Onko teidän keittiön ruokapöytänne "täynnä sitäsuntätä" vai tyhjä?
Vai onko siinä jotain "pientä" ja kaunista koristusta tms? Pöydän väri?
Kommentit (26)
Pyöreä tummaksi petsattu puupöytä. Ei ylimääräistä rompetta.
Jokaisella on oven vieressä, sivutasolla, kahvinkeittimen takana oma 15x20cm matala laatikko, johon voi heittää huulirasvan, kännykän, kutit ja muun sälän käsistään.
Laskut ja hammaslääkäriajat ja muut lippulappuset joita pitää muutama viikko säästää muistuttamassa olemassa olostaan on klemmarilla sinässä seinäkalenterin vieressä. Väkisinkään niitä ei kierry paljoa, kun sitten tippuu koko läjä :)
Luonnollinen puun värinen massiivipuinen pöytä, punotut, niin ikään puun väriset tabletit.
Isoja kasveja, yksi puu itämaisessa ruukussa.
Toisessa päädyssä pöytää tietokone.
Ei muuta.
Yleensä keittiönpöydälläni on tavaraa, esim. talouspaperi(teline), keittiövaaka ja lehtipino, monesti myös pieniä sekalaisia juttuja kuten tavaraostoksia, käyttämiäni tavaroita tai rahapussi, joita en ole vielä ehtinyt/viitsinyt siirtää muualle. Tällä hetkellä on silti n. 2/3 pöydän pinta-alasta vapaana enkä enempää tilaa tarvitsekaan.
Pöytä on valkoinen, kooltaan juuri 1 tai 2 ihmiselle sopiva. (Asun yksin, mutta joskus istun pöydän ääressä kaverin kanssa.)
Taidan olla ainoa jonka keittiönpöytä näyttää lähinnä sekaiselta kirpparipöydältä...? Olen kateellinen teille, joilla on siistiä. Minun keittiönpöydälläni (Artek-jäljitelmä koivulaminaattia) on tusina kippoa ja kuppia, leikkuulauta, lääkkeitä, vitamiineja, luontaistuotteita, kyniä, verensokerimittari, kuorimaveitsi, yksi syömäpuikko, kaksi täyttä pulloa brandya, 6 Twix-patukkaa, kukkaruukkuja, kastikeainespusseja, lokeroinen keramiikkatarjotin jossa pikkutavaraa (nappeja, hammastikkuja ja huopapaloja), muovirasioita ja -pulloja, rannekello, kännykkä ja pölyä. Yritän välillä raivata pöytää, mutta aina siihen kertyy tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla ainoa jonka keittiönpöytä näyttää lähinnä sekaiselta kirpparipöydältä...? Olen kateellinen teille, joilla on siistiä. Minun keittiönpöydälläni (Artek-jäljitelmä koivulaminaattia) on tusina kippoa ja kuppia, leikkuulauta, lääkkeitä, vitamiineja, luontaistuotteita, kyniä, verensokerimittari, kuorimaveitsi, yksi syömäpuikko, kaksi täyttä pulloa brandya, 6 Twix-patukkaa, kukkaruukkuja, kastikeainespusseja, lokeroinen keramiikkatarjotin jossa pikkutavaraa (nappeja, hammastikkuja ja huopapaloja), muovirasioita ja -pulloja, rannekello, kännykkä ja pölyä. Yritän välillä raivata pöytää, mutta aina siihen kertyy tavaraa.
Kuulostaa ihan erään elintapasairaan sukulaisrouvan pöydältä. Kaikkia mittareita ja lääkkeitä kyllä käytetään mutta ei silti tehdä mitään muutoksia elintapoihin.
Tyhjä poytä, mintunvihreä Fatboyn pyoreä malli. Meillä ei ylipäätään säilytetä tavaroita poydillä, vaan niille on oma paikkansa. Inhoan sitä sekavaa näkyä että tavarat on levällään.