Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon ”esineellistäminen”

Vierailija
17.07.2019 |

Mua ärsyttää kun mies mun mielestä esineellistää mua. Ihan kuin olisin olemassa vain häntä varten. Kun vaihdan vaatteita kommentoi ”mitäs esitys täällä on mua varten”, jos oon tissit paljaana hetken ”mikäs show täällä on miehellesi”. Oon puhunut miehelle mutta se ei ymmärrä ollenkaan miksi musta tuntuu jotenkin pahalta nuo joka päiväiset kommentit. Onko muilla samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että haista home. Miehet on ällöttäviä.

Vierailija
2/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitten, mä lopetan kommentoimisen tähän.

En katsokaan enää päälle.

Voit sitten jatkossa uhriutua täällä siitä, miten sun miehestä on tullut välinpitämätön ja puhumaton, eikä se edes kiihotu susta enää.

terveisin: miehesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä koittaa puhua asiasta vielä kerran oikein rautalangasta vääntäen, että nämä kommentit sua ärsyttää ja niiden tulisi loppua. Anna vaikka esimerkki tälläisestä kommentista, ettei ihan oikeasti voi mennä ohi. 

Samalla haluaisin kuitenkin muistuttaa, että miehesi tuskin ihan oikeasti ajattelee noin vaan haluaa kömpelösti jotenkin ilmaista, että hyvältä näyttää. Uskon tämän siis olevan tyhmästi muotoiltu kommentti eikä mikään ajatusmaailma, että naisten tehtävä on näyttää hyvältä.

Vierailija
4/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioi vaimo - yhyy se esineellistäämua

Älä huomioi vaimoa - yhyy se ei välitä musta

Vierailija
5/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen minuakin ärsytti ex-miehessäni. Eli tuollainen ”vitsailu”. Olisi edes oikeaa esineellistämistä eikä tuollaista lapsellista vitsailua ja puhetta ja ”muka himokkuutta” ilman tekoja.

Vierailija
6/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ei oikeastaan ole oleellista, ymmärtääkö mies miksi aloittajasta kommentit tuntuvat ikäviltä. Mies tuskin tarkoittaa tuollaisia lauseita pahalla, eikä varmaan todellakaan ymmärrä mikä niissä vaimoa häiritsee. Jos toinen ei tykkää, asia kannattaa laittaa muistiin ja siirtyä ihastelemaan vaimon ulkonäköä sellaisella tavalla, josta vaimokin pitää. Ihan simppeliä. 

Vierailija
7/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä taas ihme asioista ulistaan.

Minun mieheni sanoo välillä tuollaisia ja ehkä vieläkin typerämpiä kommentteja, mutta otan ne ihan huumorilla, koska tiedän, ettei hän tarkoita pahaa - päinvastoin. Olen sitä mieltä, että parisuhteessakin sodat kannattaa valita: niitä väistämättä tulee isommistakin asioista, niin kannattaa jättää tuollaiset pienet jutut omaan arvoonsa. Ja onhan se ihanaa, kun oma mies vielä katselee ja kehuu ja kiihottuu. Saattaa tulla vielä sekin aika, kun kaipaat hänen huomiotaan.

N42

Vierailija
8/8 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kumppanin kohtaaminen muun muassa seksiobjektina on hyvä ja välttämätön osa parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan