Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet mistä johtuu tämä sitten?

Vierailija
17.07.2019 |

Alemmassa ketjussa väitetään että miehelle kelpaa kuka vain nainen kellä on hyvä kroppa. Tänä kesänä olen käynyt viihteellä enemmän kun pitkiin aikoihin ja koskaan ennen en ole saanut niin paljon aloitteita ja huomiota, kehuja ulkonäöstä ja treffitarjouksia. Kroppa ei todellakaan ole mikään hoikka, painoindeksi 25. Rinnat on ja peppu tällä painolla mutta mahaakin tietysti. Nainen 35.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on sellainen harhakäsitys, että läskit ovat helppoja. 

Vierailija
2/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sitten läski bmi 25? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko siitä että olet käynyt viihteellä enemmän kuin pitkiin aikoihin?

Vierailija
4/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko tätä kysyä? Itsehän sanoit että mahaa on.

Vierailija
5/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä naisille koko ajan yhtä ihmettä ja täynnä yllätyksiä.

Vierailija
6/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän kirjoitit, että kroppa ei ole hoikka. Oliko siis tarkoitus vain kalastella vastauksia, joissa sanotaan, ettei tuolla painoindeksillä olla läskejä?

Vierailija
7/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on sellainen mielikuva että miehet tykkää naisista joissa on pehmeyttä. Kunhan ei liikaa. Isot tissit plussaa.

Vierailija
8/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle kumppanille jouduin vihjailemaan ja sanomaan että pitäisi saada enemmän lihaa luiden ympärille. Joten en itse allekirjoita missään nimessä että hoikkaa pitäisi olla. Mielummin normaali painoinen kroppainen, minulle.

-M38

Vierailija
9/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Vierailija
10/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks miehiä pitää johonkin muottiin taas ängetä?

Vierailija
11/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle kumppanille jouduin vihjailemaan ja sanomaan että pitäisi saada enemmän lihaa luiden ympärille. Joten en itse allekirjoita missään nimessä että hoikkaa pitäisi olla. Mielummin normaali painoinen kroppainen, minulle.

-M38

Mitä järkeä on vihjailla toiselle, että tämän pitäisi olla mehevämpi muodoiltaan? Jos ei ole, niin ei ole. Aika loukkaavaa. Kas kun et ruvennut pakkosyöttämään, että nainen muuttuisi juuri sinun toiveitasi vastaavaksi.

Vierailija
12/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ketä nämä naisten painoista mellastajat edes ovat... Hieman juntilta tietty kuulostaa.

Eri kokoiset ja näköiset naiset voivat olla erittäin haluttavia. Mieluummin pyöreämpi kuin kovin laiha. Jollain muulla on tietysti toisenlaiset mieltymykset, eikä siinä mitään.

Vierailija
13/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-M38

Mitä järkeä on vihjailla toiselle, että tämän pitäisi olla mehevämpi muodoiltaan? Jos ei ole, niin ei ole. Aika loukkaavaa. Kas kun et ruvennut pakkosyöttämään, että nainen muuttuisi juuri sinun toiveitasi vastaavaksi.

Ei ihan noin miten haluat tuon kuvitella. huoh, mitä juttua alkoi tulemaan.

-M38

Vierailija
14/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, paljon sitä huomiota olisi tullut, jos ei olisi ollut edes sitä mahaa! Huhhuh!

Vierailija
15/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän kirjoitit, että kroppa ei ole hoikka. Oliko siis tarkoitus vain kalastella vastauksia, joissa sanotaan, ettei tuolla painoindeksillä olla läskejä?

Mun mielestä painoindeksi 25 ei tee läskiksi. On normaalipainoisen yläraja. 

Vierailija
16/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni laiha on malliltaan sivusta kuoppaperseinen ja rintojen tilalla on vain nännien ympärillä nahkapussit. Ei kaunista. Moni laiha on kasvoiltaan näivettynyt ja kaulassa menee jänteet kuin kalkkunalla. Ei kaunista. Sopiva pyöreys näyttää hyvälle mutta ei lihavuus.

Vierailija
17/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee nyt sekaisin kaksi asiaa:

1: "Jos naisella on hoikka kroppa, hän kelpaa miehelle"

2: "Nainen kelpaa miehelle jos ja vain jos hänellä on hoikka kroppa"

Ilmeisesti kyse on ensimmäisestä väitteestä. Siinä ei oteta mitään kantaa tilanteeseen, jossa naisella ei ole hoikka kroppa

Vierailija
18/18 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvän kropan" määritys on suhteellista. Naisilla on vähän väärä käsitys siitä että miehet kokevat naiskauneuden sopivan vain yhteen muottiin. Se on enemmänkin niin että naiset on vähän kuin suklaarasian suklaat, jokainen eri tavalla tai eri syystä kauniita ja hyvännäköisiä. Kaverini on peppujen perään, itse pidän isoista rinnoista, muodokkaasta lantiosta ja kauniista kulmakarvoista.