Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume polttelee, mutta opintoja vieä 2,5 vuotta jäljellä...

Vierailija
27.05.2006 |

Ja valmistuttuani olisi hyvä olla ensin vähän aikaa työelämässäkin. Jos kesken opintojani tulisin raskaaksi, niin pelkäisin, etten koskaan saisi aikaiseksi suorittaa opintojani päätökseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsen opiskelut keskeytyvät hetkeksi, mutta niiden jatkaminen on täysin mahdollista.

Vierailija
2/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet opiskelut on helpompi yhdistää vanhemmuuteen kuin monet työt. eikö sinulla ole äitejä opiskelutovereina? jos ei kurssilla, niin k.o. oppilaitoksessa. Kysy heiltä, kuinka on sujunut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tienaan hyvät äippärahat niin elämä on paljon helpompaa.

Vierailija
4/4 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallettiin hankkia lapsi kesken opintojen. Molemmilla oli valtava vauvakuume ollut jo vuosia. Kaikki on sujunut hyvin. Opinnot sain päätökseen ja nyt olen ollut jo puolitoista vuotta töissä. Olen todella tyytyväinen päätökseen. En voisi kuvitellakaan, ettei minulla vielä olisi lasta. Rahallinen tilanne oli tietenkin välillä tiukka, mutta ei mitenkään sietämätön.

Jokainen tekee omat ratkaisunsa. Mieti, voitko odottaa vielä monta vuotta. Kummassakin ratkaisussa hyvät ja huonot puolet. Halusin vaan kertoa, että kaikki voi sujua hyvinkin, vaikka saa lapsen kesken opintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi