Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milla, 24, päätyi Tinderin kautta tapailemaan sugar daddyja: ”Tajusin, miten helppoa hommaa se oli”

Vierailija
18.07.2019 |

Rahan vastineeksi pujahtaa vällyjen väliin..

mitäs ootte mieltä?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006177358.html

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö nuo sokerideittaajat itse ymmärrä olevansa prostituoituja? Tämä on niin käsittämätön ilmiö, kun sitä vielä hehkutetaan mediassa ikäänkuin hyvänä juttuna.

Tämä on feminismipositiivisuuden multihuipentuma. Huoraaminenkin saadaan käännettyä positiiviseksi jutuksu koska nainen ei yksinkertaisesti voi tehdä mitään väärää. 

Vierailija
22/33 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kommentoija on sitä mieltä, että suomalainen nainen on h u o r a. Miksi näin? En tunne yhtäkään naista lähipiirissäni, joka käyttäisi miestään rahallisesti hyväksi. Tosin en tunne kovin rikkaita ihmisiä. Itse olen deittaillut kaikenlaisia miehiä: opiskelijoita, köyhiä, työttömiä, duunareita, akateemisia, keskituloisia. Yhden miehen vanhemmat olivat rikkaita, mutta mielestäni ihmisen kuuluu ansaita omat rahansa, eikä elää toisen rahoilla (työttömyys ok, jos pyrkii opiskelemaan tai töihin).

Nykyisen miehen kanssa tienaan suurin piirtein saman verran, ja laitamme yhteiset menot puoliksi. Jos jotain haluaa itselleen ostaa, niin siihen käytetään omaa rahaa.

Sinkkuna ollessani deittipalstoilla minulle tuli useitakin ehdotuksia, mutta kuka hullu lähtee vieraan matkaan? Lisäksi etsin vain rakkautta, eikä rahalla ole mitään tekemistä sen kanssa. Yksi tuttu tarjosi 2000 € yhdestä yöstä kanssani, mutta arvannette varmaan, että emme ole sen jälkeen olleet tekemisissä. En voisi ikinä myydä itseäni. Mikään tavara ei ole niin arvokas, että sen takia rikkoisin itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JayJay kirjoitti:

Oon sitä mieltä, että kannattaisi hommata isukki tuon tytön. Pääsee nainen kunnolla töihin tekemään rahaa. Eira ja mitä näitä varakkaiden paikkoja on tai sitten hampuriin kunnon taloon töihin samantien.

Mikä erottaa suomalaisen naisen muista naisista on se, että suomalainen nainen antaa itseään ilmaiseksi tai jotain hikisiä lahjoja vastaan kun voisi olla tekemässä kunnolla rahaa isukin kanssa. 10 miestä odottaa kullit pystyssä panolle pääsyä. 80€ 30min. Isukki ottaa 60€ säästöpossuun rahaa myöhempää käyttöä varten ja naiselle 20€ eli se x 10 = 200€ per päivä. Ei yhtään hullummin päivältä.

Heh:D Lue Freakonomics. Jos ulkonäköä ja muuta tasoa riittää, niin 200€ ei riitä edes tuntiin. Kunnon huippuhuoran veloitus on joku 500€/h. Tuolla sun tavalla joutuu vain oikeasti töihin.

Tottakai jos olet timanttia beibi niin sitten tehdään enemmän rahaa yhdessä. Hampuri, Miami, Dubai etc you could have it all.

Vierailija
24/33 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni kommentoija on sitä mieltä, että suomalainen nainen on h u o r a. Miksi näin? En tunne yhtäkään naista lähipiirissäni, joka käyttäisi miestään rahallisesti hyväksi. Tosin en tunne kovin rikkaita ihmisiä. Itse olen deittaillut kaikenlaisia miehiä: opiskelijoita, köyhiä, työttömiä, duunareita, akateemisia, keskituloisia. Yhden miehen vanhemmat olivat rikkaita, mutta mielestäni ihmisen kuuluu ansaita omat rahansa, eikä elää toisen rahoilla (työttömyys ok, jos pyrkii opiskelemaan tai töihin).

Nykyisen miehen kanssa tienaan suurin piirtein saman verran, ja laitamme yhteiset menot puoliksi. Jos jotain haluaa itselleen ostaa, niin siihen käytetään omaa rahaa.

Sinkkuna ollessani deittipalstoilla minulle tuli useitakin ehdotuksia, mutta kuka hullu lähtee vieraan matkaan? Lisäksi etsin vain rakkautta, eikä rahalla ole mitään tekemistä sen kanssa. Yksi tuttu tarjosi 2000 € yhdestä yöstä kanssani, mutta arvannette varmaan, että emme ole sen jälkeen olleet tekemisissä. En voisi ikinä myydä itseäni. Mikään tavara ei ole niin arvokas, että sen takia rikkoisin itseni.

Anteeksi, kirjoitin todella epäselvästi. Tästä viestistä saattaa saada sen kuvan, että olisin myynyt itseäni. En ole. Olen deittaillut miehiä vain parisuhdemielessä. En ole vastannut tuntemattomien ehdotuksiin, mutta tuolle tutulle tosiaan vastasin, että en myy itseäni mistään hinnasta. Sen jälkeen emme ole olleet tekemisissä. En tunne ketään naista, jolla parisuhde olisi omalla tavallaan h u o r a a mista.

Vierailija
25/33 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuukausitulot useissa tuhansissa euroissa"

Vieläkö tavalliset miehet ihmettelevät, kun ei enää kelpaa?

Täällä heitellään paljon tätä sanontaa: "Eipä nykyään tavallisella miehellä ole mitään asiaa naismarkkinoille. Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat yms. keräävät potin."

No, kaikki nämä jutut vahvistaa tätä tarinaa jatkuvalla syötöllä.

Tavallinen mies on pian muinaishistoriaa, kun eivät nämä pääse jatkamaan geenejään enää.

Eipä tavallisten miesten tarvitse ihmetellä naismenestyksen puutetta, kun nämä uutiset paljastavat sen että olet NOLLA tavistytönkin rinnalla.

Ensinnäkin nykynaisille alushousujen myynnistä tulee 1000-5000e per käytetty alushousupari, ihan kenen tahansa tavis suomitytön myymänä.

Tämä on nykypäivää. Tämä on se asia, hummustelun ohella, joka aiheuttaa suuren kuilun tavis kiltti miehien ja tavisnaisten välille. Ei enää kelpaa kuin supersankarit, kun itse ollaan parikytädonaa tekeviä hummustelijoita ja pikkareiden myyjiä.

Tavallinen mies taas on vain korkeintaan normitöissä, ja suomitytöt joko hummustelee tai myy alkkareitaan tai molempia ja vetelevät 10k per hummustelu ja sen 20k per kuu alushousumyynneistä.

Tätä on se naisten etuoikeus. Koitapa miehenä myydä käytettyjä alushousujasi.

Kyllä kaikki tietää tämän: naiselle kun miehen on oltava KAIKIN TAVOIN parempi kuin mitä hän on itse, niin aika paha pala kilteille jotka ei tee tätä 30 donaa kuussa hummustelulla sun muulla naisten etuoikeudella.

Tämänpä takia erotaan tavis kilteistä ja suhteita ei muodostu samalla tavalla kuin ennen. Some tuhosi tavallisten miesten suhdeunelmat.

"Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

- Tai miljonäärikiekkoilijoita tai sugardaddyjä.

Kaikella ystävyydellä, tämä teksti ei ole enää realiteeteissa. Joko sinulle on puhkeamassa psykoosi tai kärsit jostain muusta mt-ongelmasta johon liittyy todellisuuden vääristymiä. Tarvitsisit apua.

Vierailija
26/33 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn aikaani työnantajalleni 30€/h.

Vanhemmalta sedältä otan huulihölkkää 80€/satsi.

Kyllä huorraamalla raha tulee huomattavasti helpommalla.

Vierailija
27/33 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuukausitulot useissa tuhansissa euroissa"

Vieläkö tavalliset miehet ihmettelevät, kun ei enää kelpaa?

Täällä heitellään paljon tätä sanontaa: "Eipä nykyään tavallisella miehellä ole mitään asiaa naismarkkinoille. Sugardaddyt, miljonäärikiekkoilijat yms. keräävät potin."

No, kaikki nämä jutut vahvistaa tätä tarinaa jatkuvalla syötöllä.

Tavallinen mies on pian muinaishistoriaa, kun eivät nämä pääse jatkamaan geenejään enää.

Eipä tavallisten miesten tarvitse ihmetellä naismenestyksen puutetta, kun nämä uutiset paljastavat sen että olet NOLLA tavistytönkin rinnalla.

