Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persut se vaan jytkyttää kannatustaan tasaisesti ylöspäin.

Vierailija
17.07.2019 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ilkka-ahtiaisen-analyysi-vaalitutki…

Kannatus nousee nyt kaikissa ikäluokissa. Nuorissakin ohitti jo Kokoomuksen joka alkaa olla jo ahdingossa kun kannattajat siirtyvät persuiksi joukolla. Demareiden kannattajat ovat jo niin vanhoja että puoluetta tuskin enää on 10 vuoden kuluttua.

Vihreillä menee hyvin, tosin heidän kannattajat ovat nuoria ja nuorten radikaalit ajatukset pehmenevät iän myötä ja se saa monesti vaihtamaan puoluetta.

Keskusta vetelee jo nyt viimesiään. En oikein keksi mikä sen enää pelastaisi kun meni sosialistihallitukseen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap. Mitä hyötyä persujen suosiosta on? Ei ole valtaa. Eikä 4 vuoden kuluttua kukaan halua heidän kanssaan hallitukseen.

Hukkaan menee äänet niin vaaleissa kuin gallupeissa.

Vierailija
2/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni persulle on sama kun ei äänestäisi lainkaan. Eivät he tule saamaan mitään valtaa tulevaisuudessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heimoituminen ihonvärin perusteella uppoaa takapajuiseen kansaan.

Turha enää vedota ihonväriin. Niin väsynyttä.

Vierailija
4/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap. Mitä hyötyä persujen suosiosta on? Ei ole valtaa. Eikä 4 vuoden kuluttua kukaan halua heidän kanssaan hallitukseen.

Veikkaan kyllä, että seuraavaan hallitukseen menee ps, kokoomus ja keskusta

Vierailija
5/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Identiteettipolitiikka valtaa alaa. Toisaalta on persut, toisaalta vihreät/vasemmisto. Yhteiskunnalliset asiat ovat paljolti jääneet taka-alalle mikä on jotenkin kummallista. Yhteiskunnallista ajattelua edustavat perinteisesti lähinnä demarit ja kepu ja niillä ei kummallakaan mene kovin hyvin. Kokoomus on vähän sekavassa tilassa, ei oikein mitään sisältöä puolueessa kun persutkin on kovin porvarillinen puolue nykyisin, joten se kilpailee suoraan samoista äänestäjistä.

Vierailija
6/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus tulee kaatumaan ennen sitä. Sitten on persujen vuoro. Toivottavasti hallitus ei ihan vielä kaadu jotta PS ehtii nostaa kannatuksen sinne 25% nurkille.

Vierailija
7/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt afrikkalaisten heimojen siirrosta Suomeen?

Puhun siitä mistä mm. persu-nuoret ja nyt puoluejohtokin jankkaa koko ajan ja se on nimittäin ihmiset ja niiden ihonväri.

Ei mua ainakaan kiinnosta ihmisten ihonväri vaan olen enemmän huolissaan mistä kulttuureista tänne tulevat ihmiset ovat.

Kuulut persuissa vähemmistöön.

En kuulu, olet vain itse ahdasmielinen. Luuletko tosiaankin, että 20% äänestäjistä on rasisteja?

Vierailija
8/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun siitä mistä mm. persu-nuoret ja nyt puoluejohtokin jankkaa koko ajan ja se on nimittäin ihmiset ja niiden ihonväri.

Ei mua ainakaan kiinnosta ihmisten ihonväri vaan olen enemmän huolissaan mistä kulttuureista tänne tulevat ihmiset ovat.

Eikä niinkään pelkästään mistä tulee vaan onko edes halua integroitua. Viides kolonna on niin last season.

Vierailija
9/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen nouseva kannatyskäyrä korreloi suoraan suomalaisten tyhmistymisen kanssa.

Vierailija
10/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin sekä pohjalaisuus että savolaisuus olisivat kiinnostavia psykiatrisia ja sosiologisia tutkimuskohteita.

Vierailija
11/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni persulle on sama kun ei äänestäisi lainkaan. Eivät he tule saamaan mitään valtaa tulevaisuudessakaan.

T. koulukiusaaja

Vierailija
12/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä niinkään pelkästään mistä tulee vaan onko edes halua integroitua. Viides kolonna on niin last season.

Integroituminen on persujen heikko kohta. Ei opita äidinkieltä, ei kotimaan käytöstapoja, rikotaan toistuvasti lakia, perseillään mopojengien kanssa, asutaan saunassa, jätetään mies italialaisen gigolon vuoksi jne.

Vierailija
13/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulut persuissa vähemmistöön.

En kuulu, olet vain itse ahdasmielinen. Luuletko tosiaankin, että 20% äänestäjistä on rasisteja?

Persuista noin 60% on puhtaasti r.a.s.i.s.t.e.j.a. Ja sille ei voi mitään. Se pitäisi myöntää suoraan (kuten esim. Unkarissa tai Puolassa tehdään).

Vierailija
14/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ne vaan jytkyttää aina vaalien ulkopuolella. Ihmeen ja kumman syystä niiden kannatus jää sitten vaaleissa alle 20 %:iin.

Vierailija
15/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hallitus tulee kaatumaan ennen sitä. Sitten on persujen vuoro. Toivottavasti hallitus ei ihan vielä kaadu jotta PS ehtii nostaa kannatuksen sinne 25% nurkille.

Persut ovat politiikassa kuin kiltit miehet seksissä: jos ne saavat valtaa (naisen), ne eivät osaa tehdä sille mitään vaan antavat sen pois.

Näin on käynyt jo kahdesti, v. 2017 ja 2019.

Vierailija
16/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti ne vaan jytkyttää aina vaalien ulkopuolella. Ihmeen ja kumman syystä niiden kannatus jää sitten vaaleissa alle 20 %:iin.

Ne taitavat jytkyttää ringissä toisiaan peppuun.

Vierailija
17/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kyllä, että seuraavaan hallitukseen menee ps, kokoomus ja keskusta

Niin te aina veikkaatte, kuten hallitustunnusteluissakin. Ja veikkasitte myös yli 50% äänisaalistakin. Jostain hassusta syystä kumpikaan ei toteudu.

Vierailija
18/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen nouseva kannatyskäyrä korreloi suoraan suomalaisten tyhmistymisen kanssa.

Ryömi nyt päivänvaloon sieltä tynnyristä.

Vierailija
19/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Olen ison organisaation johtoryhmässä ja moni muukin johtaja äänestää persuja. TALOUSPOLITIIKAN takia. Meitä ei kiinnosta ra-sistijutut vaan kova oikeistopolitiikka eli hyvätuloisilta verot alas ja joka sossulokki töihin tai tuet pois.

Vierailija
20/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan huutelu vetoaa tiettyyn osaan kansasta joskin talouspolitiikkaan eivät persut koske pitkällä tikullakaan koska silloin kannatus sukeltaisi.   

Esimerkiksi jos katsellaan mitä touhuillaan persujen kesäleireillä, niin tuskinpa tarvitsee montakaan kertaa arvailla mistä tuollakin tuulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi