Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jääkö jostain paitsi jos on vain yhden kanssa?

Vierailija
17.07.2019 |

Olen aina ollut yhden ja saman miehen nainen, tavattiin lukiossa ja nyt ollaan avoliitossa. Seksi on hyvää ja minulla on ihana elämäni mies. Siksi inhoan itseäni kun kavereiden yhden illan jutuista ja säädöistä jutellessa huomaan tuntevani pettymystä. Minulla ei ole mitään sanottavaa! Ihankuin jäisin jostain paitsi kun en
voi vertailla eri miehiä ja millaista kunkin kanssa oli. Ikävoin jotain mitä en ole kokenut? Tahdon näistä ajatuksista eroon kun järjellä tiedän että olen
jo saanut Sen Oikean. En
voisi ikinä kertoa hänelle että pohdin tällaista!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät.

Vierailija
22/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla nuori ja lapsellinen?

Minä taas en yhtään nauti kokeilla useampaa. Haluaisin vain yhden hyvän, jota rakastan. Olikin, mutta hän halusi useampia naisia. Ironista.

Nyt etsin uutta ja voi miten paljon huonoa seksiä ja pikkupilejä tuolla on!

Tuon yhden kanssa olisin halunnut olla lopun elämääni.

Todella junttia kertoa kumppaneistaan intiimejä asioita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kúllíkāruselli juuri aiheuttaa. Se tekee levottomaksi jopa siihen vielä osallistumattomatkin naiset.

Vierailija
24/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa olla monien jännä miesten kanssa.

Sanoo ressu, joka olisi ikionnellinen päästessään koskettamaan edes yhtä naista, joka ei ole oma äiti.

Vierailija
25/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa olla monien jännä miesten kanssa.

Miehethän ei sitten koskaan haikaile kenenkään muun perään.

Vierailija
26/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on todella vaikea erottaa henkistä väkivaltaa ja muita piileviä parisuhteen itsestäänselvyyksiä, jotka valkenee uuden kumppanin myötä aiemmista suhteista. OIen aina itse käsitellyt eroni ennen uuden suhteen alkamista, mutta jostain syystä vasta uuden kumppanin kanssa ollessa huomaa että jaa, tämä tuleekin sairaalaan kanssani kun minulle tehdään operaatio, ai ei ole normaalia nöyryyttää kaikkien nähden .. Olisin oikeasti aivan onnellisena edelleen ensimmäisen poikaystäväni kanssa jos en olisi hakenut kokemuksia muilta. Se suuri rakkaus kun ei ole synonyymi hyvälle kohtelulle. 

Vierailija
27/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja kavereita sinulla, jos teistä on ok vertailla jotain seksijuttuja. Luulisi olevan yksityisasia.

Minä uskon sellaiseen näkemykseen, että miksipä hyvää vaihtamaan. Jos kaikki on hyvin, niin ei kaipaa mitään muuta.

No meistä on ihan normaalia jutella tyttöjen kesken suhteista? Mikä tässä on väärin :D

Elät wt tai sitten punavihreissä piireissä onnea.

Juuri näin, mikään ei ole vastenmielisempää kuin lihavat ä m m ä t puhumassa ri vo ja

Vierailija
28/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoja kavereita sinulla, jos teistä on ok vertailla jotain seksijuttuja. Luulisi olevan yksityisasia.

Minä uskon sellaiseen näkemykseen, että miksipä hyvää vaihtamaan. Jos kaikki on hyvin, niin ei kaipaa mitään muuta.

No meistä on ihan normaalia jutella tyttöjen kesken suhteista? Mikä tässä on väärin :D

Luottamuksen pettäminen. Mikä nyt yleensä on väärin puolison selän takana touhuilussa. Sinähän jo periaatteessa petät häntä, kun kyselet, mitä menetät ja ruodit häntä ulkopuolisen kanssa.

Vierailija
29/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa tulee pohdittua koulutuksen ja ammatin suhteen, vaikka tykkäisikin työstään. Jossain vaiheessa miettii, onko tämä sitä mitä haluan eläkeikään asti tehdä vai pitäisikö vaihtaa alaa. Minulla oli sama tilanne kuin aloittajalla, mutta päädyin siihen tulokseen että hyvästä kannattaa pitää kiinni. Ties vaikka mies on miettinyt samaa, en tiedä.

Vierailija
30/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta on ap enää lyhyt matka siihen, että oikeasti petät. Nuo ajatukset tuskin katoavat mielestäsi, ja viimeistään neljän kympin lähestyessä alat toimia, kun pelkäät, että on viimeinen hetki toteuttaa toteuttamattomat haaveet.

Tuo nähty monta kertaa.

Vierailija
31/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahdollisimman montaa k*rpää pitää saada sisäänsä kaikkiin reikii; ja kaikissa asennoissa.a

Vierailija
32/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeneena rouvana arvioisin, että et menetä mitään. Kun katson elämää nyt taaksepäin, eivät pikku seikkailut merkinneet mitään eikä kannata surra, jos olet kerrasta löytänyt hyvän kumppanin. Kaikki eivät löydä ikinä, joten nauti elämästäsi.

Vierailija
33/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se ei ole normaalia eikä oikein toisia osapuolia kohtaan.

eri

34/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ollut yhden ja saman miehen nainen, tavattiin lukiossa ja nyt ollaan avoliitossa. Seksi on hyvää ja minulla on ihana elämäni mies. Siksi inhoan itseäni kun kavereiden yhden illan jutuista ja säädöistä jutellessa huomaan tuntevani pettymystä. Minulla ei ole mitään sanottavaa! Ihankuin jäisin jostain paitsi kun en

voi vertailla eri miehiä ja millaista kunkin kanssa oli. Ikävoin jotain mitä en ole kokenut? Tahdon näistä ajatuksista eroon kun järjellä tiedän että olen

jo saanut Sen Oikean. En

voisi ikinä kertoa hänelle että pohdin tällaista!

Niin, mistä sinä sitten jäät paitsi???  Lukuisista sydänsuruista, tunteesta ettei toiseen voi kuitenkaan luottaa ja siten luonteen muuttumisesta kyyniseksi? 

Mistä tiedät ettei ne sun likkakamut ole sinulle kateellisia, olisiko kuitenkin että ne kaverisi ovatkin se osapuoli  joka tuntee sisimmissään pettymystä? Harvinaista kun nykyisin on tuollainen, nuoruuden heila josta on tullut ihana elämäsi mies :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
35/37 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa noin 13 vuotta, tällä hetkellä olen 29-vuotias. Ennen miestäni minulla oli yksi seksikumppani, jonka kanssa muutamia kertoja seksiä. Ne kerrat olivat melko mitäänsanomattomia, toki olimme nuoriakin joten vaikutusta myös sillä. Muutamat ekat kerrat mieheni kanssa oli vähän hakemista, mutta taisi mennä ehkä 10 kertaa kun sain ensimmäisen kerran orgasmin yhdynnästä mieheni kanssa. Tällöin olin siis 16-vuotias. Nykyisin saan orgasmin seksissä mieheni kanssa käytännössä aina, ihan muutamia kertoja voi olla etten saa ja silloin se johtuu enempi omasta fiiliksestä, ei niinkään miehestä. Ollaan kokeiltu kaikenlaista ja löydetty meitä molempia miellyttävät asiat. Tykätään aika perusjutuista joten senkään suhteen ei ole tullut houkutuksia kokeilla muita miehiä. Tältä pohjalta en koe tarvetta lähteä "kokeilemaan" muita miehiä. Jos seksielämämme olisi huonoa, asia olisi varmasti eri.

Vierailija
36/37 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on todella vaikea erottaa henkistä väkivaltaa ja muita piileviä parisuhteen itsestäänselvyyksiä, jotka valkenee uuden kumppanin myötä aiemmista suhteista. OIen aina itse käsitellyt eroni ennen uuden suhteen alkamista, mutta jostain syystä vasta uuden kumppanin kanssa ollessa huomaa että jaa, tämä tuleekin sairaalaan kanssani kun minulle tehdään operaatio, ai ei ole normaalia nöyryyttää kaikkien nähden .. Olisin oikeasti aivan onnellisena edelleen ensimmäisen poikaystäväni kanssa jos en olisi hakenut kokemuksia muilta. Se suuri rakkaus kun ei ole synonyymi hyvälle kohtelulle. 

Et siis yhtään osaa katsoa ympärillä olevia parisuhteita tai ihmisten ylipäänsä muiden käytöstapoja?

Että kun kaverit kertoo miten mies yllättää lahjoilla ja hieroo jos jalat on kipeenä, niin sinä olet tyytyväinen kun mies huutaa ja vaatii sinua kipeänäkin siivoamaan ja ruokaa tekemään, koska ei sentään lyö.

Vierailija
37/37 |
19.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että seksi on hyvää jos ei ole yhtään vertailukohtaa?

Oletettavasti koska ap nauttii siitä ja laukeaa vähintään usein miehensä kanssa.

t. toinen joka on ollut vain yhden miehen kanssa. Miehellä tosin oli kokemuksia ennen minua. Me vasta seurustellaan mutta toivon että suhteemme kehittyy vähintään avoliitoksi.

Kyllä minäkin nautin seksistä eksäni kanssa ja laukesin joka kerta. Mutta silti seksi nykyisen kumppanini kanssa on valtavan paljon parempaa.

Onhan se mahdollista. Mutta kuinka todennäköistä on, että löytyy jotain vielä parempaa, jos nyt jo on hyvää? Fakta on kuitenkin se, että harvalla toiveet seksissä laadun ja määrän suhteen menee yksiin. Puhumattakaan, että vielä ne elämän muut asiat toimisi, jotta jotain suhdetta voisi edes syntyä. Ja sehän tässä on toisessa vaakakupissa: ehjä perhe, hyvä suhde, jossa on hyvää seksiä.

Mitä sanoisit miehelle joka pohtisi samaa? On hyvä vaimo, jonka kanssa tulee loistavasti toimeen ja seksissäkin on innostunut kaikesta mitä on keksinyt pyytää. Onko mahdollista, että löytyisi joku nuorempi tai muuten vaan parempikroppaisempi? Voisiko löytyä joku, jolta saa sellaiset kyydit, ettei semmoisesta nautinnosta aiemmin tiennytkään? On se mahdollista, mutta todennäköistä se ei ainakaan ole. Kannattaako sen epätodennäköisen mahdollisuuden takia sitten riskeerata hyvä suhde rakkaan vaimon kanssa? Onhan kuitenkin olemassa mahdollisuus, että näistä seikkailuista ei jää kiinni ja että siihen mahdollisesti löytyvään taivaalliseen enkeliin ei ihastukaan vaan voi jatkaa yhtä ihanaa kokemusta rikkaampana sitä mukavaa suhdettaan. Ehkä se jopa parantaisi entisestään hyvää suhdetta, kun voisi ehdottaa vaimolle jotain vielä parempaa seksissä.