Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kaverin tulevat synttärit ja sukupuolitettu ohjelma, kehtaanko soittaa ja kysyä pääseekö tyttö "poikien ohjelmaan" ?

Vierailija
18.07.2019 |

Kutsussa mainitaan selkeästi, että pojille luvassa karting-ajoa ja tytöille poniratsastusta. Tyttöni 6v haluaisi mieluummin tuonne kartingiin kuin ratsastamaan, sillä ratsastaa saa muutenkin mummolassa mielin määrin. Kehtaanko soittaa pääsisikö tyttö tuonne kartingiin? Kehtaisitteko itse?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä typerä jaottelu. Mitä jos joku poikakin haluaisi mieluummin ratsastaa? Ei anneta edes mahdollisuutta kun on uloke jalkojen välissä. Vanhahtavaa.

Vierailija
22/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudolta kuulostaa tuollainen jaottelu. Kuitenkin juhlien järjestäjä päättää juhlien ohjelman ja sen ketä kutsuu, joten menisin juhlien järjestäjän toiveen mukaisesti tai en osallistuisi ollenkaan. Luultavasti juhlien järjestäjällä on joku syy tälle ryhmäjaolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oudot synttärit, jos vieraat tuollai jaotellaan tekemään eri asioita (ja huom. en ole sukupuolineutraliushömpöttäjä). Kivempaa on, jos on yhteistä tekemistä tai voi kokeilla, mitä haluaa.

Minä taas olen sulupuolisensitiivisyyden kannalla. Miksi pilkkaat asiaa, etkö ymmärrä että se on jokaisen etu? Saada tehdä sitä mihin on halua ja kykyä.

En pilkkaa. Olen aina kannattanut sitä, että saa valita mieleisensä. Omalla tytöllänikin on ollut autoja ja parkkitalo, enkä edes ajatellut, että siinä olisi jotain outoa. Kirjoitin juuri, että voi kokeilla, mitä HALUAA, mutta et näköjään edes huomannut, kun takerruit yhteen sanaan).

Vierailija
24/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut lapsena juhlissa, joissa pojille oli ohjelmana lentosimulaattori ja tytöille keppihevostelua... Arvatkaa kumpaan halusin oikeasti mennä! N29

Vierailija
25/25 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan. Mä olisin joutunut soittamaan että pääseekö mun poika ratsastamaan, kun autoilu ei nappaa yhtään.