Maria Nordin meni tällä kertaa liian pitkälle
Käskee kovasanaisesti ja foobisesti omassa blogissaan että instagram-tilillään seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä eheytymään.
Kommentit (31)
Vauva, Meidän perhe ja Me naiset voisivat poistaa nuo Nordinin saatanalliset haastattelu/kolumnit 😠
Heippa Maria, päätit sitten mainostaa itseäsi.
Tuskin Maria eheytymisestä puhui, sen verran hörhö, että ei taida itsekään tietää mistä puhuu.
Tuosta jutusta jäi vain mieleen, kuka ostaa Marialta kasvatusoppeja.
Huomiohuora markkinahoro, myynyt sielunsa jo aika päiviä sitten.
Hauska seurata kun kuplassa kuhisee.
Vierailija kirjoitti:
Minä käsitin, että hän on itse kokenut itsensä pojaksi nuorempana ja varoittaa nuoria tekemästä mitään radikaaleja toimenpiteitä. Olen ihan samaa mieltä ja varmaan suurin osa ihmisistä on. Kuka nuori yleensä hyväksyisi itsensä sellaisenaan? Pitäisi antaa aikaa mielelle sopeutua kehon muutoksiin.
Maria puhuu asiaa, ja sinä myös.
Mielestäni MN ei vaikuta olevan aivan täysillä liikkeellä. Tuntuu seonneen johonkin omiin fantasiamaailmoihinsa ja olevan aika irrallaan tästä todellisuudesta.
Olen pitänyt Mariaa hörhönä, mutta nyt hän osui kyllä mun mielestä ihan oikeaan.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Transihmisten masinoitu hyökkäys palstalle? Nytkö vasta huomasitte että täällä oltiin koko eilinen teidän kanssa erimieltä.
Vierailija kirjoitti:
Transihmisten masinoitu hyökkäys palstalle? Nytkö vasta huomasitte että täällä oltiin koko eilinen teidän kanssa erimieltä.
Sori, olen ihan cis-hetero. Silti Maria noin mielestäni hörhö.
- 9
Menee ohi aiheen, mutta mua huvittaa tämä nykymeno - mitään et saa sanoa. Sanot niin tai näin, johonkin suuntaan sanot aina väärin päin. Sitten vaaditaan yhteistyökumppanuuksien menettämistä, apurahojen leikkaamista ja toisen jalan sahaamista.
Eikö ihmisillä vain voisi olla omia mielipiteitä? Sitten jos olet eri mieltä, niin sanot sen. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 9
Aika transukieltä puhut.
Ps. Cis-heterot ei puhu itsestään cis-heteroina.
Vierailija kirjoitti:
Menee ohi aiheen, mutta mua huvittaa tämä nykymeno - mitään et saa sanoa. Sanot niin tai näin, johonkin suuntaan sanot aina väärin päin. Sitten vaaditaan yhteistyökumppanuuksien menettämistä, apurahojen leikkaamista ja toisen jalan sahaamista.
Eikö ihmisillä vain voisi olla omia mielipiteitä? Sitten jos olet eri mieltä, niin sanot sen. Ei sen kummempaa.
Saa toki sanoa, mutta sillä voi olla seurauksia. Pitäisi ymmärtää se, että julkisuuden henkilönä on vastuussa sanomisistaan. Turha uhriutua siitä, että kaikki eivät paskanjauhantaa arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 9
Aika transukieltä puhut.
Ahaa. Tuo on sinun mielipiteesi. Pidä se vain omana tietonasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 9
Aika transukieltä puhut.
Älä tuu mulle urputtamaan mitä saan ja en saa sanoa. Sekö teidän transihmisten tapa nyt on? Ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteensä kunhan lain rajoissa pysyy.
"Mielipiteet ovat kuin peräaukkoja. Jokaisella on omansa."
- Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 9
Aika transukieltä puhut.
Argumentaatio kuulosta ihan siltä Viima-mikälie "Lopeta. Et. Saa. Puhua. Tästä.
Noloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 9
Aika transukieltä puhut.
Argumentaatio kuulosta ihan siltä Viima-mikälie "Lopeta. Et. Saa. Puhua. Tästä.
Noloo.
Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minun ei tarvitse olla siitä kiinnostunut.
Minä käsitin, että hän on itse kokenut itsensä pojaksi nuorempana ja varoittaa nuoria tekemästä mitään radikaaleja toimenpiteitä. Olen ihan samaa mieltä ja varmaan suurin osa ihmisistä on. Kuka nuori yleensä hyväksyisi itsensä sellaisenaan? Pitäisi antaa aikaa mielelle sopeutua kehon muutoksiin.