Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metallica lahjoitti 55 tuhatta vähävaraisille

Vierailija
17.07.2019 |

Sillä saa 150 euron harrastuksen 30 lapselle vuodeksi. Sika vähän

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kerran. Onneksi minulla on hyvä musiikkimaku ja voin ylpeydellä sanoa kuuntelevani heidän musiikkiaan.

Vierailija
62/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten, minkä kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän järjestöön aikovat lahjoittaa tulevan Venäjän keikkansa osalta rahaa? Voi Putin katsoa pahalla silmällä sen jälkeen, jos lahjoituksen kohde ei satu miellyttämään Kremlissä. 

Niinpä. Saadaanko tästä suurvaltojen välinen nokittelu vielä aikaan, jossa pelinappulana on itse yhtye. Olisihan se huikea skenaario. 

Vierailija
64/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä voit verovähentää lahjoitettuja rahojasi, sen takia näitä tehdään. Hyviä tyyppejä toki myös.

Niin että jos mä annan vaikka sata tonnia ja saan vähentää sen takia 10k verotuksessa, niin mä teen 100k lahjoituksen sen 10k takia.... Näinhän se menee tietenkin joo aivan. Jos raha ois tärkeää niin ehkä kuitenkin pitäisin sen 100k itellä ja maksaisin ne 10k verot. Ja tottakai toillaiset pitää pystyä verovähentään, sähän annat ne rahat pois, niin miksi sitten pitäisi verojakaan maksaa kun ei ole sitä rahaakaan.

Vierailija
65/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt äijien asenteesta aina. Ei kosita ketään, vaan annetaan musiikin ja tekojen puhua puolestaan. 

Ja jos joku ei tykkää, niin sitten ei tykkää. Riittävän moni kuitenkin tykkää.

Metallica on nyt takonut 38 vuotta menemään omalla ladullaan, sillä tyylillä millä haluavat mennä.

Sille on annettava arvostusta ja nostettava hattua, vaikka ei musasta pitäisikään.

Hyväntekeväisyyttä he eivät tekisi kenekään pyynnöstä tai käskystä. Kyllä sekin lähtee heistä itsestään. 

Vierailija
66/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt äijien asenteesta aina. Ei kosita ketään, vaan annetaan musiikin ja tekojen puhua puolestaan. 

Ja jos joku ei tykkää, niin sitten ei tykkää. Riittävän moni kuitenkin tykkää.

Metallica on nyt takonut 38 vuotta menemään omalla ladullaan, sillä tyylillä millä haluavat mennä.

Sille on annettava arvostusta ja nostettava hattua, vaikka ei musasta pitäisikään.

Hyväntekeväisyyttä he eivät tekisi kenekään pyynnöstä tai käskystä. Kyllä sekin lähtee heistä itsestään. 

Jep. Tuolla asenteella he ovat todellakin ansainneet paikkansa yhtenä musiikkimaailman kovimpana ja menestyneimpänä bändinä!

Rahaa tulee ovista ja ikkunoista ja haluavat sitä lahjoittaa eteenpäin sitä tarvitseville eikä todellakaan sillä mielellä, että "ostetaan vähän huomiota", koska heidän ei tosiaankaan tarvitsisi enää edes heilua keikkalavoilla ilahduttamassa yleisöä, koska ovat varmasti jo saavuttaneet kaiken ja vähän enemmänkin :)

Vierailija
67/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen se arvostelee tällaistakin elettä...

Vierailija
68/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallica oli ihan hyvä 90-luvulla

Vierailija
69/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, väärin lahjoitettu.

Ei oli kannattanut lahjoittaa yhtään, niin ei tulisi valituksia.

Metallica lahjoitti viime vuonna Hurstin ruoka-avulle 25 tonnia. Kamalaa miten vähän. Mitähän kaikkea lahjoituksia Metallica on tehnyt muualla mailmassa? Mitä enemmän näitä lahjoituksia selviää, sitä enemmän kauhisteltavaa.

Näillä maailmankiertueilla Metallica lahjoittaa joka kaupungissa jotakin valitsemalleen kohteelle. Tai varmaan ne managerit ja assistentit valitsee kohteen. 

Vierailija
70/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva suosittukaan suomalaisartisti on rikas.

Ja jos jollain tulot ovat kovat huippusuosion aikana, ne putoavat myöhemmin ja on vuosia eletty kädestä suuhun ennen suosion huippua.

Vierailija
71/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen suomalainen artisti maksaa mojovat verot Suomeen. Nää verovapaat ulkomaanartistit ei.

Vierailija
72/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaikuttavat olettavan, etteivät suomalaiset bändit/artistit lahjoita hyväntekeväisyyteen. Mistä päättelette niin?

Kaikista lahjoituksista ei mainita eikä kirjoiteta uutisia. Se tietäisi vain lisää valitusta siitä, miten kohde tai summa on väärä tai miten oikea motiivi on vain sädekehän kiillotus. Tahdon uskoa, että anteliaita lahjoittajia on sellaisiakin, joista kukaan ei kerro.

mm. Cheek lahjoitti lastensairaalalle muistaakseni 100 000e. Sairaalan edustaja tuolloin kertoi, että muutkin julkimot on lahjoittaneet, mutta eivät halua nimeään julki. 

Vierailija
73/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metallica oli ihan hyvä 90-luvulla

Metallica kuoli Enter Sandmaniin.

Vierailija
74/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä v*ttu suomalaisia vaivaa... Valitetaan, että on kyse liian pienestä summasta (toki ko. bändille se varmasti onkin taskuraha, mutta aikamoinen summa Hope ry:lle ja samanlaisia lahjoituksia tekevät ympäri maailmaa) ja sitten väitetään, että kyseiset herrat yrittävät ostaa huomiota (sitä heillä on kyllä varmasti jo ihan tarpeeksi ja vähän enemmänkin)... Kyllä on aikamoista 😂 Minun mielestäni tuo lahjoitus oli osoitus siitä, kuinka he haluavat auttaa suurella sydämellä ihmisiä, jotka tarvitsevat apua.

Ilman faneja heitä ei olisi eivätkä he olisi tuossa tilanteessa missä tänä päivänä ovat, joten ihan puhtaalta kiitollisuuden osoitukselta tuo vaikuttaa.

Vierailija
75/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomi ainoa maa, jossa joku kokee oikeudekseen valittaa tällaisista asioista?

Vierailija
76/80 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomi ainoa maa, jossa joku kokee oikeudekseen valittaa tällaisista asioista?

Todennäköisesti ei ole, mutta täälläkin halutaan ajatella, että me ollaan edes tässä suhteessa erilaisia kuin muut.

Vierailija
77/80 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne olikin teostomaksuja Popedalle?

Vierailija
78/80 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aloitus ole puhdas provo?

Vierailija
79/80 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja köyhät kiittää. Vai kiittääkö?

Ei.

Joo, me köyhät yksineläjät kiitämme. Ai niin eihän se ole mediaseksikästä auttaa vammaisia tai yksineläjiä.

Vierailija
80/80 |
18.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallican musiikki on aivan luokattoman huonoa, mutta siitä huolimatta ihan hieno ele :)

Onneksi en kuitenkaan itse kannata Metallicaa millään tavalla, koska mua hlökohtaisesti v*tuttaisi, että "mun rahoja" (jos siis olisin keikalla ollut) olisi mennyt niin vastenmieliselle yhdistykselle, mitä HOPE ry on.

Mutta siis joo, näistä asioista huolimatta minusta positiivista toimintaa bändiltä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi