Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies kutsuu treffeille teatteriin

Vierailija
19.07.2019 |

Niin maksaako hän myös lipun? Vai kuuluuko naisen maksaa omansa tai kieltäytyä, jos ei ole varaa?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysäisepä, että mihin teatteriin hän on liput hankkinut.

Jos minulle tuli tuollainen kutsu, niin olettaisin hänen maksaneen jo liput. Jos ei olisi, niin eihän sinne teatteriin ole pakko mennä, vaan ovelta voi kääntyä takaisin. Jos kyse on leffateatterista, niin sama juttu silloinkin. N45

Vai pitää ne ostaa liput vielä etukäteenkin?

Vierailija
22/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulle tuli tuollainen kutsu, niin olettaisin hänen maksaneen jo liput. Jos ei olisi, niin eihän sinne teatteriin ole pakko mennä, vaan ovelta voi kääntyä takaisin. Jos kyse on leffateatterista, niin sama juttu silloinkin. N45

Kuinka usein käyt teatterissa? Kuinka usein saat lippuja vasta luukulta teatteriin mennessäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en ehtiny mitään kysyä, kun laittoi viestin, että on varannut meille liput ja tulee hakemaan mut huomenna klo xx.

Ja kyseessä kesäteatteri, avonaisessa ulkoilmatilassa eli sieltähän pääsee vaikka karkuun, jos tiukka paikka tulee :D

Ja ainakin näkee (oletettavasti) hyvän näytöksen, jos ei muuta.

Ap

No jos mies on luvannut tulla sua hakemaankin, niin eiköhän hän ne lippujen ostotkin hoida. Fiksu mies ja ja haluaa selvästi panostaa treffeihin. Teatterin jälkeen yksille terassille keskustelemaan. Kivalta kuulostaa, lämmin päivä tulossa. Pidä kivat treffit:)

Vierailija
24/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en ehtiny mitään kysyä, kun laittoi viestin, että on varannut meille liput ja tulee hakemaan mut huomenna klo xx.

Ja kyseessä kesäteatteri, avonaisessa ulkoilmatilassa eli sieltähän pääsee vaikka karkuun, jos tiukka paikka tulee :D

Ap

No jos mies on luvannut tulla sua hakemaankin, niin eiköhän hän ne lippujen ostotkin hoida. Fiksu mies ja ja haluaa selvästi panostaa treffeihin. Teatterin jälkeen yksille terassille keskustelemaan. Kivalta kuulostaa, lämmin päivä tulossa. Pidä kivat treffit:)

Ja ap maksaa sen yhden, jos hän tätä ehdottaa sitä teatterin jälkeen?

Vierailija
25/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein käyt teatterissa? Kuinka usein saat lippuja vasta luukulta teatteriin mennessäsi?

En kovin usein. Ostan liput aina luukulta teatteriin mennessäni. Tuo ei ollut kuitenkaan pointti vaan hukkaan mennyt lippu jos treffit ei syystä tai toisesta onnistukaan.

Vierailija
26/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa liput. Nainen tasoittaa tilit sängyssä teatterin jälkeen.

Vierailija
27/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikka on määrätty olettaisin että kutsuja maksaa. Jos taas pyydetään treffeille esim. pe iltana klo 19 ja kerrotaan että voitaisiin mennä vaikka teatteriin oletan että voin kieltäytyä paikasta ja ehdotaa jotakin muuta johon myös minä haluaisin käyttää rahani ja oletan että maksan itse kulut treffeillä.

Vierailija
28/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ap yhtään sosiaalisia tilanteita ymmärtää, niin ensinnäkin hän yrittää lukea naisesta onko tällä ylipäänsä halua jatkaa vielä ajanviettoa yhdessä. Sen jälkeen hän kysyy, että haluaisiko nainen vielä lähteä jonnekin tai tehdä jotain ja kuuntelee vastausta. Jos se on "emt"-luokkaa, niin on parempi tarjota naiselle kyyti kotiin ja kiittää mukavasta seurasta. Jos nainen on selvästi innostuneempi niin hän ehdottaa itse jatkoja.

Vierailija
29/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa liput. Nainen tasoittaa tilit sängyssä teatterin jälkeen.

Ikävää sinun kannaltasi, ettet saa muuten kuin maksamalla.

Vierailija
30/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkin mä mietin, että velvottaako tämmönen teatteriin vieminen mut kutsumaan hänet esim. kotiini teatterin jälkeen? Olettaako mies, että maksettuaan teatterilippuni luvassa on vähintään kahvit (ellei jopa "kahvit") näytöksen jälkeen???

Joo naurakaa vaan, mutta tää deittailukulttuuri on mulle ihan outoa. Oon ollu niin kauan pois markkinoilta.

Ap

Vierailija
31/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ap yhtään sosiaalisia tilanteita ymmärtää, niin ensinnäkin hän yrittää lukea naisesta onko tällä ylipäänsä halua jatkaa vielä ajanviettoa yhdessä. Sen jälkeen hän kysyy, että haluaisiko nainen vielä lähteä jonnekin tai tehdä jotain ja kuuntelee vastausta. Jos se on "emt"-luokkaa, niin on parempi tarjota naiselle kyyti kotiin ja kiittää mukavasta seurasta. Jos nainen on selvästi innostuneempi niin hän ehdottaa itse jatkoja.

Ap on siis nainen ja kutsuja/aloitteen tekijä on mies.

Ap

Vierailija
32/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkin mä mietin, että velvottaako tämmönen teatteriin vieminen mut kutsumaan hänet esim. kotiini teatterin jälkeen? Olettaako mies, että maksettuaan teatterilippuni luvassa on vähintään kahvit (ellei jopa "kahvit") näytöksen jälkeen???

Joo naurakaa vaan, mutta tää deittailukulttuuri on mulle ihan outoa. Oon ollu niin kauan pois markkinoilta.

Ap

Suikkari autossa riittää, siis jos äijä on autoilukunnossa.

Vierailija
33/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei velvoita sua mihinkään. Jos mies on kiva, niin voithan toki ne lasilliset teille molemmille ostaa. Kotiin ei tarvitse kutsua, eikä kukaan muu kuin joku törppö mies odota mitään kotikutsua.

Vierailija
34/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyseessä on uusi tuttavuus, niin minä kyllä tarjoutuisin maksamaan lippuni, ihan siitä syystä, ettei pääse syntymään mitään odotuksia tyyliin "kun mä maksoin teatteriliput niin sä päästät mut sänkyys". En tykkää muutenkaan olla "veloissa". Jos mies kieltäytyy ehdotuksestani, haluan ainakin teatterin jälkeen tarjota ne kaljat tai kahvit.

Jos kyseessä vanha tuttavuus, on varmaan yksinkertaisinta sopia maksuasioista keskustelun yhteydessä. Jos toinen haluaa "viedä" mut teatteriin, hän maksaa. Jos taas hän puhuu jostain kappaleesta ja kysäisee, haluaisinko lähteä hänen kanssaan sitä katsomaan, ajattelisin että kumpikin maksaa oman lippunsa.

Vierailija
35/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella lippuasiasta kutsujan kanssa.

Vierailija
36/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinulta ei oleteta yhtään mitään, vaan sinä päätät ihan itse miltä tuntuu ja sovellat sen mukaan. Jos teatteri meni mukavasti ja teillä on kivaa yhdessä, niin voitte jatkaa iltaa kahvilla. Se kumpi maksaa, on ihan se ja sama, voit toki tarjota hänelle sen jos siltä tuntuu ja miehelle sopii. Kotiin sinun ei tarvitse miestä päästää, vaan voitte jutella ihan siinäkin ja tehdä uudet treffit toiseksi päiväksi. Tai sitten voit pyytää mies kotiisi, miltä tuntuu vaan.

Turha sitä on vielä enempää suunnitella.

Vierailija
37/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä mitä kulttuuri nyt sanoo, mutta itse tekisin sen mukaan mikä oma fiilis on. Jos mies olettaa "kahveja", nii ei tule toisia treffejä, ostakoon seuransa muualta. Mutta jos kumpikin selvästi haluaa nii mikäs siinä :D 

Jos se on joku kesäteatteri, niin eikös kahvit terassilla tai tötteröt jätskikiskalta ois aika kivat ja vaarattomat? 

Vierailija
38/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokkien kirkuminen käy korviini. Miksi naisille on niin vaikeaa maksaa omasta elämisestään? 

Vierailija
39/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kyseessä on uusi tuttavuus, niin minä kyllä tarjoutuisin maksamaan lippuni, ihan siitä syystä, ettei pääse syntymään mitään odotuksia tyyliin "kun mä maksoin teatteriliput niin sä päästät mut sänkyys". En tykkää muutenkaan olla "veloissa". Jos mies kieltäytyy ehdotuksestani, haluan ainakin teatterin jälkeen tarjota ne kaljat tai kahvit.

Jos kyseessä vanha tuttavuus, on varmaan yksinkertaisinta sopia maksuasioista keskustelun yhteydessä. Jos toinen haluaa "viedä" mut teatteriin, hän maksaa. Jos taas hän puhuu jostain kappaleesta ja kysäisee, haluaisinko lähteä hänen kanssaan sitä katsomaan, ajattelisin että kumpikin maksaa oman lippunsa.

Hohhoijaa... Ei se ole noin vaikeaa. *pyörittelee silmiään*

Vierailija
40/82 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokkien kirkuminen käy korviini. Miksi naisille on niin vaikeaa maksaa omasta elämisestään? 

Miksi olet yhä vieläkin neitsykäinen, vaikka ikää on jo 52 vuotta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi