Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälkiehkäisy yhden yön suhteissa

M37
18.07.2019 |

Ihan rehellisesti kysyn kuinkahan yleistä moralisoimatta on jälkiehkäisy käyttö yhden yön jutuissa? itse olen mies ja voin myöntää etten käytä kortsua, ellei nainen sellaista vaadi ja lasken sisään. (ei fiksua, mutta humalassa mies ajattelee munalla)
Varmaan puolet naisista, jotka antaa paljaalla tuumaavat aamulla pitääpä mennä apteekin kautta....

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en keksi kuin yhden syyn naiselle joka ei käytä ehkäisyä: hän haluaa raskaaksi keinolla millä hyvänsä. Kannattaisi miesten varmaan käyttää kondomia, jos ei isäksi halua. Siinä ei auta ulista, että naisella piti olla pillerit.

Vierailija
22/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ap:lla ole sitten noiden seksikertojen jälkeen aina hirveä stressi että tulipa pukattua lapsi aluille??? No ei miehiä vissiin nämä asiat paljon stressaa, pääasia että sai painaa paljaalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole varaa jälkiehkäisyyn.

Vierailija
24/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma exäni kertoi toimineensa noin n. 10 kertaa. Todella viehättävää.

Kiihottiko asia sinua?

Kaikkea muuta. No, ei ollut yllätys, kun irtosuhteitakin oli kuulemma lähemmäs sata takana. Ja alkoholi maistunut.

Vierailija
25/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet ap tarjoutunut maksamaan puolet jälkiehkäisystä?

Vierailija
26/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollinen vahinkoraskaus huolettaa mutta taudit ei yhtään? Huh huijaa mitä menoa. Toivottavasti saat koko repertuaarin niitä syyliä ja visvoja kikkiisi. Ehkä jopa hivin.

Käyttäkää kumia ihmiset! Pliis!

Vierailija
27/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa ei olisi seksuaalisuutta, olisi paljon enemmän energiaa 

Myös moni inhottava rikos maailmassa jäisi tekemättä

Monet sodat sotimatta

Loppujen lopuksi kaikki vihaiset feministitkin ovat epäsuorasti vihaisia juuri seksuaalisuuden takia. Ihmiset olisivat niin paljon mukavempia toisilleen.

Vierailija
28/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon.

Vierailija
29/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää reaaliaikaista ehkäisyä, nimenomaan ainakin kondomia.

Vierailija
30/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan sit naiset, jotka annatte painaa paljaalla että klamydia saattaa aiheuttaa lapsettomuutta.

Vaikka naiselle ois ok paljaalla nii eikö oikeesti ole mitään itsesuojeluvaistoa? Herpeksestä et pääse koskaan eroon. Siinäpä sit sitä levittelette.

Ja ei. Se kumin käyttö ei ole vaikeaa eikä hankalaa.

Ja tosiaan jälkiehkäisystä huolimatta voipi raskaus alkaa.

Vierailija
31/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ap:lla ole sitten noiden seksikertojen jälkeen aina hirveä stressi että tulipa pukattua lapsi aluille??? No ei miehiä vissiin nämä asiat paljon stressaa, pääasia että sai painaa paljaalla...

Ei ressaa... vieraalla paikkakunnalla kun painaa eikä nainen tiedä kuin etunimen. Yleensä käytän vielä toista etunimeäni, sanon olevani kotoisin jostain randompaikkakunnalta, enkä näytä puhelintani tai henkilöyttäni paljastavia kortteja tms. On siinä naisen vähän hankalaa metsästää minua 9 kk kuluttua. Ryytykööt kersaansa, jos ei kerran ehkäise!!

Vierailija
32/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan pystyy edes nauttimaan seksistä, jos sen seurauksena on monen viikon/kuukauden stressi taudeista tai raskaudesta? Paljon rennommin mielin on kun käyttää kunnon ehkäisyä. Tuntemattomien kanssa tietysti kondomia ja tutun kumppanin kanssa vaikka e-pillereitä jos nainen suostuu turhia hormoneita kehoonsa pumppaamaan.

Vierailija
33/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ressaa... vieraalla paikkakunnalla kun painaa eikä nainen tiedä kuin etunimen. Yleensä käytän vielä toista etunimeäni, sanon olevani kotoisin jostain randompaikkakunnalta, enkä näytä puhelintani tai henkilöyttäni paljastavia kortteja tms. On siinä naisen vähän hankalaa metsästää minua 9 kk kuluttua. Ryytykööt kersaansa, jos ei kerran ehkäise!!

Eli et välitä yhtään siitä, että mahdollisesti syntyy lapsi (SINUN lapsesi!!) jolla ei ole koskaan isää. Mikset sinä käytä kondomia? Kyllä olet kamala ihminen.

Vierailija
34/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et välitä yhtään siitä, että mahdollisesti syntyy lapsi (SINUN lapsesi!!) jolla ei ole koskaan isää. Mikset sinä käytä kondomia? Kyllä olet kamala ihminen.

En välitä, nainen voi aina abortoida sen. Teen lapset sitten kun vakiinnun.

Vierailija
35/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välitä, nainen voi aina abortoida sen. Teen lapset sitten kun vakiinnun.

Noin itsekkään ihmisen elämä on varmaan helppoa. Ei koskaan välitä muiden tunteista, oma napa on tärkein.

Vierailija
36/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä hae jälkiehkäisyä. Minusta mies joka antaa siemenensä, antaa ne lisääntymistä varten. Sanon kiitos ja toivotaan, että tärppää :)

Vierailija
37/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku siitä, että myönnät miesten ajattelevan munalla :) (kyllä ne usein tekee sitä ihan selvin päinkin)

Ei kyllä vissiin liity aloitukseen mitenkään tämä mun kommentti, mutta menköön.

Vierailija
38/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä hae jälkiehkäisyä. Minusta mies joka antaa siemenensä, antaa ne lisääntymistä varten. Sanon kiitos ja toivotaan, että tärppää :)

Siksi tarvitaan kondomia, ehkä mielellään kaksi.