Jussi Halla-aho äärioikeiston kohuleirin tapahtumista – ”typerää käyttää oikeiden ihmisten naamoja maalitauluina”
Halla-aho kuitenkin muistuttaa, ettei vielä ole täyttä varmuutta siitä, kuka paikan päällä leirillä on ollut ja tehnyt mitäkin. Perussuomalaiset onkin päättänyt lähettää selvityspyynnön niille jäsenilleen, joiden on epäilty osallistuneen leirille.
-Selvitämme tämän asian nyt huolellisesti, emmekä tee mitään hätiköityjä ratkaisuja. Puoluehallitus sitten viimekädessä ottaa selvityspyyntöjen pohjalta kantaa asiaan.
Halla-ahon mukaan perussuomalaisilla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä Pohjoismaisen vastarintaliikkeen (PVL) kanssa.
-Meillä ei ole mitään yhteyttä Pohjoismaiseen vastarintaliikkeeseen, joka on kielletty järjestö ja joka selvästikin painottaa ei-parlamentaarista ja laitonta toimintaa. Emme hyväksy sellaista.
IS
Kiinnostavia kommentteja persujen puheenjohtajalta. Etenkin loppuosasta jotkut saattaa olla toista mieltä.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo porukka oli hallituksessa! :D
Aivan yhtälailla nykyisessä hallituksessa on jotain perkeleen anarkismin kannattajia, jotka eivät ole silloin kulli suorana ulvomassa, kun kiakkovieraat jne. ryhtyvät väkivaltaisiksi. Saattaa jopa joku puolusteleva sanakin tulla omaisuuden tuhoamisesta tai poliisihevosten hakkaamisesta verille.
Kuntatason varapeelot? Perussuomalaisille kelpaa kyllä ”kuntatason varapeelojen” talkootyö vaalien alla ja äänet.
Vierailija kirjoitti:
Taas se nähdään, vaikka Halla-aho tuomitsee kesäleirin perseilyt ei sekään riitä.
Se on sitä mustavalkoajattelua, ei edes kuunnella mitä halla-aho sanoo, koska on päätetty vihata sitä. Jos joku muu sanoisi saman, oltaisiin innoissaan taputtamassa käsiä.
Onneksi olen itse vapautunut tästä kahtiajakoisesta ajattelusta, tekee ihmisen hyvin typeräksi, kuurosokeaksi..
Mulle ei ole tullut selväksi, että keitä perussuomalaisia siellä leirillä nyt sitten oletettavasti on ollut? Terhi Kiemunki oli lehdelle kieltänyt olleensa paikalla ja kyseinen täti on jo muutaman vuoden ajan ollut puoleesta erotettuna muutenkin, joten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Halla-aho ole sisäministeri vaikka hän ilmoitti olevansa käytettävissä tehtävään?
Sisäministerinä Mestari olisi järjestänyt kesäleirille kokovartalotaulut kaikista poliittisista vastustajistaan.
Höpö höpö, Halla-aho on aikuistunut ja fiksuuntunut, samaa ei voi sanoa näistä leiriläisistä.
Näiden natsipiirien ja persukaveteiden leimaaminen pikkasen lapsellisiksi vie kaiken uskottavuuden. Kyse on aivan aikuisen oikeesta tapahtuvasta järjestäytyneestä toiminnasta jo vuosien ajalta.
Et sitten tainnut kuunnella videota, kyllä Halla-aho sanoi ettei heillä ole mitään tekemistä PVL:n kaltaisten ryhmien kanssa, koska ne ovat laittomia jne.
On se kumma kun mikään ei sinulle riitä.
Ei ole varmaan nähnyt sitäkään videota missä PVL viime itsenäisyyspäivänä julisti Halla-ahoa maanpetturiksi.
Jos tietäisi yhtään mitään yhtään mistään tietäisi ettei Halla-ahon ja kuulapäiden välit ole millään muotoa lämpimät.
Ne on Ihan samaa ripulia eri pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuntatason varapeelot? Perussuomalaisille kelpaa kyllä ”kuntatason varapeelojen” talkootyö vaalien alla ja äänet.
...aivan siinä missä vasemmistoliitolle tai vihreille kelpaa polkupyörätelinettä ikkunaan viskovien anarkomarkojen äänet.
Joten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas se nähdään, vaikka Halla-aho tuomitsee kesäleirin perseilyt ei sekään riitä.
Se on sitä mustavalkoajattelua, ei edes kuunnella mitä halla-aho sanoo, koska on päätetty vihata sitä. Jos joku muu sanoisi saman, oltaisiin innoissaan taputtamassa käsiä.
Onneksi olen itse vapautunut tästä kahtiajakoisesta ajattelusta, tekee ihmisen hyvin typeräksi, kuurosokeaksi..
