Kertokaa seksihalunsa menettäneelle miksi seksiä pitäisi haluta?
Miksi siis minun pitäisi jaksaa stressata seksistäkin kaiken muun perhepaskan päälle? Kun haluaisin vain olla yksin rauhassa!!!
Kommentit (43)
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä että haluaisin seksiä, jos seksikumppani osoittaisi kiistatta pitävänsä minua haluttavana, näkisi vaivaa seksin eteen järjestämällä ajan ja paikan, nuolisi mielellään ja tosiaan arvostaisi myös ihmisenä ja osoittaisi sen. Tuo kaikki vain taitaa olla liikaa toivottu, joten masturbointi on ratkaisuni silloin jos haluja seksiin tunnen.
ApOletko varmasti kertonut miehelle, että jos tekisi pyytämäsi asiat, huomioisi ja paijaisi, seksiä olisi huomattavasti useammin teillä? Vai olisiko sekin sitten stressin aihe sulle, jos olisikin nautinnollista seksiä, mutta pitäisi harrastaa sitä useammin kuin nyt? Tai oletko ehdottanut, että ei tarvitse kerralla jättää yhteen settiin?
Olen aivan varma että mies on ennemmin ilman seksiä kokonaan kuin alkaisi nähdä vaivaa sen eteen että voisin alkaa taas haluta. Eikä mies edes halua seksiä usein, itse halusin sitä pikaistakin monta vuotta paljon useammin kuin mies. Ap
No jos olet parisuhteessa, niin tietysti seksiä olisi hyvä haluta kun sitä kuitenkin pitäisi harrastaa - ellei molemmat ole aseksuaaleja.
Eikö halut syty edes seksin aikana?
Haluttomana alusta loppuun?
Mä en ymmärrä miksi seksiä varten pitäisi erityisesti järjestää aikaa tai joku erityinen paikka, mutta tuo nuoleminen on kyllä sellainen ettei mullakaan kiinnostaisi harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei nuole mielellään.
Se olisi niin selkeä ilmaus siitä, etten ole miehen silmissä haluttava joten mitäpä siinä sitten, menisi halut multakin.
Luin tässä viestin kirjoittamisen aikana vasta tuon viestin, missä kerrot ettei mies nuole (mielellään) eikä muutenkaan arvosta.
En ihmettele, ettei haluta. En haluaisi itsekään.
Mikähän siihen on sitten syynä, ettei mies arvosta tai nuole?
Oletko miettinyt? Varmaan on kuitenkin joskus arvostanut ja nuollut, kun olet häneen sitoutunut ja perheenkin perustanut?
Vierailija kirjoitti:
No jos olet parisuhteessa, niin tietysti seksiä olisi hyvä haluta kun sitä kuitenkin pitäisi harrastaa - ellei molemmat ole aseksuaaleja.
Haluttomana alusta loppuun?Mä en ymmärrä miksi seksiä varten pitäisi erityisesti järjestää aikaa tai joku erityinen paikka, mutta tuo nuoleminen on kyllä sellainen ettei mullakaan kiinnostaisi harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei nuole mielellään.
Se olisi niin selkeä ilmaus siitä, etten ole miehen silmissä haluttava joten mitäpä siinä sitten, menisi halut multakin.
Luin tässä viestin kirjoittamisen aikana vasta tuon viestin, missä kerrot ettei mies nuole (mielellään) eikä muutenkaan arvosta.
Oletko miettinyt? Varmaan on kuitenkin joskus arvostanut ja nuollut, kun olet häneen sitoutunut ja perheenkin perustanut?
Sitouduin ja perustin perheen nuorena ja kokemattomana jolloin en kehdannut pyytää saati edellyttää nuolentaa tai mitään muutakaan seksissä. Ei mies ole koskaan nuollut mielellään vaan ainoastaan mutaman kerran ikinä sen jälkeen kun aloin jatkuvasti puhua asiasta ja tästäkin on jo vuosia.ap
Vierailija kirjoitti:
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä että haluaisin seksiä, jos seksikumppani osoittaisi kiistatta pitävänsä minua haluttavana, näkisi vaivaa seksin eteen järjestämällä ajan ja paikan, nuolisi mielellään ja tosiaan arvostaisi myös ihmisenä ja osoittaisi sen. Tuo kaikki vain taitaa olla liikaa toivottu, joten masturbointi on ratkaisuni silloin jos haluja seksiin tunnen.
ApOletko varmasti kertonut miehelle, että jos tekisi pyytämäsi asiat, huomioisi ja paijaisi, seksiä olisi huomattavasti useammin teillä? Vai olisiko sekin sitten stressin aihe sulle, jos olisikin nautinnollista seksiä, mutta pitäisi harrastaa sitä useammin kuin nyt? Tai oletko ehdottanut, että ei tarvitse kerralla jättää yhteen settiin?
Olen aivan varma että mies on ennemmin ilman seksiä kokonaan kuin alkaisi nähdä vaivaa sen eteen että voisin alkaa taas haluta. Eikä mies edes halua seksiä usein, itse halusin sitä pikaistakin monta vuotta paljon useammin kuin mies. Ap
Mutta oletko kertonut vai et ja milloin viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Haluttomana alusta loppuun?Mä en ymmärrä miksi seksiä varten pitäisi erityisesti järjestää aikaa tai joku erityinen paikka, mutta tuo nuoleminen on kyllä sellainen ettei mullakaan kiinnostaisi harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei nuole mielellään.
Jos ei nuole, niin se on selkeä ilmaus siitä ettei ole haluttava?? Minun vaimoni ei ota koskaan suihin, pitäisikö minun nyt ajatella etten ole hänen mielestään haluttava? Vaikka meillä on säännöllistä, kiihkeää ja erittäin nautittavaa seksiä (jossa minä nuolen)?
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt? Varmaan on kuitenkin joskus arvostanut ja nuollut, kun olet häneen sitoutunut ja perheenkin perustanut?Jos ei nuole, niin se on selkeä ilmaus siitä ettei ole haluttava?? Minun vaimoni ei ota koskaan suihin, pitäisikö minun nyt ajatella etten ole hänen mielestään haluttava? Vaikka meillä on säännöllistä, kiihkeää ja erittäin nautittavaa seksiä (jossa minä nuolen)?
Kyllä se on selkeä ilmaus ainakin useimmille ihmisille, jotka todella haluaisivat joskus myös saada eivätkä vain antaa suuseksiä. Taitaa olla jopa avioliittoja päättynyt tai ainakin vieraisiin menty siksi, ettei vaimo halua ottaa penistä suuhun.
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletko kertonut vai et ja milloin viimeksi?
Olen tänäkin kesänä maininnut siitä, etten ole saanut edelleenkään suuseksiä moneen vuoteen. En ole ajatellut että sen saaminen on välttämätöntä, mutta sitten kyllä vaatisi jo todella paljon vaivannäkö kompensoida sen puute jotenkin muuten jotten joutuisi kokemaan itseäni epähaluttavaksi tässä suhteessa. Koska sikäli tilanne on oma mokani että sitouduin arkana ja kokemattomana mieheen joka ei tykkää antaa naiselle suuseksiä ylipäätään. Ap
Kaikki ei tykkää. Keskustelkaa. Kysy suoraan, nuoleeko seuraavalla kerralla. Selvitä eikö, tykkää, vai eikö vain viitsi.
N50+ kirjoitti:
Kaikki ei tykkää. Keskustelkaa. Kysy suoraan, nuoleeko seuraavalla kerralla. Selvitä eikö, tykkää, vai eikö vain viitsi.
Tiedän että ei tykkää, mutta halutessaan pystyy siihen kyllä, joten ongelma on siinä ettei halua, kokee ettei hänen tarvitse joustaa mielikseni sen vertaa. En kysy mistään seuraavasta kerrasta koska lähden siitä, ettei sitä seuraavaa kertaa tule. Olen myös loukkaantunut miehen käyttäytymisestä minua kohtaan (sättiminen, huutaminen) muutenkin niin paljon ettei seksi todellakaan tule kysymykseenkään. Ap
Eroa, ansaitset (ja saat) parempaakin.
No kuulostaa, että ongelma on sitten ihan muualla kuin vain seksissä.
Kannattaisiko mennä puhumaan vaikka Kirkon Perheasiain neuvottelukeskukseen? Kuumodtaay solmulta, jota ei enää itse auki saa.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Tiedän että ei tykkää, mutta halutessaan pystyy siihen kyllä, joten ongelma on siinä ettei halua, kokee ettei hänen tarvitse joustaa mielikseni sen vertaa. En kysy mistään seuraavasta kerrasta koska lähden siitä, ettei sitä seuraavaa kertaa tule. Olen myös loukkaantunut miehen käyttäytymisestä minua kohtaan (sättiminen, huutaminen) muutenkin niin paljon ettei seksi todellakaan tule kysymykseenkään. Ap
Ymmärrätkö, että hän todennäköisesti ärhentelee sulle, koska kokee olevansa lapsen vuoksi loukussa seksiä haluamattoman naisen kanssa, pihtaamisesi on vienyt alunperin seksiin liittyvän epäsuhdan arjen rähjäykseksi? Jos sanoisit selkeästi mitä juttuja seksiin haluat sisältyvän, jotta haluaisit itse sitä useammin, olisi hänellä vielä yksi mahku yrittää hoitaa miehelle kuuluvan hommansa, eli naisensa tyydyttämisen. Toki kommenteistasi huokuu, että taitaa tulla ero ennen kuin otat asian vielä kerran esille. Kommunikaatio ei välillänne toimi, eikä asia korjaannu ennen kuin saat asian perille saakka...
En ole koskaan ”pihdannut” vaan mies on saanut seksiä aina kun on halunnut, minä taas en tosiaankaan, vaan olen saanut pakkeja, joita mies ei siis koskaan ole saanut. Tämä tilanne etten lainkaan halua on aivan uusi ja johtuu mittani täyttymisestä suhteen epäkohtiin eikä mies siis ole tehnyt aloitettakaan edes ainakaan vielä, jotta olisin saattanut kieltäytyä. Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ”pihdannut” vaan mies on saanut seksiä aina kun on halunnut, minä taas en tosiaankaan, vaan olen saanut pakkeja, joita mies ei siis koskaan ole saanut. Tämä tilanne etten lainkaan halua on aivan uusi ja johtuu mittani täyttymisestä suhteen epäkohtiin eikä mies siis ole tehnyt aloitettakaan edes ainakaan vielä, jotta olisin saattanut kieltäytyä. Ap
Mitäpä jos teet itse aloitteen, josta ei voi kieltäytyä? Aloitat pitämällä hyvänä, kun alkaa pikkuveli osoittaa elonmerkkejä, hiukan suullista huomiota, kun alkaa olla kovana, lopetat ja sanot "nyt on sun vuoro, nuole mua, niin saat sen jälkeen jatkoa"? Jos pyrkii yhdyntään, sanot että käy sekin, kunhan olet aikasi nuollut mua? Onko kokeiltu jo, mikä tulos?
Edelleen sanoisin, että kommunikaatio-ongelma, kerro vielä kerran että suuseksin saaminen on sulle todella tärkeää ja että olisit avoimempi hänen kokeiluhaluilleen, jos toteuttaa toiveesi.
^ihan hyvä vinkki joo, mutta kun tilanne on se etten halua enkä tarvitse seksiä enää lainkaan, joten en todellakaan ole mitään aloitetta tekemässä enää. Liian monta pettymystä olen saanut ottaa vastaan liian pitkän ajan kuluessa. Ap
Eikä mies lähde mukaan mihinkään ehtojen saneluun eikä kiristykseen, aivan varmasti ennemmin on kokonaan ilman seksiä, kun ei se ole hänelle tärkeä asia lainkaan eikä minulla ole minkäänlaista seksuaalista valtaa tässä suhteessa kuten naisilla yleensä käsittääkseni on, siis edes seksuaalista valtaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
^ihan hyvä vinkki joo, mutta kun tilanne on se etten halua enkä tarvitse seksiä enää lainkaan, joten en todellakaan ole mitään aloitetta tekemässä enää. Liian monta pettymystä olen saanut ottaa vastaan liian pitkän ajan kuluessa. Ap
Sitten lienee ero edessä, tai miehesi alkaa hoitaa tarpeensa muualla, pihdattuasi riittävästi. Eli joo, pakko ei ole haluta, mutta parisuhteen pitämiseksi parisuhteena, eikä kämppistoveruutena, on edullista suostua harrastamaan seksiä ainakin silloin tällöin.
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten lienee ero edessä, tai miehesi alkaa hoitaa tarpeensa muualla, pihdattuasi riittävästi. Eli joo, pakko ei ole haluta, mutta parisuhteen pitämiseksi parisuhteena, eikä kämppistoveruutena, on edullista suostua harrastamaan seksiä ainakin silloin tällöin.
Olen itse joutunut olemaan ilman seksiä kuukausia miehen haluttomuuden takia joskus aiempina vuosina joten saa maistaa nyt omaa lääkettään. Ap
Oletko varmasti kertonut miehelle, että jos tekisi pyytämäsi asiat, huomioisi ja paijaisi, seksiä olisi huomattavasti useammin teillä? Vai olisiko sekin sitten stressin aihe sulle, jos olisikin nautinnollista seksiä, mutta pitäisi harrastaa sitä useammin kuin nyt? Tai oletko ehdottanut, että ei tarvitse kerralla jättää yhteen settiin?