Naidaan exän kanssa vaikka hän jo tapailee uutta
Pitääkö mun ajatella tän uuden naisen tunteita vai jatkanko vaan samaan malliin? Itselleni tämä on täysin toimiva järjestely.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tein minäkin sinkkuna ollessa. Ja vielä hyvällä omatunnolla koska hänen nyxä on entinen ystäväni. Eron aikaan esitti ystävää ja samaan aikaan vonkasi ex miestäni. Ensimmäiseksi vaihtoehdoksi hän ei kelvannut vaan miehellä oli suhde ensin toisen naisen kanssa, koko sen puolitoista vuotta muija oli tyrkyllä ja ex sen otti, kun kyllästyi ensimmäiseen vaihtoehtoon. Minä käytin exän seksi palveluita sen aikaa kun huvitti vaikka hän oli suhteessa. Nykyään homma loppu koska minä olen parisuhteessa enkä petä kumppaniani.
Raamatussa sanotaan että "kuolemaakin karkeampi on nainen" ja suomalaiset vaikka maksavat satasen, ettei naapuri saa paria kymppiä..
Olisin kyllä vaan jättänyt kummatkin säätämään keskenään ja keskittynyt pää pystyssä omiin uusiin ympyröihin. En ole ikinä tajunnut, miksi niissä eksissä pitää roikkua.
Tunnetko itsesi kovinkin moraaliseksi ihmiseksi? Hyi hitto.
Moraali on kohdallaan, kiitos kysymästä. Ihmiset saavat mitä ansaitsevat.
Exän kanssa pakostikin tekemisissä lasten takia. Tämä nainen tiesi, että käytin exää seksiin jo hänen edellisen naisystävän aikana, mutta ehkä hän ajattelee olevansa erityistapaus eikä ex enää olisi tyydyttänyt minua sitä halutessani. Nyt säätävätkin omineen, kun minä olen suhteessa, sillä minä en petä kumppaniani. Sinkkuna ollessa lasteni isä oli hyvä vaihtoehto seksiin, tuttu ja turvallinen. Minä en ole mitään velkaa sille naiselle enkä koe huonoa omatuntoa, sillä hän ei ansaitse kunnioitusta tässä kohtaa. Itsekin petti edellistä kumppaniaan tätä exääni lämpätessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa tein minäkin sinkkuna ollessa. Ja vielä hyvällä omatunnolla koska hänen nyxä on entinen ystäväni. Eron aikaan esitti ystävää ja samaan aikaan vonkasi ex miestäni. Ensimmäiseksi vaihtoehdoksi hän ei kelvannut vaan miehellä oli suhde ensin toisen naisen kanssa, koko sen puolitoista vuotta muija oli tyrkyllä ja ex sen otti, kun kyllästyi ensimmäiseen vaihtoehtoon. Minä käytin exän seksi palveluita sen aikaa kun huvitti vaikka hän oli suhteessa. Nykyään homma loppu koska minä olen parisuhteessa enkä petä kumppaniani.
Raamatussa sanotaan että "kuolemaakin karkeampi on nainen" ja suomalaiset vaikka maksavat satasen, ettei naapuri saa paria kymppiä..
Olisin kyllä vaan jättänyt kummatkin säätämään keskenään ja keskittynyt pää pystyssä omiin uusiin ympyröihin. En ole ikinä tajunnut, miksi niissä eksissä pitää roikkua.
Tunnetko itsesi kovinkin moraaliseksi ihmiseksi? Hyi hitto.Moraali on kohdallaan, kiitos kysymästä. Ihmiset saavat mitä ansaitsevat.
Exän kanssa pakostikin tekemisissä lasten takia. Tämä nainen tiesi, että käytin exää seksiin jo hänen edellisen naisystävän aikana, mutta ehkä hän ajattelee olevansa erityistapaus eikä ex enää olisi tyydyttänyt minua sitä halutessani. Nyt säätävätkin omineen, kun minä olen suhteessa, sillä minä en petä kumppaniani. Sinkkuna ollessa lasteni isä oli hyvä vaihtoehto seksiin, tuttu ja turvallinen. Minä en ole mitään velkaa sille naiselle enkä koe huonoa omatuntoa, sillä hän ei ansaitse kunnioitusta tässä kohtaa. Itsekin petti edellistä kumppaniaan tätä exääni lämpätessään.
Saavat mitä ansaitsevat :D koit siis olevasi velvollinen antamaan pahoille ihmisille ansionsa mukaan? 😂
Silmä silmästä niin se nykyinen kumppanis tyydyttää jotain eronnutta sinkkutypyä selkäs takana, mutta eipä mitään, ihmisethän saa mitä ansaitsee.
Tais kuitenkin vähän kolahtaa kun koit tarpeelliseksi alkaa puolustelemaan tekojasi? :)
Tykkäisitkö muuten, jos mies olisi hoidellut eksäänsä vielä suhteen jälkeen kassiensa tyhjennykseen?
Mun eksä alkoi jo suhteen aikana säätämään varatun mimmin kanssa. Oisin saanut sen sänkyyn vaikka olikin tuon toisen kanssa, mutta enpä olisi alentunut siihen, hyi.
Totesin vaan kylmästi "ok" ja jätin keskenään rauhaan ja nokka kohti uutta. Kyllä ne sössivät asiansa ilman muakin ja saavat ansionsa mukaan, mun ei tarvi olla millään tavalla osallisena siinä eikä kiinnosta muiden asiat kun omat on paljon mielenkiintoisempia.
Miksi tosiaan jotkut roikkuvat niin epätoivoisesti eksänsä vehkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko itsesi kovinkin moraaliseksi ihmiseksi? Hyi hitto.Moraali on kohdallaan, kiitos kysymästä. Ihmiset saavat mitä ansaitsevat.
Exän kanssa pakostikin tekemisissä lasten takia. Tämä nainen tiesi, että käytin exää seksiin jo hänen edellisen naisystävän aikana, mutta ehkä hän ajattelee olevansa erityistapaus eikä ex enää olisi tyydyttänyt minua sitä halutessani. Nyt säätävätkin omineen, kun minä olen suhteessa, sillä minä en petä kumppaniani. Sinkkuna ollessa lasteni isä oli hyvä vaihtoehto seksiin, tuttu ja turvallinen. Minä en ole mitään velkaa sille naiselle enkä koe huonoa omatuntoa, sillä hän ei ansaitse kunnioitusta tässä kohtaa. Itsekin petti edellistä kumppaniaan tätä exääni lämpätessään.Saavat mitä ansaitsevat :D koit siis olevasi velvollinen antamaan pahoille ihmisille ansionsa mukaan? 😂
Silmä silmästä niin se nykyinen kumppanis tyydyttää jotain eronnutta sinkkutypyä selkäs takana, mutta eipä mitään, ihmisethän saa mitä ansaitsee.
Tais kuitenkin vähän kolahtaa kun koit tarpeelliseksi alkaa puolustelemaan tekojasi? :)
Tykkäisitkö muuten, jos mies olisi hoidellut eksäänsä vielä suhteen jälkeen kassiensa tyhjennykseen?
Ei kolahtanut sillä tavalla, että omatunto soimaisi, kunhan vastasin kerran oli kommentoitu. Kertoo jotain mielestäni ihmisestä joka noin selkeästi kokee sympatiaa tuollaista "ystävää" kohtaan.
Enkä koe olevani velvollinen kostamaan pahoille, itseäni ja läheisiäni huonosti kohtelevat eivät saa minulta kunnioitusta. Seksiä exän kanssa harrastin ihan vaan koska se oli helppo tapa tyydyttää omia haluja, huonoa omatuntoa en pode koska en kunnioita naista jonka kanssa hän on.
Nykyinen mieheni on hyvin erilainen luonteeltaan eikä vilkuile muita, mutta sehän ei tähän liity ollenkaan, eri tilanne. Eikä tommosia kannata etukäteen miettiä. Jos joku haluaa pettää niin hän pettää, lähteköön siinä vaiheessa sitten. Minä kunnioitan häntä ja odotan samaa takaisin. Ja tietenkään en tykkäisi jos olisi hoidellut exäänsä suhteemme aikana, tuskin kovin moni tykkäisi. Sinä sen sijaan jutuista päätellen taidat tykätä ystävien miehiä kärkkyä eron toivossa. Siitä vaan koittamaan kenellä olisi kiinnostusta. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä alkoi jo suhteen aikana säätämään varatun mimmin kanssa. Oisin saanut sen sänkyyn vaikka olikin tuon toisen kanssa, mutta enpä olisi alentunut siihen, hyi.
