Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai, ihminen joka joutuu kulkemaan rollaattorilla on taakka perheelleen?

Vierailija
17.07.2019 |

Luuleeko joku että sen sairauden on itselleen halunnut?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lähdette?

Sunnuntai iltana

Miksi jo nyt oit pakannu?

Osan vaatteista olen jo pakannut, teen kaiken pikku hiljaa.

Miten sun vaatteet riittää

Ihan hyvin.

Vierailija
22/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se ilkeily ja pilkka, mitä apuvälineet aiheuttaa. Ei niitä kukaan huvikseen käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä pystyt kulkemaan Legolandissa? Vai onko sulla sielläkin rollaattori? Vai jäätkö hotelliin av-palstailemaan kun mies ja poika ovat huvittelemassa?

Mulla on rollaattori mukana.

Eli jäät av-palstailemaan hotelliin, koska olet vain taakka.

Ens viikolla se nähdään

Vierailija
24/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä pystyt kulkemaan Legolandissa? Vai onko sulla sielläkin rollaattori? Vai jäätkö hotelliin av-palstailemaan kun mies ja poika ovat huvittelemassa?

Mulla on rollaattori mukana.

Eli jäät av-palstailemaan hotelliin, koska olet vain taakka.

Ens viikolla se nähdään

Mitä mun teidän vinoilijoiden mielestä pitäisi tehdä? Jäädä kotiin vai? Mies on sanonut että tykkää siitä että tulen mukaan vaikka olen tällainen. Ei hänen minua tosiaankaan ole pakko mukaan ottaa. Pärjäisin kyllä yksin kotona sen ajan.

Vierailija
25/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kävele rollaattorilla huimauksen vuoksi

Ainakin mun äiti käveli.

Vierailija
26/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän firman nyt käy kun mies lähtee reissuun sunnuntai-iltana, vai oliko se sunnuntai iltana?

Vierailija
27/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän firman nyt käy kun mies lähtee reissuun sunnuntai-iltana, vai oliko se sunnuntai iltana?

Ollaan lomalla pari viikkoa.

Vierailija
28/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se rollaattorin mukana roudaaminen ja huonosti liikkuvan mukaan matkustaminen ja kulkeminen nyt mikään arjen helpotus muille ihmisille ole. Eli taakka.

Vierailija
29/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kävele rollaattorilla huimauksen vuoksi

Ainakin mun äiti käveli.

Samoin minun äitini kun toisen korvan tasapainoelin lakkasi toimimasta.

Vierailija
30/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se rollaattorin mukana roudaaminen ja huonosti liikkuvan mukaan matkustaminen ja kulkeminen nyt mikään arjen helpotus muille ihmisille ole. Eli taakka.

No entäpä sitten pyörätuolilla liikkuvan ihmisen roudaaminen? Onko hänkin taakka?

Vierailija
31/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entäpä sitten pyörätuolilla liikkuvan ihmisen roudaaminen? Onko hänkin taakka?

On.

Vierailija
33/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Ok. Eli suosittelet tällaisille ihmisille vain kotiin jäämistä etteivät ole reissussa taakkana perheilleen?

Vierailija
34/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Ok. Eli suosittelet tällaisille ihmisille vain kotiin jäämistä etteivät ole reissussa taakkana perheilleen?

Olisihan se helpompaa, mutta eiköhän nämä tee itse tällaiset päätökset.

Vierailija
35/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Mutta entä jos perhe haluaa sen taakan mukaan? Eikö ole erikoista?

Vierailija
36/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei tietenkään ole taakka perheelleen. Onko sinulla rolaattori lainassa vai oletko ostanut oman? Jotkut vanhukset valittavat, että apuvälineitä on vaikeaa saada, vaikka olisi lääkärin toteama tarve. Kunnat pihistelevät apuväleineissä. Olen hoitanut vaikeavammaisten asioita työkseni.

Vierailija
37/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Sitten se perhe ottaa sen mukaan. Silti se voidaan kokea taakkana vaikka sitä ei kukaan ääneen sano eikä mitenkään osoita. Tyytyvät osaansa.

Vierailija
38/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ei tietenkään ole taakka perheelleen. Onko sinulla rolaattori lainassa vai oletko ostanut oman? Jotkut vanhukset valittavat, että apuvälineitä on vaikeaa saada, vaikka olisi lääkärin toteama tarve. Kunnat pihistelevät apuväleineissä. Olen hoitanut vaikeavammaisten asioita työkseni.

Lainassa. Täällä kyllä saa hyvin lainaan. Olen kerran lainannut miehellenikin rannetuen eikä siinäkään ollut mitään ongelmia. Myös edesmennyt appeni sai aikoinaan helpolla kainalosauvan lainaksi. Mietin kyllä oman rollaattorin ostoa mutta sellaiset modernit mallit on aika kalliita, sellaisen joskus haluaisin.

Vierailija
39/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Sitten se perhe ottaa sen mukaan. Silti se voidaan kokea taakkana vaikka sitä ei kukaan ääneen sano eikä mitenkään osoita. Tyytyvät osaansa.

Eihän kenenkään tarvitse tyytyä osaansa, voisihan mieheni alkaa vaikka yh-isäksi.

Vierailija
40/40 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai mies voi heittää vaikka voltin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme