Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaiva tai ominaisuus tämä on? Naapurin miehen outo käytös.

Vierailija
17.07.2019 |

Olen lomalla ja vakoilen naapureita :D Naapurin vanhusten aikuinen poika on nyt vanhemmillaan kylässä ja on puhunut tuntikausia puhelimessa pihalla. Puheessa on jotain outoa, hän puhuu lähes taukoamatta, kiihkeästi, mutta asiallisesti... tuntikausia.

Aihepiiri on arkipäiväinen, seurasin hetken aikaa juttua siitä, miten työvuorot on heillä jaettu. Eli ihan normaalia, paitsi jos lähes- monologi jatkuu aiheesta tunnin taukoamatta. Itse en edes pystyisi puhumaan noin pitkään saamatta kurkkuani karheaksi. Mies kuulostaa ihan normaalilta, hyvätapaiselta tyypiltä eli ei vaahtoa tai kiroile, mutta puhuuu ja puhuu, nopeasti ja taukoamatta ja pitkään.

Diagnosoikaa, hyvät kanssapalstailijat! (hankin elämän sitten joskus vähän myöhemmin)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali ihminen ilman diagnoosia. Jotkut vaan tykkäävät puhua.

Vierailija
2/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä keskeinen? Antaako suunvuoroa toiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä minä keskeinen? Antaako suunvuoroa toiselle?

Pieni tauko puheessa on silloin tällöin, eli langan päässä selvästi on joku joka kysyy jotain. Vastaus on perusteellinen ja jatkuu ja jatkuu... ei puhu vaan itsestään vaan yleisemmin esim noista työvuoroista. Puheen laatu on normaali, mutta määrä ei. 

Tälle on varmasti joku hieno diagnoosi  ;)

Vanhukset muuten ovat kotona mutta poika on ollut koko aamupäivän pihalla puhelimessa. 

Vierailija
4/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi vi tun ärsyttävä tyyppi?

Vierailija
5/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi edesmennyt sukulaiseni oli tuollainen, jaksoi jaaritella puhelimessa vaikka kuinka kauan. Silloin oli joku euron sunnuntai-tarjous, ja hyödynsi sitä täysimääräisesti. 

Vierailija
6/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diagnoosi: sairas kyylä

Aijaa, meinasit sitä toista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan