Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jogurtteja ei makeuteta keinomakeutuksella?

Vierailija
17.07.2019 |

Laskin, että litrassa tavallista jogurttia on yli 30 palaa sokeria. Onhan mehukeittojakin keinomakeutuksella ja suosittuja!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku käyttäisi mielummin keinotekoisia makeutusaineita kuin oikeaa sokeria? Makukin on parempi sokerilla.

Vierailija
2/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan luonnonjogurttia ja makeutan sen vadelmilla ja mansikoilla.

Ei sen tarvitse imelää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeutetaankin. Huomasin tämän kun nappasin hyllystä jogurttijuoman ja taas poltti kurkussa.

Vierailija
4/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspartaami aiheuttaa syöpää ja vähintäänkin lihottaa. En koske noihin tuotteisiin pitkällä tikullakaan.

Vierailija
5/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensi kerralla silmälasit mukaan kauppaan ja käyt tuotteet läpi. 

Vierailija
6/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspartaami aiheuttaa syöpää ja vähintäänkin lihottaa. En koske noihin tuotteisiin pitkällä tikullakaan.

t.ap

Vierailija
7/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jogurtit pitäisi yleensäkään makeuttaa?

Jos niistä ei poistettaisi sitä rasvaa, joka kuuluu jogurttiin, niin makeutta ei erikseen tarvittaisi. Luonnollisesta ruuasta tehdään luonnotonta.

Vierailija
8/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niistä ei poistettaisi sitä rasvaa, joka kuuluu jogurttiin, niin makeutta ei erikseen tarvittaisi. Luonnollisesta ruuasta tehdään luonnotonta.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Onneksi markkinoilta löytyy jo maustettuja makeuttamattomia jugurttejakin, niiden maustamattomien lisäksi.

Vierailija
9/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit sinäkin pois siitä sokerikoukusta. Makeuttamaton jugurtti on hyvää ja terveellistä. Voit maustaa ne itse vaikka marjoilla jos tahdot.

Vierailija
10/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Onneksi markkinoilta löytyy jo maustettuja makeuttamattomia jugurttejakin, niiden maustamattomien lisäksi.

Se on vain mystinen ilmiö, että hintaa pitää laittaa +50 % purkin kylkeen, jos sitä ei kontaminoida lisäsokerilla. Myöskään jos ei syö desikaupalla, jogurttien sisältämä sokeri on pienimmästä päästä olevia ravinnollisia ongelmia.

Vierailija
11/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki tuottet makeutetaan? Uskon että olisi paljon kysyntää jugurteille, mehukeitoille yms. joissa on makeus marjoista kokonaan. Siis ilman mitään lisättyä makeutusta. Sellaisia en löydä, joten ostan jugurtin maustamattomana ja lisään itse marjat. Olisi kiva jos olisi myös joskus mahdollista ostaa annospakkauksia, vaikka evääksi.

Vierailija
12/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan makeuttamatonta ja annan siihen lisämakua hermesetas-jauheella, kaurahiutaleilla ja pähkinöillä.

Vierailija
13/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä keinomakeutettuja jogurtteja pilvin pimein. Ovat hirveää kuraa, ällöimeliä. Viime aikoina olen suosinut itse näitä jogurtteja, joissa on vain hedelmien oma sokeri, eli tyyppiä Juustoportin banaani ja Arlan luonto päärynä.

Vierailija
14/14 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tuottet makeutetaan? Uskon että olisi paljon kysyntää jugurteille, mehukeitoille yms. joissa on makeus marjoista kokonaan. Siis ilman mitään lisättyä makeutusta. Sellaisia en löydä, joten ostan jugurtin maustamattomana ja lisään itse marjat. Olisi kiva jos olisi myös joskus mahdollista ostaa annospakkauksia, vaikka evääksi.

Eihän niissä mitään marjoja ole. Se marjojen maku tulee aromeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä