Onko täällä näkijää?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Laita osoitteesi niin lähetän tilinumeron johon voit maksaa. Alk. 99 eur.
Johan tuolle jo vastattiin. Mene sinä vaikka töihin täältä kerjäämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö vuodessa ylipainosta eroon? Yritys on kova. Käy jo terveyden päälle 40 ylikiloa. Tsemppiä ja toivoa kaipaan.
Ap.Rukoilin puolestasi Jeesuksen puoleen kääntyen. Tsempit laihdutukseen ja siunausta!
Kiitos sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet mulle?
Homma ei toimi ihan noin. Olisi helppoa tehdä vaikka rahaa jos pystyisi vain lonkalta heittämään oikeita vastauksia. Eikä pysty vain näkemään tulevaisuuteen vaan tavallaan saat tietoa. Helpointa näkemistä on se mitä tapahtuu lähitulevaisuudessa. Vaikeaa ilman harjoittelua on katsoa menneeseen ja pidemmälle tulevaan. Ja katsekontakti on avain. Enivei, luulen että on olemassa jotain energiaa mitä jotkut pystyvät hyödyntämään juuripa näkemisessä. Toisilla se varmaan on urheilussa pärjäämistä jne. Ihmiset kanavoivat energiansa eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näet mulle?
Homma ei toimi ihan noin. Olisi helppoa tehdä vaikka rahaa jos pystyisi vain lonkalta heittämään oikeita vastauksia. Eikä pysty vain näkemään tulevaisuuteen vaan tavallaan saat tietoa. Helpointa näkemistä on se mitä tapahtuu lähitulevaisuudessa. Vaikeaa ilman harjoittelua on katsoa menneeseen ja pidemmälle tulevaan. Ja katsekontakti on avain. Enivei, luulen että on olemassa jotain energiaa mitä jotkut pystyvät hyödyntämään juuripa näkemisessä. Toisilla se varmaan on urheilussa pärjäämistä jne. Ihmiset kanavoivat energiansa eri tavalla.
Oon aika yksinäinen, tuleeko siihen muutosta(esim. Opiskelut) ? Elämäni on junnannut vuosia paikoillaan, kaipailisin muutosta elämään. Kiinnostaa kans se, millaisena mun parisuhde näkyy ja tuleeko se kestämään?
Hanhikuja 2
Kuoreen laita Sinccis
Ankkalinna 123