Maria Nordin meni tällä kertaa liian pitkälle
Käskee kovasanaisesti ja foobisesti omassa blogissaan että instagram-tilillään seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä eheytymään.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transihmisten masinoitu hyökkäys palstalle? Nytkö vasta huomasitte että täällä oltiin koko eilinen teidän kanssa erimieltä.
Sori, olen ihan cis-hetero. Silti Maria noin mielestäni hörhö.
- 9
Aika transukieltä puhut.
Ps. Cis-heterot ei puhu itsestään cis-heteroina.
Ahaa. Tuo on sinun mielipiteesi. Pidä se vain omana tietonasi.
Argumentaatio kuulosta ihan siltä Viima-mikälie "Lopeta. Et. Saa. Puhua. Tästä.
Noloo.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minun ei tarvitse olla siitä kiinnostunut.
No menepä sitten hittoon kommentoimasta mielipidettäni.
Henkisesti tasapainottoman oloisen bloggaajan mielipiteille ei pitäisi antaa kovin suurta painoarvoa. Hänelle kaikki julkisuus tuntuu olevan hyvää julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Transihmisten masinoitu hyökkäys palstalle? Nytkö vasta huomasitte että täällä oltiin koko eilinen teidän kanssa erimieltä.
- 9
Aika transukieltä puhut.
No nytkö alkaa v*tuttaan kun cis-heterot alkaa itse käyttää termiä cis-hetero ja silkkaa piruuttaan?
On teillä jumalauta vaikeat ajat edessä, ABC-väki, kun pitäis taas uutta keksiä. Tämä sotkee maskarat.
- eri
Missä kohtaa Maria meni liian pitkälle?
Marialla on oikeus omaan mielipiteeseensä, myös oikeus sanoa se ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 9
Aika transukieltä puhut.
Ahaa. Tuo on sinun mielipiteesi. Pidä se vain omana tietonasi.
Argumentaatio kuulosta ihan siltä Viima-mikälie "Lopeta. Et. Saa. Puhua. Tästä.
Noloo.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minun ei tarvitse olla siitä kiinnostunut.
No menepä sitten hittoon kommentoimasta mielipidettäni.
Argumentointitaidot huipussaan.
Onko tämä se Ruotsalaisen teatterin näyttelijä Maria Sid tai Maria Cid ?
Voi juma kun tää muunsukupuolisen cis-heteron ketjusta tuli laadukas ketju. Not.
Lopettakaa tämän ihmisen seuraaminen! Hänellä ei selvästikään ole kaikki ihan kunnossa, ja huomion saaminen vain pahentaa tämän ihmisen harhoja. Kai se on mukavampaa antaa elämänohjeita esim. masentuneille, kuin keskittyä miettimään omia avio-ongelmiaan. Mutta eipä tuokaan suoltaisi nettiin mitään jos sitä ei ihmiset lukisi. Lakatkaa lukemasta!
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa tämän ihmisen seuraaminen! Hänellä ei selvästikään ole kaikki ihan kunnossa, ja huomion saaminen vain pahentaa tämän ihmisen harhoja. Kai se on mukavampaa antaa elämänohjeita esim. masentuneille, kuin keskittyä miettimään omia avio-ongelmiaan. Mutta eipä tuokaan suoltaisi nettiin mitään jos sitä ei ihmiset lukisi. Lakatkaa lukemasta!
Ei, vaan lakatkaa kirjoittamasta. Aloita itsestäsi, lumihiutale. Me muut jaksetaan ja kestetään.
Kaikilla paitsi muunsukupuolisella joka vielä kipuilee sen kanssa onko humanoidi vai muumi.