Kerro mikä on juuri sinun huonoin puolesi?
Omasta mielestäsi, ei muiden.
Omani on se että, nälissäni muutun aivan totaalisen inhottavaksi ihmiseksi.
Kertokaa omanne, sana on vapaa!
Kommentit (26)
Tietynlainen henkinen, ja myös fyysinen laiskuus. Alisuoriutuminen. Pystyisi vähän parempaan joka suhteessa, mutta ei vaan jaksa/huvita. Onneksi silti ihan hyvin pärjännyt elämässä.
Olen huono sosialisoimaan, se on jotain ikävää, analysoin ja mietin sitä liikaa, olen ujo.
Minustakin tulee kiukkuinen nälkäisenä. Olen muutenkin hyvin tunneihminen, joten tämä korostuu.
Mutta ei minusta koskaan totaalisen inhottavaa tule.
Minua ärsyttää itsessäni se, että aloitan seuraavan jutun, vaikka edellinenkin on vielä kesken ja lopuksi mulla on kaamea urakka keskeneräisten projektien takia.
Joudun miettiä, milloin olen marttyyri ja milloin olen oikeasti tullut kohdelluksi epäreilusti.
Olen luonnostaan ilta-/yöaktiivinen.
En millään osaa päättää päällepäsmäröinnin ja alisuoriutumisen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Olen luonnostaan ilta-/yöaktiivinen.
Samoin. Viime yönä meni taas viiteen.
Olen mustasukkainen ja epäilevä, vaikka ei ole mitään syytä. Oikein kyttään, koska mieheni mokaa. Jotenkin haluan rypeä siinä säälissä ja sanoa, että mitäs minä sanoin, tiesin tämän. Eikä mies todellakaan petä jne.
Pahenee kirjoitti:
Ihmisviha.
Sama mulla, mutta en mä ole varma, onko se huono asia.
Olen aspana, siksi olen alkanut vihaamaan ihmisiä, en tuttuja kuitenkaan.
Omaan huonon itsetunnon, olen käynyt vain rippikoulun, kansakoulun, autokoulun ja mykkäkoulun. Nämä eivät tunnu riittävän tämän päivän työmarkkinoilla:).
Vaikeus tehdä päätöksiä, esim. valita ala, mitä mennä opiskelemaan, mihin mennä matkalle, mitä ostan kaupasta, kumpi merkki. :D
Vierailija kirjoitti:
Joudun miettiä, milloin olen marttyyri ja milloin olen oikeasti tullut kohdelluksi epäreilusti.
Et joudu miettiä, vaan joudut miettimään. Tuo nykyään nopeasti yleistynyt versio on väärin ja kuulostaa hyvin typerältä.
Vaikka miljoona pääkaupungin junttia käyttäisi väärää muotoa, niin se ei tee siitä oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Omaan huonon itsetunnon, olen käynyt vain rippikoulun, kansakoulun, autokoulun ja mykkäkoulun. Nämä eivät tunnu riittävän tämän päivän työmarkkinoilla:).
"Mykkäkoulun" . Hauskasti sanottu😁
Saako käyttää?
Stressaan liikaa ja olen siitä johtuen kuin viulunkieli ja pahantuulinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen mustasukkainen ja epäilevä, vaikka ei ole mitään syytä. Oikein kyttään, koska mieheni mokaa. Jotenkin haluan rypeä siinä säälissä ja sanoa, että mitäs minä sanoin, tiesin tämän. Pihtaan silloin anaaliseksiäkin, vaikka rakastankin sitä. Eikä mies todellakaan petä jne.
Oletko tullut aiemmissa suhteissasi petetyksi?
Se ettei minulla oikein ole huonoja puolia ja en voi saada itseäni tasokkaampaa seuraa.
Ihmisviha.