Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksytkö tämän ostopalvelun instagramiin?

Vierailija
17.07.2019 |

Eli boost my instagram tyyliset palvelut. Sieltä ostetaan ympäri maailmaa seuraajia jotka tykkää kuvista. Toimii jopa privaattitilille. Ihmettelen että näiden palveluiden käyttäjät hehkuttavat stooryissään kiitos taas kun 152 tuhatta täynnä. Tai jokin muu luku. Vaikka maksavat seuraajistaan. Uskottelevat muille että ovat niin suosittuja. Tosin onneksi sosiaalisen markkinoinnin toimistot kehittävät ohjelmia jotka tunnistavat nämä tilit. Tämä ostettujen seuraajien juttu on varmaan suurimman osan tiedossa. Järkikin sanoo että suomalaisen sisustustiliä tuskin seuraa arabimiehet ja lähi idän miehet. Varsinkin kun näitä kyseisiä on paljon näissä ostetuissa seuraajissa. Silloin kun tilin seuraajissa on 90% ulkolaisia seuraajia, luulisi jokaisen tajuavan mistä on kyse. Tulee nyt heti mieleen esim Pinkitkorkokengät tili joka itse maiinosti ei fake seuraajille, ei tarvitse kuin vähän skrollaa seuraajiaan. Feikkejä enemmän kuin aitoja. Sitten Puuteripinkki, just näitä arabeja ja ostettuja kommentteja. Kuinka tyhminä tälläisten palvelujen käyttäjät muita pitää?

Kommentit (6)

1/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy. Pirun ärsyttävää kun jotkut nobodyt esittää suosittua. Takana usein hyvinkin yksinäiset tyypit joilla ei ole ystävii. Jollain lailla skitsofrenista esittää toisenlaista. Ikäänkuin minun tyylini on maailmanlaajuisesti suosittu. Katsokaa joka kolkasta maailmaa mua ihaillaan. Eikä kukaan tule sitä kasvotusten sanoo. Mutta ykskaks kun oon somesuosittu ne kylänraitin muut mammat katsoo mua ihaillen. Toivottavasti insta pystyy nää tilit lopettaa ja varmaan pystyykin.

Vierailija
2/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut firmat vaatii määrätyn määrän seuraajia että tekevät yhteistyötä, johtuuko sitten siitä, mutta oon huomannut yhden seuraamani tilin nostaneen seuraaja määrää yhd3ssä yössä 70 tuhannella. Kuulin että esim Ellos ja Jotex vaatii vähintään 40 tuhannen seuraajan määrää tilillä, että lähtevät yhteistyöhön. Kakspiippunen juttu. Kun taas esim Millan putiikki tsekkaa seuraajat läpi ennen kuin ed3s harkitsee yhteistyötä. Nykyään katsotaan seuraajien laatua, ei niinkään määrää. Puhutaan eri tasojen vaikuttajista. Nano vaikuttajat, microvaikuttajat ja influencerit. Influencereihin kuuluu julkisuud3ssa muutoinkin usein ovat, kuten Metti Forsell tai Sara Sieppi. Ei se tee susta vaikuttajaa jos ostat 100000 seuraajaa. Turha luulo. Ehkä ennen meni läpi se että hehkutettiin määriä seuraajissa. Onneksi moni näkee totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

So last season, x huutonaurua x

Vierailija
4/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut tästä syystä eräänkin tilin seuraamisen. Toinen syy että teennäisyys puskee läpi, tarve tyrkyttää omaa pärstää vähän joka kuvaan ankkailmeellä. Hohhoijjaa!

Vierailija
5/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö niitä on? Voi hitto, tästä puhuttu niin paljon ja kaikkialla. NOLOO. Aikuiset jotka ostaa seuraajia ja tykkäyksiä. Tämä puitu sen pellavaa ja pastellia tilin myötä ehkä sata kertaa. Eikä asia katoa, vaikka nimeä vaihtaisi

Vierailija
6/6 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vielä nolompaa, ettei ihmiset osaa ostaa niitä rättejään ja kattiloitaan ilman, että ne on näkyneet instassa.