"Lähden lomareissulle - suljen somen" Oikeasti linnottauduin kotiini
Reiluksi viikoksi. En poistu asunnostani kertaakaan. Olen varannut riittävästi kaikkea, mitä viikoksi ihminen nyt tarvitsee. Luen kirjoja ja katson elokuvia. En hae postia enkä avaa ovea saati pidä valoja päällä asunnossa. Täydellinen statuslomatehty.
Kommentit (8)
Meidänn ympärillä vallitsee niin paljon kaikkea sekasokua ja epäjärjelllisyyyttä. Siiitä tlisi yrittää päästä erooon ja oppia keskittymään olennnaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Meidänn ympärillä vallitsee niin paljon kaikkea sekasokua ja epäjärjelllisyyyttä. Siiitä tlisi yrittää päästä erooon ja oppia keskittymään olennnaiseen.
Kun ihmiinen elää sekasotkun keskellä sumussa ja ahdiistuksen kourissa se on vaiin itseeään ruokkivaa. silloin täytyyyy pyrkiä löytämään suunta.
Minä voisin kuvitella tekeväni samoin, vain ilman valheita. Etkö olisi vain voinut ilmoittaa pitäväsi taukoa somesta, ottavasi aikaa itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihmiinen elää sekasotkun keskellä sumussa ja ahdiistuksen kourissa se on vaiin itseeään ruokkivaa. silloin täytyyyy pyrkiä löytämään suunta.
Se on mielen, rauhan ja järjeeen harmoniaa kun ymmmärrys valtaa pään, suhteellisuuus, käsitys elämästä muuttuuu. se ei ole ainoastaan ikäääntyvien juttu tänä päivänä vaaan sitä tarvitaan jotta kykeneee toimimaan aktiivisesti ja tehokkaaasti näissä puitteisssa ja energiavarannot pysyvt eheänä suhteeessa jäjellliseen toimintaaan.
Ihanalta kuulostaa mutta mä vaan en pystyisi tohon. Joko murehtisin tekemättömiä kotitöitä tai tekisin niitä. Tai kaipaisin raitista ilmaa ja hinkuisin edes kävelylenkille.
I envy you!! Pystyisinpä minäkin. Kenelläkään ideoita minne vois heivata aviomiehen loman ajaksi?