Ärsyttää, kun mies välttelee velvollisuuksia
Mulle jää kaikki kotityöt. Hän vain selittää: ”Mä oon lomalla! Mä en tee mitään!”
Minä olin lomalla kesäkuun ja silloinkaan mies ei tehnyt mitään kotona. Vetosi siihen, että ”se tekee, joka on kotona”.
Oon niin raivona!
Kommentit (9)
"Oon niin raivona!" Tämä kertookin kaiken, ei ihme että olet saanut vain tuollaisen jakojäännöksen mieheksi, kun kerran muutut raivoksi tuollaisen mitättömän syyn takia.
Surkeaa provoamista. Yrittäisit nyt edes vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa provoamista. Yrittäisit nyt edes vähäsen.
Siis en ole mitenkään provonnut! En edes jaksanut valittaa hänelle, vaikka ärsyttää!
Meinaatko, että minä nyt aiheutin sen, että mies ei nosta ahteriaan sohvalta! Haista sinä pee!
Ap
Miksi asutte yhdessä? Parisuhteet ovat paljon parempia, kun ei tarvitse olla koko ajan saman katon alla tai keskustella kotitöistä.
Hemmotellut miehet ovat tuollaisia. Ja jatkavat sitä niin kauan kuin se on mahdollista. Älä siis mahdollista sitä.
Vierailija kirjoitti:
"Oon niin raivona!" Tämä kertookin kaiken, ei ihme että olet saanut vain tuollaisen jakojäännöksen mieheksi, kun kerran muutut raivoksi tuollaisen mitättömän syyn takia.
Ei tuo ole mitätön syy. Mies pelaa kaksilla säännöillä.
Minä sanoin miehelle, että on tervetullut takaisin, kun on lopettanut perseilyn.
Ei ole miehestä sen koommin kuulunut.
Eli valitsi perseilyn jatkamisen mieluummin kuin minut. Ja näin ollen parempi onkin, kun pysyy poissa.
En kehoita avautumaan palstalla parisuhteista.
Ota kunnon loma siitä miehestä.