Ensinnäkin nykynaisille alushousujen myynnistä tulee 1000-5000e per käytetty alushousupari, ihan kenen tahansa tavis suomitytön myymänä.

Tämä on nykypäivää. Tämä on se asia, hummustelun ohella, joka aiheuttaa suuren kuilun tavis kiltti miehien ja tavisnaisten välille. Ei enää kelpaa kuin supersankarit, kun itse ollaan parikytädonaa tekeviä hummustelijoita ja pikkareiden myyjiä.

Tavallinen mies taas on vain korkeintaan normitöissä, ja suomitytöt joko hummustelee tai myy alkkareitaan tai molempia ja vetelevät 10k per hummustelu ja sen 20k per kuu alushousumyynneistä.

Tätä on se naisten etuoikeus. Koitapa miehenä myydä käytettyjä alushousujasi.

Kyllä kaikki tietää tämän: naiselle kun miehen on oltava KAIKIN TAVOIN parempi kuin mitä hän on itse, niin aika paha pala kilteille jotka ei tee tätä 30 donaa kuussa hummustelulla sun muulla naisten etuoikeudella.

Tämänpä takia erotaan tavis kilteistä ja suhteita ei muodostu samalla tavalla kuin ennen. Some tuhosi tavallisten miesten suhdeunelmat.

"Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

- Tai miljonäärikiekkoilijoita tai sugardaddyjä.

Kaikella ystävyydellä, tämä teksti ei ole enää realiteeteissa. Joko sinulle on puhkeamassa psykoosi tai kärsit jostain muusta mt-ongelmasta johon liittyy todellisuuden vääristymiä. Tarvitsisit apua.

Niin ja jos muilla tänne kirjoittelevilla janttereilla on hitustakaan todellisuudentajua jäljellä, niin voisitte jeesiä tätä kaveria mäessä ja sanoa hänelle että hakisi apua.

Vierailija
28/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on maailman vanhin ammatti, jota kutsutaan HUORAAMISEKSI

"Avioliitto on vain prostituution laillinen muoto" - Sir Paul McCartney

Aika harvoin avioliitto on yksipuolista. Eli toinen maksaa kaiken ja tekee kaiken, ja toisen ei tarvitse tehdä muuta kuin levittää jalkansa.

Joskus voi olla näinkin, mutta ei 99 prosentilla.

Vierailija
29/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on maailman vanhin ammatti, jota kutsutaan HUORAAMISEKSI

"Avioliitto on vain prostituution laillinen muoto" - Sir Paul McCartney

Aika harvoin avioliitto on yksipuolista. Eli toinen maksaa kaiken ja tekee kaiken, ja toisen ei tarvitse tehdä muuta kuin levittää jalkansa.

Joskus voi olla näinkin, mutta ei 99 prosentilla.

Ei tietenkään ole, mutta avioliitossa seksi tulee kalleimmaksi. Paul McCartneylla saattoi julkkismiljonäärinä olla tuollainen tilanne.

Vierailija
30/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näitä naisia kukaan ei pakota tekemään tuollaista sosiaalityötä. Ihan itse ovat valinneet daddynsä, ja sitä kautta ansiotulonsa. Fiksuimmat noista naisista älyävät sijoittaa osan tuloistaan, ja saavat siitä tulevaisuutta ajatellen kunnon pesämunan. Ja kyllähän nämä naiset varmaan senkin tajuavat, että kukaan ei ole nuori ja kaunis ikuisesti. Silloin pitää takoa kun rauta on kuumaa.

Vierailija
31/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla, 24, päätyi Tinderin kautta prostituoiduksi. ”Tajusin, miten helppoa hommaa se oli”

Vierailija
32/33 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö nuo sokerideittaajat itse ymmärrä olevansa prostituoituja? Tämä on niin käsittämätön ilmiö, kun sitä vielä hehkutetaan mediassa ikäänkuin hyvänä juttuna.

Tämä on feminismipositiivisuuden multihuipentuma. Huoraaminenkin saadaan käännettyä positiiviseksi jutuksu koska nainen ei yksinkertaisesti voi tehdä mitään väärää. 

Hmm. Olen feministi ja minusta tuo on prostituutiota ja tekopyhyyden huippu kutsua sitä joksikin muuksi. 

Vierailija
33/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ollaan menty vikaan, että seksityö on nykyään tavoiteltava ammatti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi