Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä, jos mies kehuu ensimmäisessä viestissä sinua nainen?

Vierailija
17.07.2019 |

Onko paha asia, vai hyvä asia? Eli kun mies vastaa jollain deittipalstalla ilmoitukseesi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä asiasta ja millä sanoilla kehuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmalle.

Vierailija
4/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kivasti kirjoitettu profiili, erotuit muista" - kyllä

"Olet kaunis" - ehdottomasti ei

Vierailija
5/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tuntemattomien kehuista.

Vierailija
6/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että nainen haluaa itselleen miehen ja kumppanin eikä fanipoikaa. Sopiiko kehusi siihen kuvioon. Anna esimerkki miten suunnittelit kehua.

Vierailija
7/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kehuminen on ehdoton EI ensimmäisessä viestissä. Menee samaan kategoriaan Insta-kuolaajien kanssa, jotka lähettävät misseille läähätysviestejä.

Vierailija
8/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen viestin kehut ovat lähinnä kiusallisia suurimmalta osalta ainakin. Tottakai voi laittaa jonkun pienen kivan kehun, mutta aloitus ei saa perustua kokonaan kehuihin. Joten jos miehen ekasta viestistä tulee kiusallinen ja sellainen olo, että huokaus vaan, tämä on taas niin tätä -fiilis, niin jatkoa ei tule.

Vierailija
9/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos puolet jättää vastaamatta, kun kehun heidän upeaa ulkonäköä, mutta puolet ovat hyvin iloisia. Eli ihan ok, kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Kun ei voi tietää ketä kannattaa kehua ja ketä ei. Tai sitten se on vaan niin, että jos teidän mielestä komea kehuu teitä, niin se on kivaa, mutta jos teitä kehuu joku ei niin komea, niin se ei ole kivaa. Näinhän se menee.

T.Ap

Vierailija
10/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sanoo heti aluksi, että haluan rakastaa sinua, kun henkeni salpautuu kun olet niin ihana?

Vierailija
11/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin se menee Ap.

Vierailija
12/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi lähestyt naisia joiden ulkonäkö on upea. Älä usko mitä miehet väittää (lähestyn tavallisia naisia) vaan katso sitä mitä he tekevät.

Vierailija
13/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos puolet jättää vastaamatta, kun kehun heidän upeaa ulkonäköä, mutta puolet ovat hyvin iloisia. Eli ihan ok, kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Kun ei voi tietää ketä kannattaa kehua ja ketä ei. Tai sitten se on vaan niin, että jos teidän mielestä komea kehuu teitä, niin se on kivaa, mutta jos teitä kehuu joku ei niin komea, niin se ei ole kivaa. Näinhän se menee.

T.Ap

Olet syystäkin sinkku.

Vierailija
14/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.Ap

Jospa nämä naiset joita kehut olettaa että olet kiinnostunut heistä ainoastaan heidän ulkonäön vuoksi?

Minä en lähtökohtaisesti ole kiinnostunut kenestäkään joka heti alkaa puhumaan ulkonäöstäni. Tulee heti todella pinnallinen kuva miehestä, mikä tappaa kiinnostuksen.

Vierailija
15/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Yleensä miehen kannattaa edes yrittää salata se typeryytensä vähän pitempään jos treffejä haluaa.

Vierailija
16/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Ap

Olet syystäkin sinkku.

Kuule naisia riittää, mutta minulle ei yksi riitä, siksi olen sinkku. Kaikkia ei edes ehdi hoidella, on se rankkaa.

Vierailija
17/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä kehuu ulkonäköäni/profiilikuvaani ensimmäisessä viestissään, minkä vuoksi se tuntuu mielikuvituksettomalta ja persoonattomalta tavalta ottaa kontaktia minuun. Tiedän tasan tarkkaan, miltä näytän ja millaisen vaikutuksen teen, niin siitä asiasta on ihan turha minun kanssani aloittaa keskustelua muutenkaan. 

Kehuminen ja kiittely on taitolaji sekin. 

Kiinnostun, jos mies on rohkeasti oma itsensä ja vaikkapa kehuisi itseään älykkäällä ja ehkä vähän humoristisellakin tavalla.

Uskon kuitenkin, että suurimpaan osaan naisia uppoaa se kehuminen ja imartelu. Ei kai miehet sitä tekisi, jos eivät olisi saaneet sitä kautta tietään naisessa perille. Minun tyyppisiä naisia on harvassa, joten en voi olettkaan kiinnostavia ja persoonllasia miehiä marssivan vastaani joka puskan takaa.

Vierailija
18/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Ap

Jospa nämä naiset joita kehut olettaa että olet kiinnostunut heistä ainoastaan heidän ulkonäön vuoksi?

Minä en lähtökohtaisesti ole kiinnostunut kenestäkään joka heti alkaa puhumaan ulkonäöstäni. Tulee heti todella pinnallinen kuva miehestä, mikä tappaa kiinnostuksen.

No tietenkin olen kiinnostunut vain ulkonäön vuoksi, luuletko että olen kiinnostunut heistä heidän upean persoonan takia?

T.Ap

Vierailija
19/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Ap

Ihan aiheesta tuleekin, mikä käy ilmi ap:n kommentista. Hän tekee aloitteita upeille - ja mikä koomisinta, paheksuu sitä, että naisillekin miehen ulkonäöllä on merkitystä :-DDD

Vierailija
20/27 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä kehuu ulkonäköäni/profiilikuvaani ensimmäisessä viestissään, minkä vuoksi se tuntuu mielikuvituksettomalta ja persoonattomalta tavalta ottaa kontaktia minuun. Tiedän tasan tarkkaan, miltä näytän ja millaisen vaikutuksen teen, niin siitä asiasta on ihan turha minun kanssani aloittaa keskustelua muutenkaan. 

Kehuminen ja kiittely on taitolaji sekin. 

Kiinnostun, jos mies on rohkeasti oma itsensä ja vaikkapa kehuisi itseään älykkäällä ja ehkä vähän humoristisellakin tavalla.

Uskon kuitenkin, että suurimpaan osaan naisia uppoaa se kehuminen ja imartelu. Ei kai miehet sitä tekisi, jos eivät olisi saaneet sitä kautta tietään naisessa perille. Minun tyyppisiä naisia on harvassa, joten en voi olettkaan kiinnostavia ja persoonllasia miehiä marssivan vastaani joka puskan takaa.

Siksipä sinä oletkin sinkku, et ole sosiaalisesti taitava. Muut kana-aivot vievät sinulta ne parhaat miehet, koska osaavat kiherrellä miehen kehuille.