselle elokuvalippuja, niin en voi kutsua kavereita katsomaan elokuvaa kanssani, vain koska kutsujan pitää maksaa? Menen siis yksin elokuviin tai en ollenkaan tämän takia?
T: Köyhä opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla ei ole varaa tarjolla toiselle elokuvalippuja, niin en voi kutsua kavereita katsomaan elokuvaa kanssani, vain koska kutsujan pitää maksaa? Menen siis yksin elokuviin tai en ollenkaan tämän takia?
T: Köyhä opiskelija
Oletko nyt vähän yksinkertainen? Sinusta on siis sama asia kutsua kaveri katsomaan elokuvaa kuin treffit uuden ihmisen kanssa, jonka kanssa toivoo ehkä jopa yhteistä tulevaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Yksikään ketjun nainen ei tarjoaisi edes R-kioskin kahvia väliaikaisesti työttömälle miehelle.
Miten ap on ajatellut päästä samaan tulotasoon kiinni miehen kanssa tulevaisuudessa, että kulujen jakaminen olisi miehelle tasa-arvoista?
Mä en ole perustamassa yhteistaloutta tämän.(tai tällä tietoa kenenkään) miehen kanssa. Eli ei ole tarvetta tasoittaa tuloeroja (joita selvästi on).
Kuitenkaan en missään kohtaa vihjannut miehelle, että olispa kiva päästä kattomaan ******* näytös, mutta kun ei oo rahaa ja näin antanu ymmärtää että toivon hänen sen mulle kustantavan. Alote tuli täysin mieheltä.
Voin toki huomenna näytöksen jälkeen kysyä mieheltä hänen tilinumeroaan, että saan maksaa oman osuuteni illasta tai kysyä, käykö maksu luonnossa.
Ettei vaan tuu käsitys onnenonkijasta/lompakkoloisesta 🤔
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole perustamassa yhteistaloutta tämän.(tai tällä tietoa kenenkään) miehen kanssa. Eli ei ole tarvetta tasoittaa tuloeroja (joita selvästi on).
Kuitenkaan en missään kohtaa vihjannut miehelle, että olispa kiva päästä kattomaan ******* näytös, mutta kun ei oo rahaa ja näin antanu ymmärtää että toivon hänen sen mulle kustantavan. Alote tuli täysin mieheltä.
Voin toki huomenna näytöksen jälkeen kysyä mieheltä hänen tilinumeroaan, että saan maksaa oman osuuteni illasta tai kysyä, käykö maksu luonnossa.
Ap
Vai pitääkö sittenkin jo kysyä etukäteen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApVai pitääkö sittenkin jo kysyä etukäteen
Ap
Annat miehen olla mies ja tarjota sulla teatteri-illan. Suurella todennäköisyydellä hän ottaa loukkauksena, jos lupaudut maksamaan oman lippusi, sillä silloin ei ole kyse treffeistä, vaan ns. kaverikortista.
Olisipa ihanaa mennä treffeillä teatteriin.
Ja olen samaa mieltä että kutsuja tarjoaa. Vietä hauska päivä ap!
Vierailija kirjoitti:
Ja olen samaa mieltä että kutsuja tarjoaa. Vietä hauska päivä ap!
Mikä sinua estää pyytämästä jotain persaukista miestä treffeille teatteriin kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApAhaa, eli olet juuri näitä tämän päivän tyhjäpäisiä natkuja, jotka sarjadeittailevat miehiä hyötyäkseen.
Olet varmaan myös viettänyt välivuoden australiaisten surffitukkien kanssa peittoa heiluttaen, äänestät vihreitä ja ikiopiskelet yliopistolla jotain käsienheiluttelua?
Jos mä sarjadeittailisin, niin tuskin mun tarviis täältä kysellä deittimaailman pelisäännöistä. Ja mä oon ihan töissä käyvä ihminen nyt vaan on.sellanen tilanne, että ylimäärästä rahaa ei ole. Kenestäkään en halua hyötyä. Eli ehkä pitää perua koko juttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen samaa mieltä että kutsuja tarjoaa. Vietä hauska päivä ap!Mikä sinua estää pyytämästä jotain persaukista miestä treffeille teatteriin kanssasi?
Aviomies
Vierailija kirjoitti:
Lokkien kirkuminen käy korviini. Miksi naisille on niin vaikeaa maksaa omasta elämisestään?
Kuka ei ole maksanut omasta elämisestään? Kyse on yhdestä teatterilipusta, eikä ap sanonut ettei voisi sitä maksaa.
Menet treffeille ja otat vain tietyn x määrän käteistä mukaasi, pieneen iltalaukkuusi. Jos lipusta joudut maksamaan sanot että ei ole käteistä niin paljon ja käännyt pois sieltä. Mies sitten maksaa lippusi jos haluaa, mikäli ei ole vielä maksanut sitä.
Ap