Eikö ole vain luonnollista että valheista toistuvasti kiinni jääneen henkilön puheita ei oteta vakavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole vain luonnollista että valheista toistuvasti kiinni jääneen henkilön puheita ei oteta vakavasti?
niin mistä valheista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo porukka oli hallituksessa! :D
Juu ei ollut. Kesäleiriläiset koostui kuntatason varapeeloista.
Perussuomalaisten puolue-eliitillä on näköjään arvostava käsitys omista kuntapoliitikoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut jotenkin pitää Halla-ahosta, ennen inhosin ja haukuin. Nyt olen jotenkin tajunnut pointin, oman ajattelun kautta. Ennen vain putkinäköisesti ajattelin että se on paha ihminen, mitä lie, nyt oon ymmärtänyt ettei se niin yksinkertaista ole, ihan tunteva ihminen on, näkee vain mitä tässä ajassa tapahtuu ja on siitä huolissaan.
Harmi että puolueessaan on vähän epämääräisiä heppuja, joilla ei sydäntä saati ajattelukykyä ole.
Höpö höpöä taas perseiden puoluetoimistolta.
Eiköhän täytetä ketju asiattomuuksilla ja sitten ihmetellään, "kun ei saa keskustella" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset on käytännössä n atsipuolue. Jos ne sais oikeesti vallan sota-aikana, niin kaikki vasemmalla vähänkään olevat ihmiset vietäisiin metsään ja ta pettaisiin. FAKTAA
Ootko ihan kunnossa?
Olen erittäin kunnossa. Sinä taas et ole, koska olet nat si.
Kuten epäilin, syy on sittenkin alhaisessa älykkyysosamäärässäsi. -eri-
Vierailija kirjoitti:
Halla-aholla on paskat housussa. Tietää, että jos lähtee tuomitsemaan natséja on kohta itse maalitauluna. Näitä hörhöjä kun vähitäänkin symppaa se kriittinen massa puolueessa.
Siksi olikin erittäin rohkea veto sanoa, että persut ei hyväksy PVL:ää eikä sen kaltanen toiminta kuulu persuihin, ja selvittävät ketkä leirillä oli.
Ettekö te kuunnelleet mitä se sanoi. Erittäin rohkeaa puhetta, josta pikkunahkatukat varmasti loukkaantuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Halla-aho ole sisäministeri vaikka hän ilmoitti olevansa käytettävissä tehtävään?
Sisäministerinä Mestari olisi järjestänyt kesäleirille kokovartalotaulut kaikista poliittisista vastustajistaan.
Höpö höpö, Halla-aho on aikuistunut ja fiksuuntunut, samaa ei voi sanoa näistä leiriläisistä.
Näiden natsipiirien ja persukaveteiden leimaaminen pikkasen lapsellisiksi vie kaiken uskottavuuden. Kyse on aivan aikuisen oikeesta tapahtuvasta järjestäytyneestä toiminnasta jo vuosien ajalta.
Et sitten tainnut kuunnella videota, kyllä Halla-aho sanoi ettei heillä ole mitään tekemistä PVL:n kaltaisten ryhmien kanssa, koska ne ovat laittomia jne.
Halla-ahon puheet on mitä ovat.
No mitä sitten kitiset täällä, kun näkökään ei voi sanoa mitään oikein, koska olet päättänyt ettet tykkää halla-ahosta.
Jos saman olisi sanonut joku Ville Niinistö, kiemurtelisit onnesta?
Onnea vaan elämääsi, kannattaisko kaivaa silmät ja korvat perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän täytetä ketju asiattomuuksilla ja sitten ihmetellään, "kun ei saa keskustella" :D
Tämä perssuolikas-jonne hokee ja oksentelee uutta oppimaansa sanaa ketjut täyteen.
Tuossa yksilöllisessä sanavapaudessa yksi ongelma on varmaan ihan resurssipula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varmaan nähnyt sitäkään videota missä PVL viime itsenäisyyspäivänä julisti Halla-ahoa maanpetturiksi.
Jos tietäisi yhtään mitään yhtään mistään tietäisi ettei Halla-ahon ja kuulapäiden välit ole millään muotoa lämpimät.
Niinpä, mutta kun sen pitää vain määkiä kun on kerran päättänyt ettei halla-aho voi sanoa mitään oikein, koska se on joku demoni, näkee varmaan sarvetkin sen päässä vihakiimoissaan.
Minäkin kuulun PVL:ään.
T. Vasemmistoliiton hallitusaktiivi
Yhteiskunta ei kestä kotona makoilua. Tarvitaan siis lisää maahantuloa.
Sinccis