Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen menee festareille? Minä en pidä musiikista enkä pidä suurista ihmismassoista, festarit on yhtä kuin pahin helvetti mitä mielessäni tiedän.

Vierailija
18.07.2019 |

En voi ymmärtää, miksi kukaan menisi festareille vapaaehtoisesti vaikka ne olisi ilmaisia!

Tykkään olla metsässä täydellisessä hiljaisuudessa, jossa kuuluu ainoastaan risujen raksahtelut kävelystäni ja taustalla kaunis lintujen liverrys.

Olenko ainoa?

T: introvertti+autisti

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen, joka tykkää musiikista ja ihmisistä.

Vierailija
2/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mahtava ihminen! Kiitos kommentistasi! Täyttä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen, joka pitää musiikista ja on valmis sietämään ihmismassoja sen vuoksi. Jotkut saattavat tosin jopa pitää niistä muista ihmisistä ja ehkä jopa lähteä festareille juuri ihmisten vuoksi.

Vierailija
4/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen introvertti, mutta rakastan musiikkia ja keikkoja. Muut ihmiset menee siinä sivussa.

Vierailija
5/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Festarit on täynnä pintaliitäjää, joille tärkeintä ei ole ihmiset vaan alkoholi ja itsensä korostaminen.

Vierailija
6/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän miksi ihmiset käyvät festareilla, vaikka itselleni se olisi yhtä tuskaa. Ymmärrän paljon muitakin asioita, joista en itse niin välitä.

Toisen ymmärtäminen ei ole minusta kovin vaikeaa.

Vierailija
7/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ymmärtää, ettei kaikki ihmiset ole samanlaisia kuin sinä? Oletpa ainutlaatuinen.

Vierailija
8/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sellainen sosiaalinen pakko. Voi kertoa sitten että olin festareiila, juonessa mukana. Voi olla myös ikäkriisi, olen nuorekas kun käyn festareilla.

Vierailija
9/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverteiksi itseään kutsuvat ovat yllättävän ylimielisiä ja kapeakatseisia siihen nähden, kuinka paljon muita parempina ihmisinä pitävät itseään.

Vierailija
10/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Festarit on täynnä pintaliitäjää, joille tärkeintä ei ole ihmiset vaan alkoholi ja itsensä korostaminen.

Ymmärräthän, että kommentillasi osoitat, että sinä itse pidät festareita jotenkin erityisen hienona asiana? Useimmat ihmiset menevät festareille kuuntelemaan bändejä ja pitämään hauskaa, sinä olet mielikuvitusmaailmassasi tehnyt siitä jotain myyttistä "itsensä korostamista".

Vierailija
11/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkijoukot ahdistaa valtavasti, joten itse en tykkää käydä. Riippuu varmaan festareista, mutta eihöhän sinne aika moni huumeidenkin takia mene. 

Vierailija
12/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat käy todella paljon rock-festareilla. Syynä se, että haluavat yksinkertaisesti nähdä suosikkiartistinsa livenä ja nauttia musiikista.

Vierailija
13/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän musiikista ja kävin ennen festareilla mutta en enää. Liian riskialtista. Koskaan ei milloin joku fundamentalisti jumalansa käskystä ajaa rekalla vääräuskoisten päälle tai räjäyttää itsensä taivaan tuuliin väkijoukossa.

Vierailija
14/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää baareista, en saa niistä oikein mitään, mutta festarit! Tykkään musiikista ja ihmisistä, tulee onnellinen olo. Epämukavuustekijöitä kaikki muu epämääräinen, tykkään asettua kuuntelemaan ja tapittaa koko keikan tai toisaalta myös tanssia jos on sellainen olo.

Vierailija
15/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sellainen, joka pitää musiikista ja on valmis sietämään ihmismassoja sen vuoksi. Jotkut saattavat tosin jopa pitää niistä muista ihmisistä ja ehkä jopa lähteä festareille juuri ihmisten vuoksi.

Tuo ihmisten sietäminen lienee avainsana näissä festareissa. Että sinne mennään ihmismassoista huolimatta ja yritetään sietää niitä muita joiden kanssa ollaan kuin sardiinipurkissa.

Kaikki eivät pysty sietämään niitä, varsinkin jos on yhtään autistinen niin se kaikki stimulaatio tulee läpi ja se on kuin painajaista.

Vierailija
16/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap ei tykkää festareista. No ei kai sit kukaan muukaan voi mennä festareille, tai ainakaan tykätä niistä. 

Vierailija
17/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkijoukot ahdistaa valtavasti, joten itse en tykkää käydä. Riippuu varmaan festareista, mutta eihöhän sinne aika moni huumeidenkin takia mene. 

Ei ole kokemusta, mutta luulisin, että huumeita voi käyttää/ostaa/myydä helpommin jossain muualla kuin festareilla.

Vierailija
18/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan musiikkia ja vaikka olen hieman erakkoluonne, tapahtumissa tykkään että on paljon porukkaa ympärillä fiilistelemässä.

Tälläinen ihminen ainakin siis viiihtyy festareilla. :)

Vierailija
19/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Luuletteko tosiaan, että esim. jossain Burning Man festareilla kaikki ihmiset on selvinpäin... Jos ootte ikinä maailmalla missään isommilla festareilla käynyt, niin kyllähän sen jo omin silminkin näkee että jotain alkoholia vahvempaa on useampi ottanut.

Vierailija
20/34 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä pitää musiikista. Jotkut näistä ihmisistä pitää myös festareista.