Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälkiehkäisy yhden yön suhteissa

M37
18.07.2019 |

Ihan rehellisesti kysyn kuinkahan yleistä moralisoimatta on jälkiehkäisy käyttö yhden yön jutuissa? itse olen mies ja voin myöntää etten käytä kortsua, ellei nainen sellaista vaadi ja lasken sisään. (ei fiksua, mutta humalassa mies ajattelee munalla)
Varmaan puolet naisista, jotka antaa paljaalla tuumaavat aamulla pitääpä mennä apteekin kautta....

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän e-pillereitä nii eipä tarvi jälkiehkäisyä miettiä.

Vierailija
2/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loput tuumaavat, että pitääpä 9 kk päästä käydä lastenvalvojan kautta.

Sitten sinä itket täällä, että paha, paha nainen huijasi sinut viattoman miesparan isäksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan tietoinen että jälkiehkäisy ei missään tapauksessa ole varma ehkäisykeino? Itsekin tunnen ihmisiä joilla on lapsi jälkiehkäisystä huolimatta.

Vierailija
4/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villimmässä nuoruudessa tuli pari kertaa jälkiehkäisyä käytettyä. Melkoinen oli katumus, kun eihän se miltään taudeilta tietenkään suojaa. Vaikea sanoa, miten yleistä tuo on. Nyt aviossa, joten ei tarvitse noita onneksi enää miettiä. Toki järkeäkin on ikä tuonut lisää.

Vierailija
5/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sinä itket täällä, että paha, paha nainen huijasi sinut viattoman miesparan isäksi :)

Pahoittelen pikku pilkkumokaani, po.: -- huijasi sinut, viattoman miesparan, isäksi --

:D

Vierailija
6/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi suatana. Ootko ikina pysahtynyt miettimaan, etta se paljaalla "antava" ei varmaan sitten yleisesti ottaenkaan ole hirvean tarkka terveydestaan, kun kerran sullekin "antaa" tuosta vaan? Sama kuin pelaisit venalaista rulettia...

Mutta itse kysymykseen: kai nama naiset kayttavat kuitenkin pillereita. Se jalkiehkaisy on sen verran kova hormonipommi, etta siita ei tule varsinaisesti hyva olo, jos sen joutuu ottamaan. 

Ootko sa muuten niita miehia, jotka pukee kylla kortsun jos nainen sita "vaatii", mutta suuseksia voi sitten kuitenkin paljaalla antaa ja vastaanottaa? :) 

Vierailija
7/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan on hyvä käydä baarissa katselemassa isäehdokkaita.

Vierailija
8/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin en ole täällä itkemässä ja tiedosta todella hyvin, etten ole käyttäytynyt fiksusti

Vierailija
9/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma exäni kertoi toimineensa noin n. 10 kertaa. Todella viehättävää.

Vierailija
10/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma exäni kertoi toimineensa noin n. 10 kertaa. Todella viehättävää.

Kiihottiko asia sinua?

Vierailija
11/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti se jälkiehkäisy toimii, mitä aikaisemmin ottaa niin parempi, sukupuolitaudit on musta kuitenkin pahempi huoli, ku raskaus, käykää niissä tutkimuksissa, jos sitä kortsua ei ole käytetty ja todellakin pieni asia opetella käyttämään.

Vierailija
12/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en ikinä harrastaisi seksiä ilman kondomia, varsinkaan jos olisin ihmisen kanssa jota en edes tunne. Näin ne taudit juuri leviävät ja tulevat isät saavat ulvoa kun yhtäkkiä pukkaa elatusmaksuja... 

Vierailija
13/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi turn off, jos joku ei halua käyttää ehkäisyä.

Vierailija
14/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän e-pillereitä nii eipä tarvi jälkiehkäisyä miettiä.

Entäs tauteja? Kiva kun pimpsa täynnä syyliä tai herpes josta ei pääse koskaan eroon ":)"

Vierailija
15/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök, oletko ap testannut tautisi ja varautunut siihen että useammaltakin hoidoltasi putkahtaa muksuja joiden elareita joudut maksamaan x*18v?

Olen jo yli 30v nainen enkä ole ikinä yhden yön juttuja harrastanut, saan siis moralisoida.

Vierailija
16/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en ikinä haluaisi harrastaa yhden yön juttuja. Tautisten kanssa ei kiinnosta kun kondomista huolimatta jotkut taudit tarttuvat.

Vierailija
17/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, olen iloinen etten ole ikinä harrastanut yhden yön juttuja. Tautinen lerppamuna baarista on käynyt jo kymmenellä pesällä, kiva varmaan vastaanottaa koko kaupungin taudit ja visvat itselleen...

En ajatellutkaan että ihmiset ovat noin leväperäisiä.

Vierailija
18/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee niitä miehiä, joille kumin käyttö on muka ok, mutta tilanteessa aletaan vinkumaan, kuinka se vie tunnon ja tarviikin saada painaa paljaalla. TURN-OFF!

Vaikea käsittää, että noin tyhmiä ihmisiä edes on.

Minulla ei tauteja ole ollut eikä tule, ei myöskään vahinkoraskauksia. En harrastakaan kännipanoja vastuuttomien randomien kanssa.

Vierailija
19/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lienee niitä miehiä, joille kumin käyttö on muka ok, mutta tilanteessa aletaan vinkumaan, kuinka se vie tunnon ja tarviikin saada painaa paljaalla. TURN-OFF!

Vaikea käsittää, että noin tyhmiä ihmisiä edes on.

Minulla ei tauteja ole ollut eikä tule, ei myöskään vahinkoraskauksia. En harrastakaan kännipanoja vastuuttomien randomien kanssa.

Ma itseasiassa olen harrastanut kannipanoja randomien kanssa, mutta olen "pyyhkaissyt vasemmalle" heti siina vaiheessa, jos tyyppi on alkanut vonkaamaan paljaalla tai jotenkin muuten nihkeasti suhtautunut kondomin kayttoon.

Kerran kavi niin etta kortsuja oli 2 kpl jaljella ja jotenkin vaan ei onnistuttu pukemaan niita miehelle (kumpikin yritti ja molemmat meni rikki) - ilta paattyi molemminpuoliseen kasipeliin, kun kummallekin oli itsestaanselvaa etta ilman kumia ei puuhailla :D 

Vierailija
20/38 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin taas muistaa lapsia seksivalistuksella, etteivät iske mitään visvakulleja ja -pilluja...