Jälkiehkäisy yhden yön suhteissa
Ihan rehellisesti kysyn kuinkahan yleistä moralisoimatta on jälkiehkäisy käyttö yhden yön jutuissa? itse olen mies ja voin myöntää etten käytä kortsua, ellei nainen sellaista vaadi ja lasken sisään. (ei fiksua, mutta humalassa mies ajattelee munalla)
Varmaan puolet naisista, jotka antaa paljaalla tuumaavat aamulla pitääpä mennä apteekin kautta....
Kommentit (38)
Eikös ap:lla ole sitten noiden seksikertojen jälkeen aina hirveä stressi että tulipa pukattua lapsi aluille??? No ei miehiä vissiin nämä asiat paljon stressaa, pääasia että sai painaa paljaalla...
Ei kaikilla ole varaa jälkiehkäisyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma exäni kertoi toimineensa noin n. 10 kertaa. Todella viehättävää.
Kiihottiko asia sinua?
Kaikkea muuta. No, ei ollut yllätys, kun irtosuhteitakin oli kuulemma lähemmäs sata takana. Ja alkoholi maistunut.
Kai olet ap tarjoutunut maksamaan puolet jälkiehkäisystä?
Mahdollinen vahinkoraskaus huolettaa mutta taudit ei yhtään? Huh huijaa mitä menoa. Toivottavasti saat koko repertuaarin niitä syyliä ja visvoja kikkiisi. Ehkä jopa hivin.
Käyttäkää kumia ihmiset! Pliis!
Kunpa ei olisi seksuaalisuutta, olisi paljon enemmän energiaa
Myös moni inhottava rikos maailmassa jäisi tekemättä
Monet sodat sotimatta
Loppujen lopuksi kaikki vihaiset feministitkin ovat epäsuorasti vihaisia juuri seksuaalisuuden takia. Ihmiset olisivat niin paljon mukavempia toisilleen.
Kannattaa käyttää reaaliaikaista ehkäisyä, nimenomaan ainakin kondomia.
Muistakaahan sit naiset, jotka annatte painaa paljaalla että klamydia saattaa aiheuttaa lapsettomuutta.
Vaikka naiselle ois ok paljaalla nii eikö oikeesti ole mitään itsesuojeluvaistoa? Herpeksestä et pääse koskaan eroon. Siinäpä sit sitä levittelette.
Ja ei. Se kumin käyttö ei ole vaikeaa eikä hankalaa.
Ja tosiaan jälkiehkäisystä huolimatta voipi raskaus alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ap:lla ole sitten noiden seksikertojen jälkeen aina hirveä stressi että tulipa pukattua lapsi aluille??? No ei miehiä vissiin nämä asiat paljon stressaa, pääasia että sai painaa paljaalla...
Ei ressaa... vieraalla paikkakunnalla kun painaa eikä nainen tiedä kuin etunimen. Yleensä käytän vielä toista etunimeäni, sanon olevani kotoisin jostain randompaikkakunnalta, enkä näytä puhelintani tai henkilöyttäni paljastavia kortteja tms. On siinä naisen vähän hankalaa metsästää minua 9 kk kuluttua. Ryytykööt kersaansa, jos ei kerran ehkäise!!
Miten kukaan pystyy edes nauttimaan seksistä, jos sen seurauksena on monen viikon/kuukauden stressi taudeista tai raskaudesta? Paljon rennommin mielin on kun käyttää kunnon ehkäisyä. Tuntemattomien kanssa tietysti kondomia ja tutun kumppanin kanssa vaikka e-pillereitä jos nainen suostuu turhia hormoneita kehoonsa pumppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ressaa... vieraalla paikkakunnalla kun painaa eikä nainen tiedä kuin etunimen. Yleensä käytän vielä toista etunimeäni, sanon olevani kotoisin jostain randompaikkakunnalta, enkä näytä puhelintani tai henkilöyttäni paljastavia kortteja tms. On siinä naisen vähän hankalaa metsästää minua 9 kk kuluttua. Ryytykööt kersaansa, jos ei kerran ehkäise!!
Eli et välitä yhtään siitä, että mahdollisesti syntyy lapsi (SINUN lapsesi!!) jolla ei ole koskaan isää. Mikset sinä käytä kondomia? Kyllä olet kamala ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et välitä yhtään siitä, että mahdollisesti syntyy lapsi (SINUN lapsesi!!) jolla ei ole koskaan isää. Mikset sinä käytä kondomia? Kyllä olet kamala ihminen.
En välitä, nainen voi aina abortoida sen. Teen lapset sitten kun vakiinnun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä, nainen voi aina abortoida sen. Teen lapset sitten kun vakiinnun.
Noin itsekkään ihmisen elämä on varmaan helppoa. Ei koskaan välitä muiden tunteista, oma napa on tärkein.
En minä hae jälkiehkäisyä. Minusta mies joka antaa siemenensä, antaa ne lisääntymistä varten. Sanon kiitos ja toivotaan, että tärppää :)
Peukku siitä, että myönnät miesten ajattelevan munalla :) (kyllä ne usein tekee sitä ihan selvin päinkin)
Ei kyllä vissiin liity aloitukseen mitenkään tämä mun kommentti, mutta menköön.
Vierailija kirjoitti:
En minä hae jälkiehkäisyä. Minusta mies joka antaa siemenensä, antaa ne lisääntymistä varten. Sanon kiitos ja toivotaan, että tärppää :)
Siksi tarvitaan kondomia, ehkä mielellään kaksi.
Minä en keksi kuin yhden syyn naiselle joka ei käytä ehkäisyä: hän haluaa raskaaksi keinolla millä hyvänsä. Kannattaisi miesten varmaan käyttää kondomia, jos ei isäksi halua. Siinä ei auta ulista, että naisella piti olla pillerit.