Totesin vaan kylmästi "ok" ja jätin keskenään rauhaan ja nokka kohti uutta. Kyllä ne sössivät asiansa ilman muakin ja saavat ansionsa mukaan, mun ei tarvi olla millään tavalla osallisena siinä eikä kiinnosta muiden asiat kun omat on paljon mielenkiintoisempia.Miksi tosiaan jotkut roikkuvat niin epätoivoisesti eksänsä vehkeissä?
Ei se välttämättä ole epätoivoista roikkumista vaan hyötymistä. Kaikki eivät tykkää irtosuhteista tai selibaatista.
Itse en ole kertonut uudelle naiselle mitään enkä aiokaan kertoa, sillä minä en koe olevani velvollinen. Olkoon hän siinä uskossa, että kumppani uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko itsesi kovinkin moraaliseksi ihmiseksi? Hyi hitto.
Moraalinen ihminenhän ei eroa, joten en ymmärrä mitä siinä lässytät ja Raamatusta jauhat?
Jos ottaisit edes tosissaan koko Raamatun, et pitäisi sen moraalisempana eroajia tai esiaviollisen seksin harrastajia ylipäätään, vaan pitäisit syntinä jo eroamista tai esiaviollista seksiä itsessään.
Mitään logiikkaa sulla ei tuossa ole, jotain omaa epärationaalista tunteilua vain.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Totesin vaan kylmästi "ok" ja jätin keskenään rauhaan ja nokka kohti uutta. Kyllä ne sössivät asiansa ilman muakin ja saavat ansionsa mukaan, mun ei tarvi olla millään tavalla osallisena siinä eikä kiinnosta muiden asiat kun omat on paljon mielenkiintoisempia.Miksi tosiaan jotkut roikkuvat niin epätoivoisesti eksänsä vehkeissä?
Ennemminkin epätoivoinen on nainen joka itseään tyrkyttää parin vuoden ajan ja sivusta katsoo, kun mies ottikin toisen, vasta sen jälkeen kiinnosti testata tätä tyrkkymuijaa, kun ensimmäinen alkoi kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko itsesi kovinkin moraaliseksi ihmiseksi? Hyi hitto.Moraalinen ihminenhän ei eroa, joten en ymmärrä mitä siinä lässytät ja Raamatusta jauhat?
Jos ottaisit edes tosissaan koko Raamatun, et pitäisi sen moraalisempana eroajia tai esiaviollisen seksin harrastajia ylipäätään, vaan pitäisit syntinä jo eroamista tai esiaviollista seksiä itsessään.
Mitään logiikkaa sulla ei tuossa ole, jotain omaa epärationaalista tunteilua vain.-sivusta
Juu, eipä taida olla tuolla kommentoijalla varaa tuomita, valitsee osan mikä on moraalitonta.
No jos jostain syystä miehen kanssa erottais niin kyllä saattaisin sen kanssa vielä panna. On sen verran hyvä ja sopiva mulle. Mutta erona olis se, että panisin myös muiden kanssa eikä siihen tarvita exän lupaa tai kenenkään muunkaan... Sanoisin että pane vaan, tuttua tavaaraa...
Minulla on ollut kaksi pidempää parisuhdetta ja molemmissa olemme päätyneet exän kanssa sänkyyn myöhemmin. Ekassa tapauksessa exä elätteli vielä toiveita yhteenpaluusta ja jälkikäteen tuntui pahalta kun minulle se oli vain hyvää seksiä. Toisessa tapauksessa exä oli jo löytänyt uuden, mutta olivat "tauolla" ja exä ilmoitti suorasanaisesti, että haluaisi kunnon panoa kun uusi kumppani on nyhverö.
Eroaminen on aina vaikeaa. Pari seukkausihdetta ollut ja eroaminen oli takkuista. Piti ottaa välimatkaa kunnolla ja pitäytyä ottamasta yhteyttä, vaikka useasti teki mieli. Varmaan vuosi pari meni, ennenkuin tunsin seisovani omillani. Jos olisin jäänyt lähelle, olisi seksisuhde pitänyt yhdessä kuten ap: kin ja tehnyt hommasta vielä vaikeampaa. Tämän takia suosittelen tutustumista ensin ennen siirtymistä intiimitasolle. Seksi on liima, vahvistaa suhdetta, mutta vaikeuttaa huomattavasti sen päättämistä.