Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää laihduttaa?

Vierailija
16.07.2019 |

Olen huosmttavan ylipainoinen nainen. Olen pian laihduttamut noin 10 kg reilussa kuulaudessa ja viime aikoina mielessäni on pyörinyt kysymys, miksi teen tämän. Ainut negatiivinen puoli ylipainossa on ulkonäköön. Toki kaksoisleuka välillä harmittaa, mutta toisaalta terveys on hyvä ja hyvin jaksaa tehdä kaikkea.

Välillä ei ole oikeastaan edes nälkä ja silti aivot huutaa sokeria, tottumuksesta varmaankin. Voisin hyvin olla lihavana onnellinen ja nyt kun hoikistuu, tuntuu että tämä on kaikki turhaa, kun naama ei sillä laihtumisella kauniimmaksi tule. Aion kuitenkin jatkaa vielä jonkin aikaa tätä projektia ja katsoa mikä on mielipide siinä vaiheessa kun olen saanut 20 kg pois painosta ja olen teiniaikojeni mitoissa (olen siis hyvin lyhyt niin tuo paino jo riittää).

Kuitenkin mieli tekisi brownieita joiden päällä on nutellaa ja keksimurua. 😭

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat miehen sillä mitä muutakaan intressejä olisi laihduttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pohdin ja kipuilin pitkään tuon saman asian kanssa kunnes rehevä ystävättäreni vinkkasi minua liittymään LÄLLY ry:n jäseneksi (LäskiÄläLihojasiLaihdutaYhtään).

Vasta LÄLLY:ssä opin tajuamaan että laihduttaminen on turhaa.

Vierailija
4/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole päivänselvää että hoikkuus on terveellisempää. (Itse olen lievästi ylipainoinen, en kannata kitukuureja enkä ihannoi laihuutta, mutta uskon että tiede on tässä oikeassa.)

Vierailija
5/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vuosia kipu&sairaus&unettomuuskierteessä, ja lohtusöin. Nyt päässyt irtautumaan siitä, maltillisesti koko ajan lisää kivaa liikuntaa, terveellisempi ruokavalio. En oo kieltänyt itseltäni herkkuja kokonaan, ja yrittänyt malttaa liikunnan kans ettei tuu rasitusvammoja tms. Peilikuva näyttää paljon paremmalta, ei oo tarvetta enää piilottaa itseään vaatteisiin, ja parempi aerobinen ja lihaskunto tekee olon kevyemmäksi. Ei malta enää lopettaa, tai vaihtaa mässyyn ja sohvanpohjalle.

Vierailija
6/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään järkeä olla LÄSKI?

Vastaus: EI OLE.

LAIHDUTA!

Vierailija
7/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidäkään, se on hulluutta. Mutta oikein kannattaa syödä, jolloin paino asettuu oikealle tasolle parissa vuodessa.

Vierailija
8/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies minulla jo on ollut vuosikausia.

Ap

Vierailija
9/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä hyväksi syyksi, että normaalipainoisena elää todennäköisesti pidempään ja terveempänä? En minä ainakaan halua kuolla ennenaikaisesti tai olla vanhana raihnainen ja liikuntarajoitteinen.

Vierailija
10/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on niin vähän nautintoja ja syöminen on minulle yksi suurimmista nautinnoista.

Ap

Vierailija
11/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan omia läskejäni yli kaiken. Kuvottaa. Olen ollut lihava nyt noin 2 vuotta, ja nyt se loppuu. Inhoan joka aamu etsiä vaatteita, jotka eivät näytä kammottavilta päälläni. Inhoan mennä suihkuun, koska olen niin ruma. Kuljen oikeasti säkki päälläni kotona, koska inhoan kroppaani. 

Vierailija
12/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei edes haittaa olla lihava paitsi joskus kun katsoo peilikuvaa sovituskopissa tms

Ap

Vierailija
13/15 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuolisin nuorempana kuin saan alzhaimerin joskus 70-vuotiaana ja teen kaikkien läheisten elämästä tosi vaikeaa vuositolkulla kituuttelemalla piioitkän elämän.

Ap

Vierailija
14/15 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies minulla jo on ollut vuosikausia.

Ap

Onko hän kuin lastu laineilla?

Vierailija
15/15 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olet nyt terve, mutta ylipaino ja ikä lisäävät molemmat riskiä sairastua. Nivelet joutuvat myös koville ja kerran mentyään ne saa korjattua vain leikkauksella. Ei kroppaa ole luotu kantamaan runsasta ylipainoa.

Älä silti laihduta vaan muuta pysyvästi ruokailu- ja liikuntatottumuksiasi. Ehdottomuus heikentää mahdollisuuksiasi päästä tavoitteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän