Mitä mieltä, jos mies kehuu ensimmäisessä viestissä sinua nainen?
Onko paha asia, vai hyvä asia? Eli kun mies vastaa jollain deittipalstalla ilmoitukseesi.
Kommentit (27)
Naiset on niin tekopyhiä, kun itkevät täällä, että profiilissa pitää olla jotain kiinnostavaa, mutta minä komea mies olen huomannut, että kyllä se pelkkä ulkonäkö riittää vallan hyvin teille. Kiinnostavat tekstit jätetään niille rumille, eikös? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin tekopyhiä, kun itkevät täällä, että profiilissa pitää olla jotain kiinnostavaa, mutta minä komea mies olen huomannut, että kyllä se pelkkä ulkonäkö riittää vallan hyvin teille. Kiinnostavat tekstit jätetään niille rumille, eikös? T. Ap
Olen kyllä samaa mieltä, että sun kannattaa salata se, että olet idiootti mahdollisimman pitkään. Se ei houkutelle kuin muita samanlaisia.
Aivan varmasti saat naisia ap. Uskokaa huviksenne että kun poikuus on tallella, on ihan turha yrittää yrittää esittää muuta, se näkyy heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä samaa mieltä, että sun kannattaa salata se, että olet idiootti mahdollisimman pitkään. Se ei houkutelle kuin muita samanlaisia.
Ketään ei kiinnosta vihervassari feministi. Kyllä niin on, että kana-aivot ja idioottimiehet, kunhan ulkonäköä ja extroverttiutta riittää, niin kyllä seuraa löytyy! Introvertit älyköt sitten voi olla ihan siellä kotona lukemassa kirjoja. Hah, nauran teille. T. Ap
Kauniille naiselle voi heittää esim. "Otetaanko shakkimatsi?"
Jos nainen ei vastaa älykkäästi tuohon kysymykseen, kannattaa siirtyä seuraavaan ellei oikeasti halua jotain bimboa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta vihervassari feministi. Kyllä niin on, että kana-aivot ja idioottimiehet, kunhan ulkonäköä ja extroverttiutta riittää, niin kyllä seuraa löytyy! Introvertit älyköt sitten voi olla ihan siellä kotona lukemassa kirjoja. Hah, nauran teille. T. Ap
Ai se olit taas sinä. Kukaan ei usko että olet komea, kukaan ei usko että sinulla on mitään annettavaa naisille. Paska trolli jälleen kerran, 0/5.
Milloin sanoin, että paheksun? En paheksu ollenkaan, koska olen komea ja isken naisia vain ja pelkästään hyvällä ulkonäölläni. Minun profiileissa on aina vain pelkät upeat kuvat, eikä mitään tekstejä ja naisia riittää senkin pinnalliset hörhöt.
T. Ap