Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 14-vuotiaalle sanoa, että isä lähti toisen naisen mukaan

Ufiggghhh
16.07.2019 |

Olen pitkän liiton jälkeen järkyttynyt, että mieheni haluaa eron ja ilmeisesti toinen nainen kuvioissa.

Olen ollut todella poissa tolaltani ja poikani ihmettelee syytä. Olen sanonut että meidän keskinäinen rakkaus loppui, mutta tekisi mieli noin isolle pojalle jo sanoa että isä rakastui toiseen.

Onko 14- vuotias jo kypsä kuulemaan totuuden ? Erosta on nyt kuukausi ja nytkin isä huitelee jossain, luultavasti tämän naisen kanssa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano lapselle, että isä saa itse kertoa, miksi haluaa eron. Alleviivaa sitä, että sinä olisit valmis jatkamaan ja sinulle liitto on ollut hyvä. Muistuta myös, että eron takia lapsenkin elämä muuttuu monella tavalla ja että isä varmasti kertoo, voiko lapsi jatkaa harrastuksissaan.

Työnnä kaikki katkeruutesi lapsesi syliin!! 

Kyllä te naiset sitten olette fiksuja.

Sinccis

Vierailija
22/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 v. äitini 78 v. tekee aina silloin tällöin omituisia paljastuksia muutama vuosi sitten kuolleesta isästäni, jota lähinnä vihasi. Minä taas kaipaan isääni vieläkin, en millään jaksaisi kuunnella äitini yksipuolisia tulkintoja, jotka eivät kuulu minulle pätkääkään.

Lapsen ei tarvitse olla vanhempiensa parisuhdeterspeutti, ei edes aikuisen lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lasta muuttamaan isän ja uuden ihastuksen lemmenpesään.

Vierailija
24/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti totuus lapselle. Mutta vasta, kun olet varma asiasta.

Totuus on tuli ero. Lapsen käyttäminen koston välikappaleena osuu lapseen.

Vierailija
25/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti totuus..

Vierailija
26/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja uusi pikkusiskokin syntyi vuoden päästä.

Oiii!!! :) Söpöä <3

Vierailija
27/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano lapselle, että isä saa itse kertoa, miksi haluaa eron. Alleviivaa sitä, että sinä olisit valmis jatkamaan ja sinulle liitto on ollut hyvä. Muistuta myös, että eron takia lapsenkin elämä muuttuu monella tavalla ja että isä varmasti kertoo, voiko lapsi jatkaa harrastuksissaan.

Työnnä kaikki katkeruutesi lapsesi syliin!! 

Kyllä te naiset sitten olette fiksuja.

Sinccis

Sinähän se katkera olet. Alkoholistiluuserityötönsinccis.

Vierailija
28/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan kertomista, ja neutraalim linjan pitämistä. Painota, että vaikka sinä olet nyt järkyttynyt ja surullinen, pojalla on aina molemmat vanhemmat, jotka rakastaa ja että poika saa sinun puolestasi olla isänsä kanssa niin paljpn kuin haluaa eikä uutta naisyatävää tarvitse vältellä tai varoa kertomasta sinulle.

Omat raivosi ja surusi kaadat sitten ystävien ja terapeutin niskaan.

Onko miehelle ok, että kerrot? Ehkä hän ei haluaisi vielä. Siihen hänellä on oikeus.

Vierailija
29/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että kerrot itse hänelle kun hänen. Ns. Isää ei näköjään voisi vähempää koko asia kiinnostaa. Eli sano suoraan, niin tulee varmasti sitten sanotuksi. Ei sit muuta siinä.

Vierailija
30/32 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 v. äitini 78 v. tekee aina silloin tällöin omituisia paljastuksia muutama vuosi sitten kuolleesta isästäni, jota lähinnä vihasi. Minä taas kaipaan isääni vieläkin, en millään jaksaisi kuunnella äitini yksipuolisia tulkintoja, jotka eivät kuulu minulle pätkääkään.

Lapsen ei tarvitse olla vanhempiensa parisuhdeterspeutti, ei edes aikuisen lapsen.

Minäkin vihaan isääni, joka haukkuu kuollutta äitiäni ja kehuu ”äitipuoltani”, jota en ole koskaan tavannut enkä aio tavata. Säälittävä vanha ressukka koko äijä, onneksi aika on pian lähellä.

Vierailija
31/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
32/32 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hieman vastaavanlainen tilanne aikoinaan, tosin lapset olivat jo 17 ja 16 vuotiaita. Minä ilmoitin, että herra on hyvä ja kertoo ihan rehellisesti itse omille lapsilleen, miksi meidän on muutettava kodista pois. Miehen uuteen elämään ei siis mahtuneet myöskään lapset valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan