Äitini ja isäni olivat 56v naimisissa
Kommentit (7)
Jos ovat yhdessä siksi että haluavat eivätkä ainoastaan olosuhteiden pakosta/siksi kun "pitää", niin joo.
Minun vanhempani olivat naimisissa 59 vuotta. Avioliitto päättyi isäni kuolemaan. Äiti eli vielä melkein kuusi vuotta sen jälkeen ja ikävöi isää koko sen ajan.
Minun vanhempani myös 56v, kunnes isä kuoli. En nyt pidä näitä minään saavutuksina. Parempi erota kuin kitua huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat yhdessä siksi että haluavat eivätkä ainoastaan olosuhteiden pakosta/siksi kun "pitää", niin joo.
Näinpä. Vanhempani ovat olleet naimisissa yli 40 vuotta eikä siinä ole ikävä kyllä mitään juhlittavaa. Paitsi tietysti se, etteivät ole onnistuneet tappamaan toisiansa. Ja siitäkin ajattelen välillä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Olivat hyvin samankaltaisia. Kaksi masentunutta. Sopivat toisilleen hyvin. Ap
Minun vanhempani ovat olleet naimisissa 57 vuotta ja ovat tästedeskin. Kumpikin on niin hyväkuntoinen liikunnanharrastaja, että elämä ja liitto jatkuu vielä kauan. Ovat onnellisia yhdessä, mutta osaavat viettää aikaa myös erikseen. Mitään draamoja ei ole ollut koskaan.
Minä taas en ole koskaan varsinaisesti edes seurustellut kenenkään kanssa, koska en vain jotenkin ole parisuhdetyyppiä. Sisaruksistani sentään tuli "normaalimpia".
Onhan se. Mun vanhemmat oli 46v, kunnes kuolema erotti.